Секція 1. Новітні досягнення у біомедицині як наслідок розвитку природничих наук
| Особливості клінічної, лабораторної та інструментальної діагностики вірусу SARS CoV-2 | |
| В. Г. Грищенко, Л. П. Суховірська |
| Деформаційні ефекти в квантових точках при їх біомедичних застосуваннях | |
| О. В. Кузик, О. О. Даньків, І. Д. Столярчук, І. І. Кіт, М. І. Гуняк |
Секція 3. Математичне моделювання, прогнозування та статистичні методи обробки результатів у медицині
| Турбулентність серцевого ритму, як маркер ризику настання небажаних серцевих подій у пацієнтів із коронарними і некоронарними захворюваннями серця | |
| П. Р. Іванчук, В. К. Тащук, А. Л. Гуменюк |
Секція 5. Історія становлення медицини у контексті розвитку і досягнень природничих наук
| Історія радіаційної медицини | |
| В. Д. Дідух, Ю. А. Рудяк, О. А. Багрій-Заяць, Б. М. Паласюк, А. Б. Горкуненко, З. В. Майхрук |
Секція 6. Новітні освітні технології (в т.ч. дистанційні технології) у професійній підготовці конкурентоспроможних медич
| Застосування сучасних технологій в навчанні майбутніх медичних працівників | |
| К. С. Галушко |
| Технологія візуалізації при викладанні предмету «Патоморфологія» в умовах дистанційного навчання | |
| О. В. Гарвасюк |
| Використання Google форми, як інструменту контролю знань студентів в умовах дистанційного навчання | |
| І. Б. Горбатюк |
| Інформаційні технології в сучасній освіті | |
| О. М. Горошко, О. І. Захарчук, М. Р. Матущак, М. А. Ежнед, І. М. Сахацька, Л. В. Костишин, В. М. Драчук |
| Методичні засади побудови структурно-функціональної моделі підготовки майбутніх лікарів з використанням фізико-технічних відкриттів | |
| Н. Л. Гриценко |
| Використання іноваційних технологій на післядипломному етапі навчання | |
| O. С. Полянська, В. К. Тащук, С. І. Гречко |