Новітні досягнення у біомедицині як наслідок розвитку природничих наук
| РЕОЛОГІЧНІ МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ В МЕДИЦИНІ (ОГЛЯД) | |
| О. Соколенко, Є. Бурла, Д. I. Остафійчук |
| ЕФЕКТИВНІСТЬ ПЕРИНДОПРИЛУ АРГІНІНУ ТА АЗІЛСАРТАНУ МЕДОКСОМІЛУ В ЛІКУВАННІ ХВОРИХ З АРТЕРІАЛЬНОЮ ГІПЕРТЕНЗІЮ ТА ВПЕРШЕ ВИЯВЛЕНИМ ТИРЕОТОКСИКОЗОМ | |
| Н. І. Швець, Т. М. Бенца, О. А. Пастухова |
Прикладна математика і статистика у медицині
| СТРАТИФІКАЦІЯ РИЗИКУ ТЯЖКОСТІ ПЕРЕБІГУ ПОЗАЛІКАРНЯНОЇ ПНЕВМОНІЇ У ДІТЕЙ | |
| Ю. М. Нечитайло, O. Г. Буряк, Н. I. Ковтюк |
| СТАТИСТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМНИХ АСПЕКТІВ МАРШРУТУ ГОСПІТАЛІЗОВАНИХ ПАЦІЄНТІВ, ХВОРИХ НА БРОНХІОЛІТ, У «ДОКОВІДНИЙ» ПЕРІОД | |
| К. В. Рудан, Н. К. Богуцька, У. М. Петрів, A. О. Шкодин |
Інформаційні технології у медицині
| МЕДИЧНА ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА “HELSI” У ПРАКТИЦІ СТОМАТОЛОГА | |
| А. С. Басіста |
| ВИКОРИСТАННЯ ДОДАТКА SYMPTOMATE В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ | |
| М. В. Бичко |
Історія становлення медицини у контексті розвитку і досягнень природничих наук
| ІСТОРІЯ ВПРОВАДЖЕННЯ ПЕРКУСІЇ В МЕДИЦИНІ | |
| Т. В. Бірюкова, Д. І. Остафійчук |
| МАТЕМАТИКА В ОФТАЛЬМОЛОГІЇ | |
| Т. В. Бірюкова, Д. І. Остафійчук |
Психолого-педагогічні аспекти при викладанні природничих дисциплін у медичній освіті
| ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ МЕДИЧНОЇ ХІМІЇ У МЕДИЧНОМУ КОЛЕДЖІ З ТОЧКИ ЗОРУ ПСИХОЛОГІЇ ТА ПЕДАГОГІКИ | |
| Л. Р. Бабчук |
| МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ ТА СТОМАТОЛОГІВ ДЛЯ РОБОТИ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я | |
| О. В. Баєва, Є. М. Кривенко, О. О. Коваленко |
| ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИВЧЕННІ ПРОПЕДЕВТИКИ ВНУТРІШНЬОЇ МЕДИЦИНИ | |
| Н. В. Бачук-Понич |
| ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ | |
| Т. М. Бенца, O. А. Пастухова |
| ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ ВІРТУАЛЬНИХ ПАЦІЄНТІВ ПЛАТФОРМИ CASUS ЗАДЛЯ НАВЧАННЯ КЛІНІЧНОМУ МИСЛЕННЮ НА ДОКЛІНІЧНОМУ ЕТАПІ ОСВІТИ | |
| Н. К. Богуцька |
| ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ | |
| Н. І. Швець, Т. М. Бенца, О. А. Пастухова |