General Papers
| Обґрунтування необхідності симуляційних занять з окремих питань лікарів-інтернів з фаху «Анестезіологія та інтенсивна терапія» | PDF (Українська) |
| С. O. Акентьєв |
| Симуляція навичок препарування каріозних порожнин на фантомах, студентами стоматологами 4-го року навчання. Оцінка ефективності результатів | PDF (Українська) |
| Я. С. Алай, О. О. Максимів |
| Робота студентського наукового гуртка із використанням технологій симуляційної медицини | PDF (Українська) |
| Д. Р. Андрійчук, Ю. Ф. Марчук |
| Використання симуляційних технологій при комбінованій формі навчання | PDF (Українська) |
| Д. Р. Андрійчук, Ю. Ф. Марчук |
| Роль симуляційного центру у сучасній освітній системі | PDF (Українська) |
| Ю. О. Антипенко, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Маковський, Н. П. Сирбу |
| Симуляційні технології навчання хірургів на робочому місці | PDF (Українська) |
| І. В. Бабій, В. В. Власов, П. В. Просвітлюк |
| Стратегія безперервного професійного розвитку медичного персоналу неонатальних та педіатричних відділень інтенсивної терапії за допомогою симуляційного навчання | PDF (Українська) |
| А. Г. Бабінцева, Ю. Д. Годованець, О. С. Годованець, А. В. Фрунза |
| Симуляційне навчання як освітня стратегія підготовки медсестринського персоналу | PDF (Українська) |
| М. І. Бачу |
| Перспективи симуляційного навчання у режимі online | PDF (Українська) |
| О. В. Білоокий |
| Симуляційні технології в елективному курсі з невідкладної допомоги в педіатрії у різних форматах навчання | PDF (Українська) |
| Н. К. Богуцька |
| Використання віртуальної реальності у медичній симуляції | PDF (Українська) |
| О. В. Бойко |
| Використання симуляційних технологій у підготовці майбутніх фахівців | PDF (Українська) |
| Л. Д. Борейко |
| Морально-етичні проблеми введення симуляційного навчання | PDF (Українська) |
| М. A. Вересоцька, Г. І. Шумко |
| Застосування дошки «Мiro» у навчальному процесі зі студентами 5 курсу на кафедрі педіатрії а дитячих інфекційних хвороб | PDF (Українська) |
| О. В. Власова |
| Використання сучасних симуляційних технологій, як одного з методів мнемотехніки для підготовки студентів до здачі тестових контролів | PDF (Українська) |
| І. І. Вовк, О. О. Максимів, С. І. Чепишко |
| Симуляційно-тренінгове навчання в післядипломній освіті при викладанні інфекційних хвороб | PDF (Українська) |
| Л. Г. Вовк, Л. Ю. Гдулевич, М. Б. Дашо |
| Ведення нормальних пологів та можливі їх ускладнення в межах симуляційного навчання для працівників первинної ланки надання невідкладної медичної допомоги | PDF (Українська) |
| Н. С. Волошинович |
| Оптимізація симуляційного навчання в умовах пандемії | PDF (Українська) |
| Н. С. Волошинович |
| Симуляційне навчання студентів медичних вищих навчальних закладів | PDF (Українська) |
| В. П. Воробець, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
| Перспективи застосування елементів симуляційної медицини в процесі викладання предмета Судово-медична експертиза | PDF (Українська) |
| М. С. Гараздюк |
| Впровадження сучасної методології навчання під час викладання предмету «Патоморфологія» | PDF (Українська) |
| О. В. Гарвасюк |
| Роль симуляційного навчання у клінічній підготовці студентів-медиків | PDF (Українська) |
| Г. С. Гвоздецька, О. М. Жукуляк, О. І. Бульбук |
| Основні аспекти базового тренінгу для засвоєння лапароскопічних навичок здобувачами освіти на додипломному етапі навчання | PDF (Українська) |
| Я. В. Гирла |
| Майстер-клас як метод практичної підготовки студента | PDF (Українська) |
| О. І. Годованець |
| Симуляційне навчання на кафедрі акушерства та гінекології | PDF (Українська) |
| М. І. Головецька, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, Є. Р. Лучик, Н. П. Сирбу, В. О. Маковський |
| Симуляційний (командний) тренінг для лікарів інтернів стоматологів | PDF (Українська) |
| А. В. Гостюк, О. О. Максимів |
| Симуляційне навчання — обов’язкова складова медичної освіти | PDF (Українська) |
| М. Д. Гресько |
| Всесвітня пандемія Сovid 19 та стратегія навчального процесу студентів випускних курсів медичних факультетів | PDF (Українська) |
| М. М. Гресько |
| Методичні та особистісні аспекти симуляційного навчання у професійній підготовці магістрів медицини | PDF (Українська) |
| А. М. Гринзовський, О. О. Луцак, С. І. Калашченко, Л. М. Черненко, І. О. Дюдіна, Р. Т. Бевз, Ю. Г. Чайка, Н. С. Ряба |
| Майстер-клас з позиціонування брекет-систем як феномен симуляційного навчання в ортодонтії | PDF (Українська) |
| Л. Г. Гринкевич, А. В. Денежко |
| Використання мобільних застосунків, як засобу вивчення дисципліни «Хірургія» студентами та лікарями-інтернами вищих навчальних закладів | PDF (Українська) |
| А. Ф. Гринчук |
| Застосування сучасних технологій навчання у студентів 6 курсу за умов дистанційного навчання | PDF (Українська) |
| Ф. В. Гринчук |
| Симуляційні сценарії в клінічній підготовці майбутніх лікарів | PDF (Українська) |
| А. Г. Гусарчук, Т. О. Ілащук, В. С. Смандич |
| Досвід проведення циклу занять інтенсивної терапії та реаніматології в межах дисципліни «Виробнича лікарська практика» студентів Буковинського державного медичного університету | |
| В. М. Даник, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, Н. П. Сирбу, В. О. Маковський |
| Впровадження симуляційного навчання на основі отриманого досвіду в україно-швейцарському проєкті «Розвиток медичної освіти» | PDF (Українська) |
| М. О. Дейнеко |
| Роль комунікативних навичок у симуляційному тренінгу | PDF (Українська) |
| О. А. Деркачук, І. С. Кашперук-Карпюк |
| Дебрифінг під час клінічних симуляційних сценаріїв | PDF (Українська) |
| Є. В. Джуряк, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
| Роль симуляційного навчання в медичній освіті | PDF (Українська) |
| І. С. Димчук, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, Є. Р. Лучик, Н. П. Сирбу, В. О. Маковський |
| Роль стандартизованого пацієнта в практиці сучасного симуляційного навчання | PDF (Українська) |
| О. М. Діжицький, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Сокорська, Є. Р. Лучик |
| Ефективність симуляційного навчання у засвоєнні практичних навичок у студентів-медиків | PDF (Українська) |
| Т. В. Дудка, В. С. Смандич, І. В. Дудка |
| Використання «Відділення стандартизованого пацієнта» в підготовці фахівців спеціальності «Сімейна медицина» | PDF (Українська) |
| Д. М. Дучак, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
| Шляхи вдосконалення симуляційного навчання в сучасних умовах | PDF (Українська) |
| К. В. Дяк |
| Комунікація як складова компетенція симуляційного навчання | PDF (Українська) |
| І. В. Єременчук |
| Модель відділення стандартизованого пацієнта від ідеї до результату | PDF (Українська) |
| К. А. Загородня |
| Досвід використання сучасних методів медичної симуляції на кафедрі клінічної лабораторної діагностики Харківського національного медичного університету | PDF (Українська) |
| О. І. Залюбовська, Т. І. Тюпка, М. І. Литвиненко, Ю. Н. Авідзба, Л. В. Леонтьєва |
| Особливості використання симуляційних технологій для розвитку хірургічних навичок в урології | PDF (Українська) |
| В. І. Зайцев, О. С. Федорук, І. І. Ілюк, К. А. Владиченко, В. Т. Степан, В. В. Візнюк, В. С. Широкий |
| Використання хірургічних тренажерів у навчальному процесі на прикладі моделі «Видалення ліпом» | PDF (Українська) |
| А. В. Іваніцький |
| Компетентнісний підхід у навчальному процесі на базі симуляційного центру | PDF (Українська) |
| С. І. Іващук, Ю. М. Мишковський, О. В. Косяченко |
| Приклад роботи гуртка тьюторів при навчально-тренінговому центрі симуляційної медицини. Ексклюзивне інтерв’ю з тьюторами | PDF (Українська) |
| А. В. Кіфа, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
| Симуляційні методи у компетентнісному підході до викладання дисциплін хірургічного профілю | PDF (Українська) |
| Р. П. Кнут, Р. І. Сидорчук, О. Й. Хомко |
| Упровадження симуляційних методик навчання в систему післядипломної освіти | PDF (Українська) |
| А. І. Ковтун, В. М. Коновчук, С. О. Акентьєв, О. Д. Луговий |
| Eфективність застосування симуляційних занять із розвитком комунікативних навичок | PDF (Українська) |
| А. A. Ковунець, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Маковський, Н. П. Сирбу |
| Переваги сучасного симуляційного навчання для відпрацювання практичних навичок та маніпуляцій | PDF (Українська) |
| І. М. Козловська, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський, У. І. Марусик, В. С. Смандич |
| Досвід впровадження екзамену ОСКІ в освітній процес медичних вузів | PDF (Українська) |
| І. М. Козловська, Я. В. Кулачек, Л. Ю. Хлуновська |
| Навчальні заняття у симуляційному центрі підвищують самооцінку студентів щодо виконання практичних навичок | PDF (Українська) |
| Д. І. Колєснік, Т. В. Сорокман |
| Стандартизований пацієнт чи жива людина? Перспективи симуляційної медицини для предметів хірургічного профілю | PDF (Українська) |
| О. Б. Колотило |
| Симуляційна медицина — мотиваційна складова при виборі майбутнього фаху | PDF (Українська) |
| А. С. Кондратова, Г. І. Шумко |
| Симуляційне навчання — це якість та ефективність освітнього процесу | PDF (Українська) |
| Л. Р. Коробко, П. М. Невгадовська, О. В. Маркович, Б. З. Чижишин |
| Підготовка студентів до об’єктивного структурованого клінічного іспиту (ОСКІ-2) в умовах пандемії СOVID-19 та дистанційного навчання | PDF (Українська) |
| О. П. Коротун, Г. А. Білик |
| Проблемні питання об'єктивізації оцінювання знань та вмінь студентів на ОСКІ | PDF (Українська) |
| О. В. Кравченко |
| Психологічна трансформація учасників в процесі симуляційного навчання | PDF (Українська) |
| C. O. Красіловська, І. С. Кашперук-Карпюк |
| Роль симуляційного навчання у підготовці лікаря | PDF (Українська) |
| О. Ю. Курнишев, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
| Симуляційне навчання на додипломному етапі, як обов’язкова складова програми практично орієнтованої підготовки спеціалістів | PDF (Українська) |
| А. Ю. Кушнір, С. Ю. Москаль, І. С. Кашперук-Карпюк |
| Сучасність та перспективи симуляційного навчання | PDF (Українська) |
| Л. П. Лаврів, Д. Б. Столяр |
| Досвід впровадження ОСКІ для студентів медичних навчальних закладів | PDF (Українська) |
| М. Ю. Лаговська, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, Н. П. Сирбу, В. О. Маковський |
| Розвиток тьюторства при симуляційному центрі Буковинського державного медичного університету | PDF (Українська) |
| І. І. Лакуста |
| Застосування сучасних методів медичної симуляції на кафедрі клінічної лабораторної діагностики в Національному фармацевтичному університеті | PDF (Українська) |
| Г. Л. Литвиненко, Р. Ф. Єрьоменко, О. М. Литвинова |
| Внесок центру симуляційної медицини в підготовку безперервного професійного розвитку медичних працівників Буковини | PDF (Українська) |
| І. В. Лисак, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
| Роль та використання симуляційних технологій у підвищенні професійної компетентності студентів на кафедрі пропедевтики внутрішніх хвороб | PDF (Українська) |
| І. В. Лукашевич |
| Досвід використання віртуальних та симуляційних технологій серед студентів старших курсів у Запорізькому державному медичному університеті | PDF (Українська) |
| О. A. Льовкін, К. Б. Романова, І. А. Скоба |
| Формування професійної компетентності студентів-медиків через використання інтерактивних засобів навчання | PDF (Українська) |
| Н. П. Любченко |
| Використання «Відділення стандартизованого пацієнта в підготовці медичних спеціалістів | PDF (Українська) |
| Л. В. Лашкіба, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
| Досвід впровадження об’єктивного структурованого клінічного іспиту для студентів спеціальності Медицина в БДМУ | PDF (Українська) |
| У. І. Марусик, Є. П. Ткач, О. Г. Буряк |
| Застосування симуляційних технологій та особливості викладання клінічної імунології для іноземних студентів у сучасних умовах | PDF (Українська) |
| Ю. Ф. Марчук, Д. Р. Андрійчук, О. Ф. Марчук, Ф. Д. Марчук |
| Роль студентського наукового гуртка у симуляційному навчанні | PDF (Українська) |
| Ю. Ф. Марчук, Д. Р. Андрійчук, О. Ф. Марчук, Ф. Д. Марчук |
| Застосування симуляційного сценарію у підготовці медиків | PDF (Українська) |
| М. С. Матляк |
| Значення симуляційного центру в парадигмі сучасної медичної освіти | PDF (Українська) |
| В. В. Мельник, Д. В. Проняєв |
| Ефективність симуляційного навчання | PDF (Українська) |
| В. В. Мельник, Д. В. Проняєв |
| Симуляційне навчання в лапароскопічній хірургії | PDF (Українська) |
| В. В. Мельник, Д. В. Проняєв |
| Симуляційні технології як складова безперервного професійного розвитку лікарів загальної практики | PDF (Українська) |
| Л. В. Мельничук |
| Роль симуляційних центрів в підготовці сучасних медичних кадрів | PDF (Українська) |
| О. М. Менько, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, Є. Р. Лучик, Н. П. Сирбу, В. О. Маковський |
| Застосування інтерактивних методів у навчально-методичному забезпеченні при вивченні дисципліни «Загальна хірургія» | PDF (Українська) |
| Ю. М. Мишковський, С. І. Іващук, Н. Я. Козарійчук, І. Є. Мишковська |
| Симуляційні технології навчання при підготовці медичних сестер | PDF (Українська) |
| А. A. Можарівська |
| Застосування принципів гри «Мемо» при викладанні хірургічних дисциплін | PDF (Українська) |
| О. П. Москалюк |
| ОСКІ як структурна складова єдиного кваліфікаційного державного іспиту для випускників медичних ВНЗ | PDF (Українська) |
| О. O. Небила, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, Є. Р. Лучик, В. О. Маковський |
| Актуальність використання симуляційних методик в тематиці з грудного вигодовування | PDF (Українська) |
| Д. Ю. Нечитайло |
| Досвід розробки та впровадження станції серцеволегеневої реанімації на об’єктивному структурованому клінічному іспиті | PDF (Українська) |
| O. Ю. Нечитайло |
| Досвід використання методики «Перевернутий клас» у навчальному процесі кафедри анестезіології та реаніматології | PDF (Українська) |
| O. Ю. Нечитайло |
| Застосування симуляційного навчання при викладанні акушерства та гінекології | PDF (Українська) |
| I. Р. Ніцович, А. В. Семеняк |
| Симуляція: навчальний ресурс для якісного лікування та підвищення безпеки пацієнтів | PDF (Українська) |
| Т. С. Овчіннікова, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, Є. Р. Лучик, Н. П. Сирбу, В. О. Маковський |
| Cимуляційні технології у викладанні психіатрії студентам-медикам в умовах дистанційного навчання | PDF (Українська) |
| В. В. Огоренко, А. В. Шорніков |
| Гейміфікація навчання — як один із методів симуляційного навчання | PDF (Українська) |
| В. М. Оксюта, В. В. Палапа |
| Досвід проведення занять акушерсько-гінекологічного циклу в межах дисципліни «Виробнича практика» студентів Буковинського державного медичного університету | PDF (Українська) |
| М. Д. Онопрієнко, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Сокорська |
| Застосування симуляційного сценарію у підготовці медиків | PDF (Українська) |
| А. В. Охота, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Сокорська |
| Центр симуляційної медицини, як складова підготовки медичних працівників Буковини | PDF (Українська) |
| І. В. Паляниця, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
| Становлення та організація діяльності центру симуляційного навчання медичної школи Гарварду | PDF (Українська) |
| Б. O. Перевізник, Н. А. Джавадова, О. О. Прохоренко |
| Симуляційне навчання — невід’ємна складова навчального процесу кафедри анестезіології та реаніматології | PDF (Українська) |
| В. В. Петринич |
| Місія лабораторії клінічних навичок сімейної медицини Центру симуляційної медицини та інноваційних технологій БДМУ | PDF (Українська) |
| О. A. Петринич, Л. П. Сидорчук, М. М. Сем'янів, Ю. В. Репчук, С. В. Білецький, Т. В. Казанцева, А. А. Соколенко |
| Оптимізація навчання на циклі вторинної спеціалізації з використанням симуляційних технологій | PDF (Українська) |
| О. С. Полянська, В. К. Тащук, С. І. Гречко, О. І. Гулага |
| Симуляційні технології у підготовці інтернів-хірургів | PDF (Українська) |
| І. Ю. Полянський |
| Роль симуляційного навчання в майбутній компетентності студента-медика | PDF (Українська) |
| А. В. Расенко |
| Доцільність застосування методики «Стандартизований пацієнт» для практичної підготовки студентів-медиків | PDF (Українська) |
| Т. В. Рева, В. Б. Рева |
| Деякі аспекти впровадження симуляційних технологій у медичній галузі освіти | PDF (Українська) |
| Т. В. Рева, Я. В. Кропатницька |
| Калгарі-Кембриджська модель консультування як важлива складова симуляційного сценарію | PDF (Українська) |
| Ю. В. Репчук, Л. П. Сидорчук, О. А. Петринич, М. М. Сем'янів, С. В. Білецький, Т. В. Казанцева, А. А. Соколенко, К. О. Воронюк |
| Симуляційне навчання в медицині - крок в майбутнє | PDF (Українська) |
| С. В. Решетовська, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Маковський, Н. П. Сирбу |
| Застосування симуляційного сценарію у підготовці студентів-медиків | PDF (Українська) |
| В. Я. Рибак |
| Роль симуляційних методів навчання на додипломному етапі в медичних ВНЗ | PDF (Українська) |
| М. O. Ризничук |
| Роль системи MOODLE у дистанційному навчанні у медичних ВНЗ | PDF (Українська) |
| М. O. Ризничук |
| Роль фантомних класів у професійній підготовці випускників стоматологічного факультету | PDF (Українська) |
| В. І. Рожко |
| Вплив симуляційних занять на розвиток комунікативних навичок | PDF (Українська) |
| Б. С. Романюк, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Маковський |
| Симуляційне навчання акушерської допомоги при пологах | PDF (Українська) |
| А. І. Рошканюк, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
| Роль симуляційного навчання у підготовці студента-медика | PDF (Українська) |
| К. Р. Руснак |
| Оцінка досягнення компетентностей як елемент підготовки студентів-іноземців до єдиного державного кваліфікаційного іспиту | PDF (Українська) |
| І. Г. Савка, В. С. Смандич, М. Н. Гарас, І. Б. Горбатюк, О. В. Підвербецька, І. Б. Горбатюк |
| Озвучення «поганих» і «хороших» новин під час проведення симуляційних сценаріїв | PDF (Українська) |
| К. К. Садовий, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, Є. Р. Лучик, В. О. Маковський, Н. П. Сирбу |
| Шлях формування професійних компетентностей під час вивчення дисципліни «Загальна практика (Сімейна медицина)» | PDF (Українська) |
| М. М. Сем'янів, Л. П. Сидорчук, О. А. Петринич, Ю. В. Репчук, С. В. Білецький, Т. В. Казанцева, А. А. Соколенко |
| Симуляційне навчання на додипломному етапі при вивченні дисципліни «Акушерство та гінекологія» | PDF (Українська) |
| А. В. Семеняк, І. Р. Ніцович |
| Формування фахових компетентностей студента медичного університету шляхом симуляційного навчання | PDF (Українська) |
| Н. М. Середюк, І. П. Вакалюк, Я. І. Ванджура, Р. В. Деніна, І. Ю. Ванджура, Г. Г. Барила, Д. А. Волинський, П. П. Звонар |
| Перспективи симуляційної медицини у післядипломній освіті лікарів-психіатрів | PDF (Українська) |
| Ю. O. Сидоряк, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Маковський, Н. П. Сирбу |
| Розвиток тьюторства при симуляційному центрі Буковинського державного медичного університету | PDF (Українська) |
| Н. П. Сирбу, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, Є. Р. Лучик, В. О. Маковський |
| Інноваційна складова медичної освіти студентів Буковинського державного медичного університету | PDF (Українська) |
| Н. П. Сирбу, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Маковський |
| Базові навички в підготовці студента-медика | PDF (Українська) |
| В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Маковський, Н. П. Сирбу |
| Застосування симуляційного сценарію в проведенні стимуляційних занять | PDF (Українська) |
| В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Сокорська |
| Модель відділення стандартизованого пацієнта: від ідеї до результату | PDF (Українська) |
| В. O. Сокорська, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, Є. Р. Лучик |
| Психологічний менеджмент симуляційного центру | PDF (Українська) |
| І. С. Сокольник, Т. В. Сорокман |
| Використання віртуальних пацієнтів під час підготовки майбутніх лікарів до фахової комунікації | PDF (Українська) |
| Т. В. Сорокман |
| Моделі мульти- та трансдисциплінарних команд у медичному навчанні на базі симуляційного центру | PDF (Українська) |
| Т. В. Сорокман |
| Робота центру симуляційної медицини в підготовці безперервного професійного розвитку медичних працівників Буковини | PDF (Українська) |
| Т. A. Станішевська, В. С. Смандич, В. О. Сокорська, В. В. Райда, Є. Р. Лучик, Н. П. Сирбу |
| Симуляційний центр: медичні перспективи розвитку | PDF (Українська) |
| О. М. Станська, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Сокорська |
| Гейміфікація у вивченні медичних предметів | PDF (Українська) |
| Д. Б. Столяр |
| Візуалізація органів за допомогою штучної реальності | PDF (Українська) |
| Д. Б. Столяр, Л. П. Лаврів |
| Роль комунікативних навичок як складової медичної симуляції | PDF (Українська) |
| Я. М. Телекі, О. Ю. Оліник, О. І. Федів, О. П. Коротун |
| Симуляційний центр: перспективи та напрямки розвитку | PDF (Українська) |
| А. В. Тимощук |
| Досвід впровадження об’єктивного структурованого клінічного іспиту в БДМУ: залучення та відповідальність учасників освітнього процесу | PDF (Українська) |
| Є. П. Ткач, У. І. Марусик |
| Аналіз показників cоціально-психологічної адаптаційні у студентів випускних курсів в умовах дистанційного навчання | PDF (Українська) |
| І. В. Трефаненко, О. В. Соловйова, Г. І. Шумко, В. О. Шупер, Т. Б. Рева |
| Вплив та перспективи симуляційного навчання у вищій медичній освіті | PDF (Українська) |
| П. В. Фадєєв |
| Симуляційне навчання з урології | PDF (Українська) |
| О. С. Федорук, В. І. Зайцев, І. І. Ілюк, К. А. Владиченко, В. Т. Степан, В. В. Візнюк, В. С. Широкий, Т. С. Катеринюк |
| Симуляційний пацієнт як засіб закріплення фахових компетентностей у студентів медиків | PDF (Українська) |
| О. O. Ханюков, О. В. Смольянова |
| Актуальність впровадження симуляційного навчання в освітній процес | PDF (Українська) |
| Т. Я. Царинна, Д. С. Дисар, І. С. Кашперук-Карпюк |
| Аспекти підготовки студентів до симуляційного навчання на кафедрі акушерства та гінекології | PDF (Українська) |
| Ю. В. Цисар |
| Роль симуляційного навчання при підготовці майбутнього лікаря | PDF (Українська) |
| Н. Я. Черней |
| Об’єктивний структурований клінічний іспит для студентів-випускників: складні питання та успішне складання | PDF (Українська) |
| Т. М. Чорней, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
| Досвід використання симуляційних технологій під час викладання внутрішньої медицини | PDF (Українська) |
| Г. І. Шумко, В. О. Шупер, І. В. Трефаненко, Т. В. Рева |
| Перспективи симуляційного навчання | PDF (Українська) |
| М. Д. Юрик, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
| Симуляційні технології при відпрацюванні практичних навичок студентами спеціальності «Медицина» при вивченні сестринського догляду за дітьми | PDF (Українська) |
| O. І. Юрків |
| Симуляційне навчання і командна робота | PDF (Українська) |
| Д. М. Ясінський, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, Є. Р. Лучик, Н. П. Сирбу, В. О. Маковський |
| Використання симуляційних технологій навчання при викладанні акушерства | PDF (Українська) |
| С. М. Ясніковська |
| Особливості організації та проведення підсумкової атестації випускників медичного факультету ІФНМУ у форматі об’єктивного структурованого клінічного іспиту | PDF (Українська) |
| Р. І. Яцишин, Р. М. Мізюк, О. М. Дідушко, Р. І. Мерена, А. Я. Пасько, В. В. Капечук, Р. І. Багриновський, Д. А. Волинський |
| Advantages of the objective structured clinical versus traditional examination in pediatrics | |
| N. K. Bogutska |
| Urgency of implementation of simulation learning in the educational process | |
| D. S. Disar, Т. Y. Tsarynna, І. S. Kashperuk-Karpiuk |
| Conducting objective structured clinical examination in the COVID-19 era: examples of international experience | |
| M. N. Garas |
| Implementation of international OSCE experience with cooperation SAFEMED+ project assistance | |
| M. N. Garas |
| Features of doctor training for distance form in conditions of quarantine restrictions | |
| O. S. Godovanets |
| Education of foreign medical students with interactive technologies — realities of today | |
| Y. V. Hyrla |
| Master classes and their role in continuous professional development | |
| L. V. Kaniovska, О. D. Liakhovych |
| Advantages of OSCE in comparison with practical-oriented final exams for graduates of medical universities | |
| L. Yu. Khlunovska |
| Simulation training — a modern method of training of students of higher medical establishments | |
| L. Yu. Khlunovska |
| Simulational technologies at the department of histology, cytology and embryology during distance learning | |
| A. A. Khodorovska, І. S. Popova |
| The simulation efficacy in education: the problem of estimation (diagnostics) of the competence of medical students | |
| O. Y. Khomko, L. P. Sydorchuk, V. P. Polyovyi, B. V. Petruk, І. І. Bilyk, R. I. Sydorchuk |
| Optimization of educational process in learning сlinical nursing in surgery under conditions simulation education | |
| O. Y. Khomko, L. P. Sydorchuk, R. І. Sydorchuk, V. K. Grodetskyi, P. V. Kyfiak |
| Overview of simulation teaching methods in graduate students education | |
| I. V. Kruhliak, I. V. Trefanenko, О. V. Solovyova |
| Competence paradigm in interactive training of medical student | |
| Yu. V. Lomakina |
| Benefits of studying with a standardized patient | |
| I. Ya. Lozyuk |
| Simulation training is a possibility of development of communicative skills of the future doctor | |
| A. S. Obradovych |
| The role of simulation-based learning in medical education | |
| Ye. P. Ortemenka |
| Simulation-based medical education: modern tools and methods | |
| Ye. P. Ortemenka |
| The role of using simulation education in practical training of medical students | |
| A. І. Perizhniak |
| Visualization approaches in morphological disciplines for distance and combined education | |
| I. S. Popova, А. А. Khodorovska |
| Urgency of implementation of simulation technologies in the section of emergency medical care | |
| T. V. Reva, О. В. Komar |
| COVID-19 pandemy effect on educational process in simulation medical technologies with standardized patients application | |
| O. P. Rogachevskyi, M. P. Pervak, V. І. Onyshchenko, О. S. Yehorenko |
| Simulation teaching methods in improving the quality of medical training of higher education students | |
| O. A. Shakhova |
| Realities and prospects of the simulation training in the medical education | |
| V. O. Shuper, S. V. Shuper, І. V. Trefanenko, H. I. Shumko, T. V. Reva |
| An exploration of the effect of simulation on perceptions of medical students’ preparedness for professional practice | |
| N. V. Shvets |
| Gamification as an additional method for studying | |
| D. B. Stoliar |
| Comparison of world-wide-web based simulator of medical consultation with the live, standardized patients | |
| R. І. Sydorchuk, О. Y. Khomko, L. P. Sydorchuk, V. K. Grodetskyi, P. V. Kyfiak, P. М. Volyanyuk, R. P. Knut |
| Hospital setting imitation for education of medical students: a story about role-playing games in general surgery department | |
| R. І. Sydorchuk, О. Y. Khomko, L. P. Sydorchuk, V. K. Grodetskyi, P. V. Kyfiak, P. М. Volyanyuk, R. P. Knut |
| The Bologna Process and urge of changes in medical education | |
| L. P. Sydorchuk, R. І. Sydorchuk, R. P. Knut, О. Y. Khomko, V. K. Grodetskyi, P. V. Kyfiak |
| Updating simulation training during the pandemic coronavirus infection | |
| N. S. Voloshynovych |