Секція 1. Новітні досягнення у біомедицині як наслідок розвитку природничих наук
Чутливість до лікувальних препаратів бактеріофагів штамів стафілококів, що виділені з носоглотки | |
А. O. Ващенко, О. С. Воронкова, Ю. С. Воронкова, Т. М. Шевченко |
Термоелектричне охолодження анодів рентгенівських (полюєвих) трубок | PDF (Українська) |
В. П. Шафранюк |
Секція 5. Історія становлення медицини у контексті розвитку і досягнень природничих наук
Пеніцилін та троянда – історія зорі антибіотиків | PDF (Українська) |
В. І. Зайцев, О. С. Федорук, І. І. Ілюк, К. А. Владиченко, В. Т. Степан, В. С. Широкий |
Історичні наукові здобутки українських вчених-фізиків як засіб формування почуття національної гідності | PDF (Українська) |
В. П. Шафранюк |
Вклад М.М.Амосова в розвиток вітчизняної біокібернетики та необхідність використання методів історизму в навчальному процесі | PDF (Українська) |
Л. М. Шинкура, В. М. Шинкура |
Секція 6. Новітні освітні технології (в т.ч. дистанційні технології) у професійній підготовці конкурентоспроможних медич
Досвід використання дистанційних технологій для проведення виробничої лікарської практики на V курсі з дитячої стоматології | PDF (Українська) |
І. С. Лісецька, Н. І. Шовкова |
Новітні освітні технології навчання з урології | PDF (Українська) |
О. С. Федорук, В. І. Зайцев, І. І. Ілюк, К. А. Владиченко, В. Т. Степан, В. В. Візнюк, В. С. Широкий, Т. М. Катеринюк |
Дистанційні технології для післядипломної освіти медиків | PDF (Українська) |
Т. М. Шевченко, М. Б. Щербініна, О. С. Воронкова |
Використання он-лайн ресурсів та сучасних засобів навчання у викладанні природничих дисциплін | PDF (Українська) |
Л. М. Шинкура, В. М. Шинкура |
Підготовка студентів коледжу до ДПА (ЗНО) з математики: особливості та поради | PDF (Українська) |
В. М. Шинкура, Л. М. Шинкура |