Секція 1. Новітні досягнення у біомедицині як наслідок розвитку природничих наук
Термографічна діагностика варикозних захворювань | |
Т. В. Бірюкова |
Рентгенівська комп’ютерна томографія | |
Д. І. Остафійчук, А. В. Бойку |
Ідіопатична низькорослість у дітей: особливості обміну вітаміну D залежно від поліморфізму гена VDR рецептора вітаміну D | |
М. O. Ризничук, О. В. Большова, Д. А. Кваченюк |
Мiкрoбioм вульвoвагiнальнoгo вмiсту у жiнoк дiтoрoднoгo вiку iз нeплiднiстю пeршoгo типу | |
І. Й. Сидорчук, О. О. Бліндер, Л. І. Сидорчук, А. О. Міхєєв, В. В. Бендас |
Секція 4. Медична інформатика. Інформаційні технології у медицині
Алгоритми в навчальному процесі та їх застосування в медичних ЗВО | |
Д. І. Остафійчук, Т. В. Бірюкова |
Секція 5. Історія становлення медицини у контексті розвитку і досягнень природничих наук
Історія радіаційної медицини | |
В. Д. Дідух, Ю. А. Рудяк, О. А. Багрій-Заяць, Б. М. Паласюк, А. Б. Горкуненко, З. В. Майхрук |
Секція 6. Новітні освітні технології (в т.ч. дистанційні технології) у професійній підготовці конкурентоспроможних медич
Впровадження освітньо-комунікаційних технологій за умов карантинних обмежень, викликаних пандемією COVID-19 | |
О. В. Баєва |
Міждисциплінарна інтеграція як складова підготовки студентів-медиків на додипломному етапі навчання | |
В. В. Безрук |
Інтерактивний метод навчання у підготовці лікарів-інтернів терапевтів | |
Т. М. Бенца |
Особливості формування професійних компетентностей майбутніх сімейних лікарів засобами дистанційних технологій в умовах війни | |
М. В. Бичко |
Можливості використання QR-коду при викладанні медичної біології | |
Р. Є. Булик, В. Р. Йосипенко, Ю. Р. Лукань |
Дистанційне навчання під час війни – емоційна складова комунікації | |
М. І. Кривчанська, Р. Є. Булик |
Організаційна структура практичного заняття в медичних закладах вищої освіти на підготовчому етапі | |
Д. І. Остафійчук, Т. В. Бірюкова |
Відбір змісту та структурування навчального матеріалу в медичних ЗВО | |
Д. І. Остафійчук, Т. В. Бірюкова |
Окремі аспекти виховної роботи зі студентами під час дистанційного навчання | |
В. І. Федів, О. Ю. Микитюк, О. І. Олар, Т. В. Бірюкова |