СЕКЦІЯ 4. МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ, ПРОГНОЗУВАННЯ ТА СТАТИСТИЧНІ МЕТОДИ ОБРОБКИ РЕЗУЛЬТАТІВ У МЕДИЦИНІ
МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЛАНЦЮГІВ МАРКОВА В МЕДИЦИНІ | |
М. А. Іванчук, П. Р. Іванчук |
СЕКЦІЯ 5. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТА КОМП’ЮТЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ У МЕДИЦИНІ ТА ФАРМАЦІЇ
ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В МЕДИЦИНІ: АНАЛІЗ МОЖЛИВОСТЕЙ ТА РИЗИКІВ НА ПРИКЛАДІ ChatGPT | |
М. А. Іванчук |
ЦИФРОВА ОБРОБКА ЕЛЕКТРОКАРДІОГРАМИ: РАННЯ ДИФЕРЕНЦІЙНА ДІАГНОСТИКА НЕВІДКЛАДНИХ СТАНІВ | |
П. Р. Іванчук, В. К. Тащук, О. В. Маліневська-Білійчук |
КОРОНАРНИЙ СИНДРОМ БЕЗ ЕЛЕВАЦІЇ СЕГМЕНТА ST – МОЖЛИВОСТІ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ ЕКГ | |
В. К. Тащук, П. Р. Іванчук, О. В. Маліневська-Білійчук |
СЕКЦІЯ 7. НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНИХ МЕДИЧНИХ ТА ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ФАХІВ
ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ ЯК МЕТОД ПЕРСОНАЛІЗОВАНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ | |
М. А. Іванчук |
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНОЇ ПРЕЗЕНТАЦІЇ ПІД ЧАС ЛЕКЦІЙНИХ ЗАНЯТЬ | |
В. В. Іліка, О. В. Іліка |
АКАДЕМІЧНА ІСТОРІЯ ХВОРОБИ В КУРСІ ПРОПЕДЕВТИКИ ВНУТРІШНІХ ХВОРОБ ДЛЯ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ | |
О. П. Микитюк, Т. О. Ілащук |
ПЕРЕХІД НА СТУДЕНТООРІЄНТОВАНЕ ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТЬ З КАРДІОЛОГІЇ - ШЛЯХ ДО ЯКІСНОЇ ТА УСПІШНОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ | |
П. Р. Іванчук |
СТУДЕНТООРІЄНТОВАНЕ ВИВЧЕННЯ КАРДІОЛОГІЇ: ВПРОВАДЖЕННЯ НА ПРИКЛАДІ ЗАНЯТТЯ ПРО ПОРУШЕННЯ РИТМУ | |
П. Р. Іванчук |
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПАРНОЇ ТА ГРУПОВОЇ РОБОТИ OFF-LINE ТА ON-LINE | |
С. І. Іващук, М. О. Соколенко |
ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ | |
О. І. Олар, В. І. Федів, М. А. Іванчук |