General Papers
| Симуляційні технології навчання хірургів на робочому місці | |
| І. В. Бабій, В. В. Власов, П. В. Просвітлюк |
| Значення симуляційного центру в парадигмі сучасної медичної освіти | |
| В. В. Мельник, Д. В. Проняєв |
| Ефективність симуляційного навчання | |
| В. В. Мельник, Д. В. Проняєв |
| Симуляційне навчання в лапароскопічній хірургії | |
| В. В. Мельник, Д. В. Проняєв |
| Гейміфікація навчання — як один із методів симуляційного навчання | |
| В. М. Оксюта, В. В. Палапа |
| Центр симуляційної медицини, як складова підготовки медичних працівників Буковини | |
| І. В. Паляниця, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
| Становлення та організація діяльності центру симуляційного навчання медичної школи Гарварду | |
| Б. O. Перевізник, Н. А. Джавадова, О. О. Прохоренко |
| Симуляційне навчання — невід’ємна складова навчального процесу кафедри анестезіології та реаніматології | |
| В. В. Петринич |
| Місія лабораторії клінічних навичок сімейної медицини Центру симуляційної медицини та інноваційних технологій БДМУ | |
| О. A. Петринич, Л. П. Сидорчук, М. М. Сем'янів, Ю. В. Репчук, С. В. Білецький, Т. В. Казанцева, А. А. Соколенко |
| Оптимізація навчання на циклі вторинної спеціалізації з використанням симуляційних технологій | |
| О. С. Полянська, В. К. Тащук, С. І. Гречко, О. І. Гулага |
| Симуляційні технології у підготовці інтернів-хірургів | |
| І. Ю. Полянський |
| Калгарі-Кембриджська модель консультування як важлива складова симуляційного сценарію | |
| Ю. В. Репчук, Л. П. Сидорчук, О. А. Петринич, М. М. Сем'янів, С. В. Білецький, Т. В. Казанцева, А. А. Соколенко, К. О. Воронюк |
| Оцінка досягнення компетентностей як елемент підготовки студентів-іноземців до єдиного державного кваліфікаційного іспиту | |
| І. Г. Савка, В. С. Смандич, М. Н. Гарас, І. Б. Горбатюк, О. В. Підвербецька, І. Б. Горбатюк |
| Шлях формування професійних компетентностей під час вивчення дисципліни «Загальна практика (Сімейна медицина)» | |
| М. М. Сем'янів, Л. П. Сидорчук, О. А. Петринич, Ю. В. Репчук, С. В. Білецький, Т. В. Казанцева, А. А. Соколенко |
| Особливості організації та проведення підсумкової атестації випускників медичного факультету ІФНМУ у форматі об’єктивного структурованого клінічного іспиту | |
| Р. І. Яцишин, Р. М. Мізюк, О. М. Дідушко, Р. І. Мерена, А. Я. Пасько, В. В. Капечук, Р. І. Багриновський, Д. А. Волинський |