General Papers
Обґрунтування необхідності симуляційних занять з окремих питань лікарів-інтернів з фаху «Анестезіологія та інтенсивна терапія» | |
С. O. Акентьєв |
Симуляція навичок препарування каріозних порожнин на фантомах, студентами стоматологами 4-го року навчання. Оцінка ефективності результатів | |
Я. С. Алай, О. О. Максимів |
Робота студентського наукового гуртка із використанням технологій симуляційної медицини | |
Д. Р. Андрійчук, Ю. Ф. Марчук |
Використання симуляційних технологій при комбінованій формі навчання | |
Д. Р. Андрійчук, Ю. Ф. Марчук |
Роль симуляційного центру у сучасній освітній системі | |
Ю. О. Антипенко, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Маковський, Н. П. Сирбу |
Симуляційні технології навчання хірургів на робочому місці | |
І. В. Бабій, В. В. Власов, П. В. Просвітлюк |
Стратегія безперервного професійного розвитку медичного персоналу неонатальних та педіатричних відділень інтенсивної терапії за допомогою симуляційного навчання | |
А. Г. Бабінцева, Ю. Д. Годованець, О. С. Годованець, А. В. Фрунза |
Симуляційне навчання як освітня стратегія підготовки медсестринського персоналу | |
М. І. Бачу |
Перспективи симуляційного навчання у режимі online | |
О. В. Білоокий |
Симуляційні технології в елективному курсі з невідкладної допомоги в педіатрії у різних форматах навчання | |
Н. К. Богуцька |
Використання віртуальної реальності у медичній симуляції | |
О. В. Бойко |
Використання симуляційних технологій у підготовці майбутніх фахівців | |
Л. Д. Борейко |
Досвід проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту як компоненту випускної атестації здобувачів ступеня вищої освіти магістр за освітньо-професійною програмою «Стоматологія» | |
О. В. Бугерчук, Т. І. Матвійків, О. І. Бульбук |
Морально-етичні проблеми введення симуляційного навчання | |
М. A. Вересоцька, Г. І. Шумко |
Застосування дошки «Мiro» у навчальному процесі зі студентами 5 курсу на кафедрі педіатрії а дитячих інфекційних хвороб | |
О. В. Власова |
Використання сучасних симуляційних технологій, як одного з методів мнемотехніки для підготовки студентів до здачі тестових контролів | |
І. І. Вовк, О. О. Максимів, С. І. Чепишко |
Симуляційно-тренінгове навчання в післядипломній освіті при викладанні інфекційних хвороб | |
Л. Г. Вовк, Л. Ю. Гдулевич, М. Б. Дашо |
Ведення нормальних пологів та можливі їх ускладнення в межах симуляційного навчання для працівників первинної ланки надання невідкладної медичної допомоги | |
Н. С. Волошинович |
Оптимізація симуляційного навчання в умовах пандемії | |
Н. С. Волошинович |
Симуляційне навчання студентів медичних вищих навчальних закладів | |
В. П. Воробець, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
Перспективи застосування елементів симуляційної медицини в процесі викладання предмета Судово-медична експертиза | |
М. С. Гараздюк |
Впровадження сучасної методології навчання під час викладання предмету «Патоморфологія» | |
О. В. Гарвасюк |
Роль симуляційного навчання у клінічній підготовці студентів-медиків | |
Г. С. Гвоздецька, О. М. Жукуляк, О. І. Бульбук |
Основні аспекти базового тренінгу для засвоєння лапароскопічних навичок здобувачами освіти на додипломному етапі навчання | |
Я. В. Гирла |
Майстер-клас як метод практичної підготовки студента | |
О. І. Годованець |
Симуляційне навчання на кафедрі акушерства та гінекології | |
М. І. Головецька, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, Є. Р. Лучик, Н. П. Сирбу, В. О. Маковський |
Симуляційний (командний) тренінг для лікарів інтернів стоматологів | |
А. В. Гостюк, О. О. Максимів |
Симуляційне навчання — обов’язкова складова медичної освіти | |
М. Д. Гресько |
Всесвітня пандемія Сovid 19 та стратегія навчального процесу студентів випускних курсів медичних факультетів | |
М. М. Гресько |
Методичні та особистісні аспекти симуляційного навчання у професійній підготовці магістрів медицини | |
А. М. Гринзовський, О. О. Луцак, С. І. Калашченко, Л. М. Черненко, І. О. Дюдіна, Р. Т. Бевз, Ю. Г. Чайка, Н. С. Ряба |
Майстер-клас з позиціонування брекет-систем як феномен симуляційного навчання в ортодонтії | |
Л. Г. Гринкевич, А. В. Денежко |
Використання мобільних застосунків, як засобу вивчення дисципліни «Хірургія» студентами та лікарями-інтернами вищих навчальних закладів | |
А. Ф. Гринчук |
Застосування сучасних технологій навчання у студентів 6 курсу за умов дистанційного навчання | |
Ф. В. Гринчук |
Симуляційні сценарії в клінічній підготовці майбутніх лікарів | |
А. Г. Гусарчук, Т. О. Ілащук, В. С. Смандич |
Досвід проведення циклу занять інтенсивної терапії та реаніматології в межах дисципліни «Виробнича лікарська практика» студентів Буковинського державного медичного університету | |
В. М. Даник, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, Н. П. Сирбу, В. О. Маковський |
Впровадження симуляційного навчання на основі отриманого досвіду в україно-швейцарському проєкті «Розвиток медичної освіти» | |
М. О. Дейнеко |
Роль комунікативних навичок у симуляційному тренінгу | |
О. А. Деркачук, І. С. Кашперук-Карпюк |
Дебрифінг під час клінічних симуляційних сценаріїв | |
Є. В. Джуряк, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
Роль симуляційного навчання в медичній освіті | |
І. С. Димчук, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, Є. Р. Лучик, Н. П. Сирбу, В. О. Маковський |
Роль стандартизованого пацієнта в практиці сучасного симуляційного навчання | |
О. М. Діжицький, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Сокорська, Є. Р. Лучик |
Ефективність симуляційного навчання у засвоєнні практичних навичок у студентів-медиків | |
Т. В. Дудка, В. С. Смандич, І. В. Дудка |
Використання «Відділення стандартизованого пацієнта» в підготовці фахівців спеціальності «Сімейна медицина» | |
Д. М. Дучак, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
Шляхи вдосконалення симуляційного навчання в сучасних умовах | |
К. В. Дяк |
Комунікація як складова компетенція симуляційного навчання | |
І. В. Єременчук |
Модель відділення стандартизованого пацієнта від ідеї до результату | |
К. А. Загородня |
Досвід використання сучасних методів медичної симуляції на кафедрі клінічної лабораторної діагностики Харківського національного медичного університету | |
О. І. Залюбовська, Т. І. Тюпка, М. І. Литвиненко, Ю. Н. Авідзба, Л. В. Леонтьєва |
Особливості використання симуляційних технологій для розвитку хірургічних навичок в урології | |
В. І. Зайцев, О. С. Федорук, І. І. Ілюк, К. А. Владиченко, В. Т. Степан, В. В. Візнюк, В. С. Широкий |
Використання хірургічних тренажерів у навчальному процесі на прикладі моделі «Видалення ліпом» | |
А. В. Іваніцький |
Компетентнісний підхід у навчальному процесі на базі симуляційного центру | |
С. І. Іващук, Ю. М. Мишковський, О. В. Косяченко |
Приклад роботи гуртка тьюторів при навчально-тренінговому центрі симуляційної медицини. Ексклюзивне інтерв’ю з тьюторами | |
А. В. Кіфа, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
Симуляційні методи у компетентнісному підході до викладання дисциплін хірургічного профілю | |
Р. П. Кнут, Р. І. Сидорчук, О. Й. Хомко |
Упровадження симуляційних методик навчання в систему післядипломної освіти | |
А. І. Ковтун, В. М. Коновчук, С. О. Акентьєв, О. Д. Луговий |
Eфективність застосування симуляційних занять із розвитком комунікативних навичок | |
А. A. Ковунець, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Маковський, Н. П. Сирбу |
Переваги сучасного симуляційного навчання для відпрацювання практичних навичок та маніпуляцій | |
І. М. Козловська, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський, У. І. Марусик, В. С. Смандич |
Досвід впровадження екзамену ОСКІ в освітній процес медичних вузів | |
І. М. Козловська, Я. В. Кулачек, Л. Ю. Хлуновська |
Навчальні заняття у симуляційному центрі підвищують самооцінку студентів щодо виконання практичних навичок | |
Д. І. Колєснік, Т. В. Сорокман |
Стандартизований пацієнт чи жива людина? Перспективи симуляційної медицини для предметів хірургічного профілю | |
О. Б. Колотило |
Симуляційна медицина — мотиваційна складова при виборі майбутнього фаху | |
А. С. Кондратова, Г. І. Шумко |
Симуляційне навчання — це якість та ефективність освітнього процесу | |
Л. Р. Коробко, П. М. Невгадовська, О. В. Маркович, Б. З. Чижишин |
Підготовка студентів до об’єктивного структурованого клінічного іспиту (ОСКІ-2) в умовах пандемії СOVID-19 та дистанційного навчання | |
О. П. Коротун, Г. А. Білик |
Проблемні питання об'єктивізації оцінювання знань та вмінь студентів на ОСКІ | |
О. В. Кравченко |
Психологічна трансформація учасників в процесі симуляційного навчання | |
C. O. Красіловська, І. С. Кашперук-Карпюк |
Роль симуляційного навчання у підготовці лікаря | |
О. Ю. Курнишев, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
Симуляційне навчання на додипломному етапі, як обов’язкова складова програми практично орієнтованої підготовки спеціалістів | |
А. Ю. Кушнір, С. Ю. Москаль, І. С. Кашперук-Карпюк |
Сучасність та перспективи симуляційного навчання | |
Л. П. Лаврів, Д. Б. Столяр |
Досвід впровадження ОСКІ для студентів медичних навчальних закладів | |
М. Ю. Лаговська, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, Н. П. Сирбу, В. О. Маковський |
Розвиток тьюторства при симуляційному центрі Буковинського державного медичного університету | |
І. І. Лакуста |
Застосування сучасних методів медичної симуляції на кафедрі клінічної лабораторної діагностики в Національному фармацевтичному університеті | |
Г. Л. Литвиненко, Р. Ф. Єрьоменко, О. М. Литвинова |
Внесок центру симуляційної медицини в підготовку безперервного професійного розвитку медичних працівників Буковини | |
І. В. Лисак, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
Роль та використання симуляційних технологій у підвищенні професійної компетентності студентів на кафедрі пропедевтики внутрішніх хвороб | |
І. В. Лукашевич |
Досвід використання віртуальних та симуляційних технологій серед студентів старших курсів у Запорізькому державному медичному університеті | |
О. A. Льовкін, К. Б. Романова, І. А. Скоба |
Формування професійної компетентності студентів-медиків через використання інтерактивних засобів навчання | |
Н. П. Любченко |
Використання «Відділення стандартизованого пацієнта в підготовці медичних спеціалістів | |
Л. В. Лашкіба, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
Досвід впровадження об’єктивного структурованого клінічного іспиту для студентів спеціальності Медицина в БДМУ | |
У. І. Марусик, Є. П. Ткач, О. Г. Буряк |
Застосування симуляційних технологій та особливості викладання клінічної імунології для іноземних студентів у сучасних умовах | |
Ю. Ф. Марчук, Д. Р. Андрійчук, О. Ф. Марчук, Ф. Д. Марчук |
Роль студентського наукового гуртка у симуляційному навчанні | |
Ю. Ф. Марчук, Д. Р. Андрійчук, О. Ф. Марчук, Ф. Д. Марчук |
Застосування симуляційного сценарію у підготовці медиків | |
М. С. Матляк |
Значення симуляційного центру в парадигмі сучасної медичної освіти | |
В. В. Мельник, Д. В. Проняєв |
Ефективність симуляційного навчання | |
В. В. Мельник, Д. В. Проняєв |
Симуляційне навчання в лапароскопічній хірургії | |
В. В. Мельник, Д. В. Проняєв |
Симуляційні технології як складова безперервного професійного розвитку лікарів загальної практики | |
Л. В. Мельничук |
Роль симуляційних центрів в підготовці сучасних медичних кадрів | |
О. М. Менько, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, Є. Р. Лучик, Н. П. Сирбу, В. О. Маковський |
Застосування інтерактивних методів у навчально-методичному забезпеченні при вивченні дисципліни «Загальна хірургія» | |
Ю. М. Мишковський, С. І. Іващук, Н. Я. Козарійчук, І. Є. Мишковська |
Симуляційні технології навчання при підготовці медичних сестер | |
А. A. Можарівська |
Застосування принципів гри «Мемо» при викладанні хірургічних дисциплін | |
О. П. Москалюк |
ОСКІ як структурна складова єдиного кваліфікаційного державного іспиту для випускників медичних ВНЗ | |
О. O. Небила, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, Є. Р. Лучик, В. О. Маковський |
Актуальність використання симуляційних методик в тематиці з грудного вигодовування | |
Д. Ю. Нечитайло |
Досвід розробки та впровадження станції серцеволегеневої реанімації на об’єктивному структурованому клінічному іспиті | |
O. Ю. Нечитайло |
Досвід використання методики «Перевернутий клас» у навчальному процесі кафедри анестезіології та реаніматології | |
O. Ю. Нечитайло |
Застосування симуляційного навчання при викладанні акушерства та гінекології | |
I. Р. Ніцович, А. В. Семеняк |
Симуляція: навчальний ресурс для якісного лікування та підвищення безпеки пацієнтів | |
Т. С. Овчіннікова, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, Є. Р. Лучик, Н. П. Сирбу, В. О. Маковський |
Cимуляційні технології у викладанні психіатрії студентам-медикам в умовах дистанційного навчання | |
В. В. Огоренко, А. В. Шорніков |
Гейміфікація навчання — як один із методів симуляційного навчання | |
В. М. Оксюта, В. В. Палапа |
Досвід проведення занять акушерсько-гінекологічного циклу в межах дисципліни «Виробнича практика» студентів Буковинського державного медичного університету | |
М. Д. Онопрієнко, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Сокорська |
Застосування симуляційного сценарію у підготовці медиків | |
А. В. Охота, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Сокорська |
Центр симуляційної медицини, як складова підготовки медичних працівників Буковини | |
І. В. Паляниця, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
Становлення та організація діяльності центру симуляційного навчання медичної школи Гарварду | |
Б. O. Перевізник, Н. А. Джавадова, О. О. Прохоренко |
Симуляційне навчання — невід’ємна складова навчального процесу кафедри анестезіології та реаніматології | |
В. В. Петринич |
Місія лабораторії клінічних навичок сімейної медицини Центру симуляційної медицини та інноваційних технологій БДМУ | |
О. A. Петринич, Л. П. Сидорчук, М. М. Сем'янів, Ю. В. Репчук, С. В. Білецький, Т. В. Казанцева, А. А. Соколенко |
Оптимізація навчання на циклі вторинної спеціалізації з використанням симуляційних технологій | |
О. С. Полянська, В. К. Тащук, С. І. Гречко, О. І. Гулага |
Симуляційні технології у підготовці інтернів-хірургів | |
І. Ю. Полянський |
Роль симуляційного навчання в майбутній компетентності студента-медика | |
А. В. Расенко |
Доцільність застосування методики «Стандартизований пацієнт» для практичної підготовки студентів-медиків | |
Т. В. Рева, В. Б. Рева |
Деякі аспекти впровадження симуляційних технологій у медичній галузі освіти | |
Т. В. Рева, Я. В. Кропатницька |
Калгарі-Кембриджська модель консультування як важлива складова симуляційного сценарію | |
Ю. В. Репчук, Л. П. Сидорчук, О. А. Петринич, М. М. Сем'янів, С. В. Білецький, Т. В. Казанцева, А. А. Соколенко, К. О. Воронюк |
Симуляційне навчання в медицині - крок в майбутнє | |
С. В. Решетовська, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Маковський, Н. П. Сирбу |
Застосування симуляційного сценарію у підготовці студентів-медиків | |
В. Я. Рибак |
Роль симуляційних методів навчання на додипломному етапі в медичних ВНЗ | |
М. O. Ризничук |
Роль системи MOODLE у дистанційному навчанні у медичних ВНЗ | |
М. O. Ризничук |
Роль фантомних класів у професійній підготовці випускників стоматологічного факультету | |
В. І. Рожко |
Вплив симуляційних занять на розвиток комунікативних навичок | |
Б. С. Романюк, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Маковський |
Симуляційне навчання акушерської допомоги при пологах | |
А. І. Рошканюк, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
Роль симуляційного навчання у підготовці студента-медика | |
К. Р. Руснак |
Оцінка досягнення компетентностей як елемент підготовки студентів-іноземців до єдиного державного кваліфікаційного іспиту | |
І. Г. Савка, В. С. Смандич, М. Н. Гарас, І. Б. Горбатюк, О. В. Підвербецька, І. Б. Горбатюк |
Озвучення «поганих» і «хороших» новин під час проведення симуляційних сценаріїв | |
К. К. Садовий, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, Є. Р. Лучик, В. О. Маковський, Н. П. Сирбу |
Шлях формування професійних компетентностей під час вивчення дисципліни «Загальна практика (Сімейна медицина)» | |
М. М. Сем'янів, Л. П. Сидорчук, О. А. Петринич, Ю. В. Репчук, С. В. Білецький, Т. В. Казанцева, А. А. Соколенко |
Симуляційне навчання на додипломному етапі при вивченні дисципліни «Акушерство та гінекологія» | |
А. В. Семеняк, І. Р. Ніцович |
Формування фахових компетентностей студента медичного університету шляхом симуляційного навчання | |
Н. М. Середюк, І. П. Вакалюк, Я. І. Ванджура, Р. В. Деніна, І. Ю. Ванджура, Г. Г. Барила, Д. А. Волинський, П. П. Звонар |
Перспективи симуляційної медицини у післядипломній освіті лікарів-психіатрів | |
Ю. O. Сидоряк, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Маковський, Н. П. Сирбу |
Розвиток тьюторства при симуляційному центрі Буковинського державного медичного університету | |
Н. П. Сирбу, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, Є. Р. Лучик, В. О. Маковський |
Інноваційна складова медичної освіти студентів Буковинського державного медичного університету | |
Н. П. Сирбу, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Маковський |
Базові навички в підготовці студента-медика | |
В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Маковський, Н. П. Сирбу |
Застосування симуляційного сценарію в проведенні стимуляційних занять | |
В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Сокорська |
Модель відділення стандартизованого пацієнта: від ідеї до результату | |
В. O. Сокорська, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, Є. Р. Лучик |
Психологічний менеджмент симуляційного центру | |
І. С. Сокольник, Т. В. Сорокман |
Використання віртуальних пацієнтів під час підготовки майбутніх лікарів до фахової комунікації | |
Т. В. Сорокман |
Моделі мульти- та трансдисциплінарних команд у медичному навчанні на базі симуляційного центру | |
Т. В. Сорокман |
Робота центру симуляційної медицини в підготовці безперервного професійного розвитку медичних працівників Буковини | |
Т. A. Станішевська, В. С. Смандич, В. О. Сокорська, В. В. Райда, Є. Р. Лучик, Н. П. Сирбу |
Симуляційний центр: медичні перспективи розвитку | |
О. М. Станська, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Сокорська |
Гейміфікація у вивченні медичних предметів | |
Д. Б. Столяр |
Візуалізація органів за допомогою штучної реальності | |
Д. Б. Столяр, Л. П. Лаврів |
Оцінка тестової тривожності на до- та післядипломному етапах підготовки студентів та лікарів-інтернів під час впровадження симуляційних технологій в умовах дистанційного навчання | |
С. І. Тарнавська |
Роль комунікативних навичок як складової медичної симуляції | |
Я. М. Телекі, О. Ю. Оліник, О. І. Федів, О. П. Коротун |
Симуляційний центр: перспективи та напрямки розвитку | |
А. В. Тимощук |
Досвід впровадження об’єктивного структурованого клінічного іспиту в БДМУ: залучення та відповідальність учасників освітнього процесу | |
Є. П. Ткач, У. І. Марусик |
Аналіз показників cоціально-психологічної адаптаційні у студентів випускних курсів в умовах дистанційного навчання | |
І. В. Трефаненко, О. В. Соловйова, Г. І. Шумко, В. О. Шупер, Т. Б. Рева |
Вплив та перспективи симуляційного навчання у вищій медичній освіті | |
П. В. Фадєєв |
Симуляційне навчання з урології | |
О. С. Федорук, В. І. Зайцев, І. І. Ілюк, К. А. Владиченко, В. Т. Степан, В. В. Візнюк, В. С. Широкий, Т. С. Катеринюк |
Симуляційний пацієнт як засіб закріплення фахових компетентностей у студентів медиків | |
О. O. Ханюков, О. В. Смольянова |
Актуальність впровадження симуляційного навчання в освітній процес | |
Т. Я. Царинна, Д. С. Дисар, І. С. Кашперук-Карпюк |
Аспекти підготовки студентів до симуляційного навчання на кафедрі акушерства та гінекології | |
Ю. В. Цисар |
Роль симуляційного навчання при підготовці майбутнього лікаря | |
Н. Я. Черней |
Об’єктивний структурований клінічний іспит для студентів-випускників: складні питання та успішне складання | |
Т. М. Чорней, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
Досвід використання симуляційних технологій під час викладання внутрішньої медицини | |
Г. І. Шумко, В. О. Шупер, І. В. Трефаненко, Т. В. Рева |
Перспективи симуляційного навчання | |
М. Д. Юрик, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
Симуляційні технології при відпрацюванні практичних навичок студентами спеціальності «Медицина» при вивченні сестринського догляду за дітьми | |
O. І. Юрків |
Симуляційне навчання і командна робота | |
Д. М. Ясінський, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, Є. Р. Лучик, Н. П. Сирбу, В. О. Маковський |
Використання симуляційних технологій навчання при викладанні акушерства | |
С. М. Ясніковська |
Особливості організації та проведення підсумкової атестації випускників медичного факультету ІФНМУ у форматі об’єктивного структурованого клінічного іспиту | |
Р. І. Яцишин, Р. М. Мізюк, О. М. Дідушко, Р. І. Мерена, А. Я. Пасько, В. В. Капечук, Р. І. Багриновський, Д. А. Волинський |
Advantages of the objective structured clinical versus traditional examination in pediatrics | PDF (English) |
N. K. Bogutska |
Urgency of implementation of simulation learning in the educational process | PDF (English) |
D. S. Disar, Т. Y. Tsarynna, І. S. Kashperuk-Karpiuk |
Conducting objective structured clinical examination in the COVID-19 era: examples of international experience | PDF (English) |
M. N. Garas |
Implementation of international OSCE experience with cooperation SAFEMED+ project assistance | PDF (English) |
M. N. Garas |
Features of doctor training for distance form in conditions of quarantine restrictions | PDF (English) |
O. S. Godovanets |
Education of foreign medical students with interactive technologies — realities of today | PDF (English) |
Y. V. Hyrla |
Master classes and their role in continuous professional development | PDF (English) |
L. V. Kaniovska, О. D. Liakhovych |
Advantages of OSCE in comparison with practical-oriented final exams for graduates of medical universities | PDF (English) |
L. Yu. Khlunovska |
Simulation training — a modern method of training of students of higher medical establishments | PDF (English) |
L. Yu. Khlunovska |
Simulational technologies at the department of histology, cytology and embryology during distance learning | PDF (English) |
A. A. Khodorovska, І. S. Popova |
The simulation efficacy in education: the problem of estimation (diagnostics) of the competence of medical students | PDF (English) |
O. Y. Khomko, L. P. Sydorchuk, V. P. Polyovyi, B. V. Petruk, І. І. Bilyk, R. I. Sydorchuk |
Optimization of educational process in learning сlinical nursing in surgery under conditions simulation education | PDF (English) |
O. Y. Khomko, L. P. Sydorchuk, R. І. Sydorchuk, V. K. Grodetskyi, P. V. Kyfiak |
Overview of simulation teaching methods in graduate students education | PDF (English) |
I. V. Kruhliak, I. V. Trefanenko, О. V. Solovyova |
Competence paradigm in interactive training of medical student | PDF (English) |
Yu. V. Lomakina |
Benefits of studying with a standardized patient | PDF (English) |
I. Ya. Lozyuk |
Simulation training is a possibility of development of communicative skills of the future doctor | PDF (English) |
A. S. Obradovych |
The role of simulation-based learning in medical education | PDF (English) |
Ye. P. Ortemenka |
Simulation-based medical education: modern tools and methods | PDF (English) |
Ye. P. Ortemenka |
The role of using simulation education in practical training of medical students | PDF (English) |
A. І. Perizhniak |
Visualization approaches in morphological disciplines for distance and combined education | PDF (English) |
I. S. Popova, А. А. Khodorovska |
Urgency of implementation of simulation technologies in the section of emergency medical care | PDF (English) |
T. V. Reva, О. В. Komar |
COVID-19 pandemy effect on educational process in simulation medical technologies with standardized patients application | PDF (English) |
O. P. Rogachevskyi, M. P. Pervak, V. І. Onyshchenko, О. S. Yehorenko |
Simulation teaching methods in improving the quality of medical training of higher education students | PDF (English) |
O. A. Shakhova |
Realities and prospects of the simulation training in the medical education | PDF (English) |
V. O. Shuper, S. V. Shuper, І. V. Trefanenko, H. I. Shumko, T. V. Reva |
An exploration of the effect of simulation on perceptions of medical students’ preparedness for professional practice | PDF (English) |
N. V. Shvets |
Gamification as an additional method for studying | PDF (English) |
D. B. Stoliar |
Comparison of world-wide-web based simulator of medical consultation with the live, standardized patients | PDF (English) |
R. І. Sydorchuk, О. Y. Khomko, L. P. Sydorchuk, V. K. Grodetskyi, P. V. Kyfiak, P. М. Volyanyuk, R. P. Knut |
Hospital setting imitation for education of medical students: a story about role-playing games in general surgery department | PDF (English) |
R. І. Sydorchuk, О. Y. Khomko, L. P. Sydorchuk, V. K. Grodetskyi, P. V. Kyfiak, P. М. Volyanyuk, R. P. Knut |
The Bologna Process and urge of changes in medical education | PDF (English) |
L. P. Sydorchuk, R. І. Sydorchuk, R. P. Knut, О. Y. Khomko, V. K. Grodetskyi, P. V. Kyfiak |
Updating simulation training during the pandemic coronavirus infection | PDF (English) |
N. S. Voloshynovych |