General Papers
| Методичні та особистісні аспекти симуляційного навчання у професійній підготовці магістрів медицини | |
| А. М. Гринзовський, О. О. Луцак, С. І. Калашченко, Л. М. Черненко, І. О. Дюдіна, Р. Т. Бевз, Ю. Г. Чайка, Н. С. Ряба |
| Роль комунікативних навичок у симуляційному тренінгу | |
| О. А. Деркачук, І. С. Кашперук-Карпюк |
| Компетентнісний підхід у навчальному процесі на базі симуляційного центру | |
| С. І. Іващук, Ю. М. Мишковський, О. В. Косяченко |
| Приклад роботи гуртка тьюторів при навчально-тренінговому центрі симуляційної медицини. Ексклюзивне інтерв’ю з тьюторами | |
| А. В. Кіфа, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
| Симуляційні методи у компетентнісному підході до викладання дисциплін хірургічного профілю | |
| Р. П. Кнут, Р. І. Сидорчук, О. Й. Хомко |
| Упровадження симуляційних методик навчання в систему післядипломної освіти | |
| А. І. Ковтун, В. М. Коновчук, С. О. Акентьєв, О. Д. Луговий |
| Eфективність застосування симуляційних занять із розвитком комунікативних навичок | |
| А. A. Ковунець, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Маковський, Н. П. Сирбу |
| Переваги сучасного симуляційного навчання для відпрацювання практичних навичок та маніпуляцій | |
| І. М. Козловська, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський, У. І. Марусик, В. С. Смандич |
| Досвід впровадження екзамену ОСКІ в освітній процес медичних вузів | |
| І. М. Козловська, Я. В. Кулачек, Л. Ю. Хлуновська |
| Навчальні заняття у симуляційному центрі підвищують самооцінку студентів щодо виконання практичних навичок | |
| Д. І. Колєснік, Т. В. Сорокман |
| Стандартизований пацієнт чи жива людина? Перспективи симуляційної медицини для предметів хірургічного профілю | |
| О. Б. Колотило |
| Симуляційна медицина — мотиваційна складова при виборі майбутнього фаху | |
| А. С. Кондратова, Г. І. Шумко |
| Симуляційне навчання — це якість та ефективність освітнього процесу | |
| Л. Р. Коробко, П. М. Невгадовська, О. В. Маркович, Б. З. Чижишин |
| Підготовка студентів до об’єктивного структурованого клінічного іспиту (ОСКІ-2) в умовах пандемії СOVID-19 та дистанційного навчання | |
| О. П. Коротун, Г. А. Білик |
| Проблемні питання об'єктивізації оцінювання знань та вмінь студентів на ОСКІ | |
| О. В. Кравченко |
| Психологічна трансформація учасників в процесі симуляційного навчання | |
| C. O. Красіловська, І. С. Кашперук-Карпюк |
| Роль симуляційного навчання у підготовці лікаря | |
| О. Ю. Курнишев, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
| Симуляційне навчання на додипломному етапі, як обов’язкова складова програми практично орієнтованої підготовки спеціалістів | |
| А. Ю. Кушнір, С. Ю. Москаль, І. С. Кашперук-Карпюк |
| Застосування інтерактивних методів у навчально-методичному забезпеченні при вивченні дисципліни «Загальна хірургія» | |
| Ю. М. Мишковський, С. І. Іващук, Н. Я. Козарійчук, І. Є. Мишковська |
| Місія лабораторії клінічних навичок сімейної медицини Центру симуляційної медицини та інноваційних технологій БДМУ | |
| О. A. Петринич, Л. П. Сидорчук, М. М. Сем'янів, Ю. В. Репчук, С. В. Білецький, Т. В. Казанцева, А. А. Соколенко |
| Деякі аспекти впровадження симуляційних технологій у медичній галузі освіти | |
| Т. В. Рева, Я. В. Кропатницька |
| Калгарі-Кембриджська модель консультування як важлива складова симуляційного сценарію | |
| Ю. В. Репчук, Л. П. Сидорчук, О. А. Петринич, М. М. Сем'янів, С. В. Білецький, Т. В. Казанцева, А. А. Соколенко, К. О. Воронюк |
| Шлях формування професійних компетентностей під час вивчення дисципліни «Загальна практика (Сімейна медицина)» | |
| М. М. Сем'янів, Л. П. Сидорчук, О. А. Петринич, Ю. В. Репчук, С. В. Білецький, Т. В. Казанцева, А. А. Соколенко |
| Роль комунікативних навичок як складової медичної симуляції | |
| Я. М. Телекі, О. Ю. Оліник, О. І. Федів, О. П. Коротун |
| Симуляційне навчання з урології | |
| О. С. Федорук, В. І. Зайцев, І. І. Ілюк, К. А. Владиченко, В. Т. Степан, В. В. Візнюк, В. С. Широкий, Т. С. Катеринюк |
| Актуальність впровадження симуляційного навчання в освітній процес | |
| Т. Я. Царинна, Д. С. Дисар, І. С. Кашперук-Карпюк |
| Особливості організації та проведення підсумкової атестації випускників медичного факультету ІФНМУ у форматі об’єктивного структурованого клінічного іспиту | |
| Р. І. Яцишин, Р. М. Мізюк, О. М. Дідушко, Р. І. Мерена, А. Я. Пасько, В. В. Капечук, Р. І. Багриновський, Д. А. Волинський |