General Papers
| Роль симуляційного центру у сучасній освітній системі | |
| Ю. О. Антипенко, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Маковський, Н. П. Сирбу |
| Симуляційні технології навчання хірургів на робочому місці | |
| І. В. Бабій, В. В. Власов, П. В. Просвітлюк |
| Стратегія безперервного професійного розвитку медичного персоналу неонатальних та педіатричних відділень інтенсивної терапії за допомогою симуляційного навчання | |
| А. Г. Бабінцева, Ю. Д. Годованець, О. С. Годованець, А. В. Фрунза |
| Симуляційне навчання як освітня стратегія підготовки медсестринського персоналу | |
| М. І. Бачу |
| Перспективи симуляційного навчання у режимі online | |
| О. В. Білоокий |
| Симуляційні технології в елективному курсі з невідкладної допомоги в педіатрії у різних форматах навчання | |
| Н. К. Богуцька |
| Використання віртуальної реальності у медичній симуляції | |
| О. В. Бойко |
| Використання симуляційних технологій у підготовці майбутніх фахівців | |
| Л. Д. Борейко |
| Досвід проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту як компоненту випускної атестації здобувачів ступеня вищої освіти магістр за освітньо-професійною програмою «Стоматологія» | |
| О. В. Бугерчук, Т. І. Матвійків, О. І. Бульбук |
| Симуляційне навчання студентів медичних вищих навчальних закладів | |
| В. П. Воробець, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
| Роль симуляційного навчання у клінічній підготовці студентів-медиків | |
| Г. С. Гвоздецька, О. М. Жукуляк, О. І. Бульбук |
| Методичні та особистісні аспекти симуляційного навчання у професійній підготовці магістрів медицини | |
| А. М. Гринзовський, О. О. Луцак, С. І. Калашченко, Л. М. Черненко, І. О. Дюдіна, Р. Т. Бевз, Ю. Г. Чайка, Н. С. Ряба |
| Дебрифінг під час клінічних симуляційних сценаріїв | |
| Є. В. Джуряк, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
| Роль симуляційного навчання в медичній освіті | |
| І. С. Димчук, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, Є. Р. Лучик, Н. П. Сирбу, В. О. Маковський |
| Використання «Відділення стандартизованого пацієнта» в підготовці фахівців спеціальності «Сімейна медицина» | |
| Д. М. Дучак, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
| Приклад роботи гуртка тьюторів при навчально-тренінговому центрі симуляційної медицини. Ексклюзивне інтерв’ю з тьюторами | |
| А. В. Кіфа, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
| Підготовка студентів до об’єктивного структурованого клінічного іспиту (ОСКІ-2) в умовах пандемії СOVID-19 та дистанційного навчання | |
| О. П. Коротун, Г. А. Білик |
| Досвід впровадження ОСКІ для студентів медичних навчальних закладів | |
| М. Ю. Лаговська, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, Н. П. Сирбу, В. О. Маковський |
| Використання «Відділення стандартизованого пацієнта в підготовці медичних спеціалістів | |
| Л. В. Лашкіба, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
| Досвід впровадження об’єктивного структурованого клінічного іспиту для студентів спеціальності Медицина в БДМУ | |
| У. І. Марусик, Є. П. Ткач, О. Г. Буряк |
| Симуляція: навчальний ресурс для якісного лікування та підвищення безпеки пацієнтів | |
| Т. С. Овчіннікова, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, Є. Р. Лучик, Н. П. Сирбу, В. О. Маковський |
| Застосування симуляційного сценарію у підготовці медиків | |
| А. В. Охота, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Сокорська |
| Місія лабораторії клінічних навичок сімейної медицини Центру симуляційної медицини та інноваційних технологій БДМУ | |
| О. A. Петринич, Л. П. Сидорчук, М. М. Сем'янів, Ю. В. Репчук, С. В. Білецький, Т. В. Казанцева, А. А. Соколенко |
| Калгарі-Кембриджська модель консультування як важлива складова симуляційного сценарію | |
| Ю. В. Репчук, Л. П. Сидорчук, О. А. Петринич, М. М. Сем'янів, С. В. Білецький, Т. В. Казанцева, А. А. Соколенко, К. О. Воронюк |
| Вплив симуляційних занять на розвиток комунікативних навичок | |
| Б. С. Романюк, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Маковський |
| Симуляційне навчання акушерської допомоги при пологах | |
| А. І. Рошканюк, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
| Озвучення «поганих» і «хороших» новин під час проведення симуляційних сценаріїв | |
| К. К. Садовий, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, Є. Р. Лучик, В. О. Маковський, Н. П. Сирбу |
| Шлях формування професійних компетентностей під час вивчення дисципліни «Загальна практика (Сімейна медицина)» | |
| М. М. Сем'янів, Л. П. Сидорчук, О. А. Петринич, Ю. В. Репчук, С. В. Білецький, Т. В. Казанцева, А. А. Соколенко |
| Формування фахових компетентностей студента медичного університету шляхом симуляційного навчання | |
| Н. М. Середюк, І. П. Вакалюк, Я. І. Ванджура, Р. В. Деніна, І. Ю. Ванджура, Г. Г. Барила, Д. А. Волинський, П. П. Звонар |
| Перспективи симуляційної медицини у післядипломній освіті лікарів-психіатрів | |
| Ю. O. Сидоряк, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Маковський, Н. П. Сирбу |
| Базові навички в підготовці студента-медика | |
| В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Маковський, Н. П. Сирбу |
| Перспективи симуляційного навчання | |
| М. Д. Юрик, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
| Симуляційне навчання і командна робота | |
| Д. М. Ясінський, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, Є. Р. Лучик, Н. П. Сирбу, В. О. Маковський |
| Особливості організації та проведення підсумкової атестації випускників медичного факультету ІФНМУ у форматі об’єктивного структурованого клінічного іспиту | |
| Р. І. Яцишин, Р. М. Мізюк, О. М. Дідушко, Р. І. Мерена, А. Я. Пасько, В. В. Капечук, Р. І. Багриновський, Д. А. Волинський |