General Papers
| Симуляція навичок препарування каріозних порожнин на фантомах, студентами стоматологами 4-го року навчання. Оцінка ефективності результатів | |
| Я. С. Алай, О. О. Максимів |
| Робота студентського наукового гуртка із використанням технологій симуляційної медицини | |
| Д. Р. Андрійчук, Ю. Ф. Марчук |
| Використання симуляційних технологій при комбінованій формі навчання | |
| Д. Р. Андрійчук, Ю. Ф. Марчук |
| Роль симуляційного центру у сучасній освітній системі | |
| Ю. О. Антипенко, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Маковський, Н. П. Сирбу |
| Досвід проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту як компоненту випускної атестації здобувачів ступеня вищої освіти магістр за освітньо-професійною програмою «Стоматологія» | |
| О. В. Бугерчук, Т. І. Матвійків, О. І. Бульбук |
| Використання сучасних симуляційних технологій, як одного з методів мнемотехніки для підготовки студентів до здачі тестових контролів | |
| І. І. Вовк, О. О. Максимів, С. І. Чепишко |
| Симуляційне навчання на кафедрі акушерства та гінекології | |
| М. І. Головецька, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, Є. Р. Лучик, Н. П. Сирбу, В. О. Маковський |
| Симуляційний (командний) тренінг для лікарів інтернів стоматологів | |
| А. В. Гостюк, О. О. Максимів |
| Досвід проведення циклу занять інтенсивної терапії та реаніматології в межах дисципліни «Виробнича лікарська практика» студентів Буковинського державного медичного університету | |
| В. М. Даник, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, Н. П. Сирбу, В. О. Маковський |
| Роль симуляційного навчання в медичній освіті | |
| І. С. Димчук, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, Є. Р. Лучик, Н. П. Сирбу, В. О. Маковський |
| Роль стандартизованого пацієнта в практиці сучасного симуляційного навчання | |
| О. М. Діжицький, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Сокорська, Є. Р. Лучик |
| Компетентнісний підхід у навчальному процесі на базі симуляційного центру | |
| С. І. Іващук, Ю. М. Мишковський, О. В. Косяченко |
| Eфективність застосування симуляційних занять із розвитком комунікативних навичок | |
| А. A. Ковунець, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Маковський, Н. П. Сирбу |
| Переваги сучасного симуляційного навчання для відпрацювання практичних навичок та маніпуляцій | |
| І. М. Козловська, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський, У. І. Марусик, В. С. Смандич |
| Симуляційне навчання — це якість та ефективність освітнього процесу | |
| Л. Р. Коробко, П. М. Невгадовська, О. В. Маркович, Б. З. Чижишин |
| Роль симуляційного навчання у підготовці лікаря | |
| О. Ю. Курнишев, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
| Симуляційне навчання на додипломному етапі, як обов’язкова складова програми практично орієнтованої підготовки спеціалістів | |
| А. Ю. Кушнір, С. Ю. Москаль, І. С. Кашперук-Карпюк |
| Досвід впровадження ОСКІ для студентів медичних навчальних закладів | |
| М. Ю. Лаговська, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, Н. П. Сирбу, В. О. Маковський |
| Внесок центру симуляційної медицини в підготовку безперервного професійного розвитку медичних працівників Буковини | |
| І. В. Лисак, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
| Досвід впровадження об’єктивного структурованого клінічного іспиту для студентів спеціальності Медицина в БДМУ | |
| У. І. Марусик, Є. П. Ткач, О. Г. Буряк |
| Застосування симуляційних технологій та особливості викладання клінічної імунології для іноземних студентів у сучасних умовах | |
| Ю. Ф. Марчук, Д. Р. Андрійчук, О. Ф. Марчук, Ф. Д. Марчук |
| Роль студентського наукового гуртка у симуляційному навчанні | |
| Ю. Ф. Марчук, Д. Р. Андрійчук, О. Ф. Марчук, Ф. Д. Марчук |
| Застосування симуляційного сценарію у підготовці медиків | |
| М. С. Матляк |
| Значення симуляційного центру в парадигмі сучасної медичної освіти | |
| В. В. Мельник, Д. В. Проняєв |
| Ефективність симуляційного навчання | |
| В. В. Мельник, Д. В. Проняєв |
| Симуляційне навчання в лапароскопічній хірургії | |
| В. В. Мельник, Д. В. Проняєв |
| Симуляційні технології як складова безперервного професійного розвитку лікарів загальної практики | |
| Л. В. Мельничук |
| Роль симуляційних центрів в підготовці сучасних медичних кадрів | |
| О. М. Менько, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, Є. Р. Лучик, Н. П. Сирбу, В. О. Маковський |
| Застосування інтерактивних методів у навчально-методичному забезпеченні при вивченні дисципліни «Загальна хірургія» | |
| Ю. М. Мишковський, С. І. Іващук, Н. Я. Козарійчук, І. Є. Мишковська |
| Симуляційні технології навчання при підготовці медичних сестер | |
| А. A. Можарівська |
| Застосування принципів гри «Мемо» при викладанні хірургічних дисциплін | |
| О. П. Москалюк |
| ОСКІ як структурна складова єдиного кваліфікаційного державного іспиту для випускників медичних ВНЗ | |
| О. O. Небила, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, Є. Р. Лучик, В. О. Маковський |
| Симуляція: навчальний ресурс для якісного лікування та підвищення безпеки пацієнтів | |
| Т. С. Овчіннікова, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, Є. Р. Лучик, Н. П. Сирбу, В. О. Маковський |
| Досвід проведення занять акушерсько-гінекологічного циклу в межах дисципліни «Виробнича практика» студентів Буковинського державного медичного університету | |
| М. Д. Онопрієнко, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Сокорська |
| Центр симуляційної медицини, як складова підготовки медичних працівників Буковини | |
| І. В. Паляниця, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
| Симуляційне навчання в медицині - крок в майбутнє | |
| С. В. Решетовська, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Маковський, Н. П. Сирбу |
| Вплив симуляційних занять на розвиток комунікативних навичок | |
| Б. С. Романюк, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Маковський |
| Озвучення «поганих» і «хороших» новин під час проведення симуляційних сценаріїв | |
| К. К. Садовий, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, Є. Р. Лучик, В. О. Маковський, Н. П. Сирбу |
| Перспективи симуляційної медицини у післядипломній освіті лікарів-психіатрів | |
| Ю. O. Сидоряк, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Маковський, Н. П. Сирбу |
| Розвиток тьюторства при симуляційному центрі Буковинського державного медичного університету | |
| Н. П. Сирбу, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, Є. Р. Лучик, В. О. Маковський |
| Інноваційна складова медичної освіти студентів Буковинського державного медичного університету | |
| Н. П. Сирбу, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Маковський |
| Базові навички в підготовці студента-медика | |
| В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Маковський, Н. П. Сирбу |
| Застосування симуляційного сценарію в проведенні стимуляційних занять | |
| В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Сокорська |
| Модель відділення стандартизованого пацієнта: від ідеї до результату | |
| В. O. Сокорська, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, Є. Р. Лучик |
| Симуляційний центр: медичні перспективи розвитку | |
| О. М. Станська, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Сокорська |
| Досвід впровадження об’єктивного структурованого клінічного іспиту в БДМУ: залучення та відповідальність учасників освітнього процесу | |
| Є. П. Ткач, У. І. Марусик |
| Об’єктивний структурований клінічний іспит для студентів-випускників: складні питання та успішне складання | |
| Т. М. Чорней, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
| Симуляційне навчання і командна робота | |
| Д. М. Ясінський, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, Є. Р. Лучик, Н. П. Сирбу, В. О. Маковський |
| Особливості організації та проведення підсумкової атестації випускників медичного факультету ІФНМУ у форматі об’єктивного структурованого клінічного іспиту | |
| Р. І. Яцишин, Р. М. Мізюк, О. М. Дідушко, Р. І. Мерена, А. Я. Пасько, В. В. Капечук, Р. І. Багриновський, Д. А. Волинський |