General Papers
| Роль симуляційного центру у сучасній освітній системі | |
| Ю. О. Антипенко, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Маковський, Н. П. Сирбу |
| Симуляційне навчання студентів медичних вищих навчальних закладів | |
| В. П. Воробець, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
| Симуляційне навчання на кафедрі акушерства та гінекології | |
| М. І. Головецька, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, Є. Р. Лучик, Н. П. Сирбу, В. О. Маковський |
| Симуляційні сценарії в клінічній підготовці майбутніх лікарів | |
| А. Г. Гусарчук, Т. О. Ілащук, В. С. Смандич |
| Досвід проведення циклу занять інтенсивної терапії та реаніматології в межах дисципліни «Виробнича лікарська практика» студентів Буковинського державного медичного університету | |
| В. М. Даник, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, Н. П. Сирбу, В. О. Маковський |
| Дебрифінг під час клінічних симуляційних сценаріїв | |
| Є. В. Джуряк, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
| Роль симуляційного навчання в медичній освіті | |
| І. С. Димчук, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, Є. Р. Лучик, Н. П. Сирбу, В. О. Маковський |
| Роль стандартизованого пацієнта в практиці сучасного симуляційного навчання | |
| О. М. Діжицький, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Сокорська, Є. Р. Лучик |
| Ефективність симуляційного навчання у засвоєнні практичних навичок у студентів-медиків | |
| Т. В. Дудка, В. С. Смандич, І. В. Дудка |
| Використання «Відділення стандартизованого пацієнта» в підготовці фахівців спеціальності «Сімейна медицина» | |
| Д. М. Дучак, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
| Особливості використання симуляційних технологій для розвитку хірургічних навичок в урології | |
| В. І. Зайцев, О. С. Федорук, І. І. Ілюк, К. А. Владиченко, В. Т. Степан, В. В. Візнюк, В. С. Широкий |
| Приклад роботи гуртка тьюторів при навчально-тренінговому центрі симуляційної медицини. Ексклюзивне інтерв’ю з тьюторами | |
| А. В. Кіфа, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
| Симуляційні методи у компетентнісному підході до викладання дисциплін хірургічного профілю | |
| Р. П. Кнут, Р. І. Сидорчук, О. Й. Хомко |
| Eфективність застосування симуляційних занять із розвитком комунікативних навичок | |
| А. A. Ковунець, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Маковський, Н. П. Сирбу |
| Переваги сучасного симуляційного навчання для відпрацювання практичних навичок та маніпуляцій | |
| І. М. Козловська, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський, У. І. Марусик, В. С. Смандич |
| Навчальні заняття у симуляційному центрі підвищують самооцінку студентів щодо виконання практичних навичок | |
| Д. І. Колєснік, Т. В. Сорокман |
| Роль симуляційного навчання у підготовці лікаря | |
| О. Ю. Курнишев, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
| Сучасність та перспективи симуляційного навчання | |
| Л. П. Лаврів, Д. Б. Столяр |
| Досвід впровадження ОСКІ для студентів медичних навчальних закладів | |
| М. Ю. Лаговська, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, Н. П. Сирбу, В. О. Маковський |
| Внесок центру симуляційної медицини в підготовку безперервного професійного розвитку медичних працівників Буковини | |
| І. В. Лисак, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
| Досвід використання віртуальних та симуляційних технологій серед студентів старших курсів у Запорізькому державному медичному університеті | |
| О. A. Льовкін, К. Б. Романова, І. А. Скоба |
| Використання «Відділення стандартизованого пацієнта в підготовці медичних спеціалістів | |
| Л. В. Лашкіба, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
| Роль симуляційних центрів в підготовці сучасних медичних кадрів | |
| О. М. Менько, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, Є. Р. Лучик, Н. П. Сирбу, В. О. Маковський |
| ОСКІ як структурна складова єдиного кваліфікаційного державного іспиту для випускників медичних ВНЗ | |
| О. O. Небила, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, Є. Р. Лучик, В. О. Маковський |
| Застосування симуляційного навчання при викладанні акушерства та гінекології | |
| I. Р. Ніцович, А. В. Семеняк |
| Симуляція: навчальний ресурс для якісного лікування та підвищення безпеки пацієнтів | |
| Т. С. Овчіннікова, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, Є. Р. Лучик, Н. П. Сирбу, В. О. Маковський |
| Досвід проведення занять акушерсько-гінекологічного циклу в межах дисципліни «Виробнича практика» студентів Буковинського державного медичного університету | |
| М. Д. Онопрієнко, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Сокорська |
| Застосування симуляційного сценарію у підготовці медиків | |
| А. В. Охота, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Сокорська |
| Центр симуляційної медицини, як складова підготовки медичних працівників Буковини | |
| І. В. Паляниця, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
| Місія лабораторії клінічних навичок сімейної медицини Центру симуляційної медицини та інноваційних технологій БДМУ | |
| О. A. Петринич, Л. П. Сидорчук, М. М. Сем'янів, Ю. В. Репчук, С. В. Білецький, Т. В. Казанцева, А. А. Соколенко |
| Калгарі-Кембриджська модель консультування як важлива складова симуляційного сценарію | |
| Ю. В. Репчук, Л. П. Сидорчук, О. А. Петринич, М. М. Сем'янів, С. В. Білецький, Т. В. Казанцева, А. А. Соколенко, К. О. Воронюк |
| Симуляційне навчання в медицині - крок в майбутнє | |
| С. В. Решетовська, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Маковський, Н. П. Сирбу |
| Вплив симуляційних занять на розвиток комунікативних навичок | |
| Б. С. Романюк, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Маковський |
| Симуляційне навчання акушерської допомоги при пологах | |
| А. І. Рошканюк, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
| Оцінка досягнення компетентностей як елемент підготовки студентів-іноземців до єдиного державного кваліфікаційного іспиту | |
| І. Г. Савка, В. С. Смандич, М. Н. Гарас, І. Б. Горбатюк, О. В. Підвербецька, І. Б. Горбатюк |
| Озвучення «поганих» і «хороших» новин під час проведення симуляційних сценаріїв | |
| К. К. Садовий, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, Є. Р. Лучик, В. О. Маковський, Н. П. Сирбу |
| Шлях формування професійних компетентностей під час вивчення дисципліни «Загальна практика (Сімейна медицина)» | |
| М. М. Сем'янів, Л. П. Сидорчук, О. А. Петринич, Ю. В. Репчук, С. В. Білецький, Т. В. Казанцева, А. А. Соколенко |
| Симуляційне навчання на додипломному етапі при вивченні дисципліни «Акушерство та гінекологія» | |
| А. В. Семеняк, І. Р. Ніцович |
| Формування фахових компетентностей студента медичного університету шляхом симуляційного навчання | |
| Н. М. Середюк, І. П. Вакалюк, Я. І. Ванджура, Р. В. Деніна, І. Ю. Ванджура, Г. Г. Барила, Д. А. Волинський, П. П. Звонар |
| Перспективи симуляційної медицини у післядипломній освіті лікарів-психіатрів | |
| Ю. O. Сидоряк, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Маковський, Н. П. Сирбу |
| Розвиток тьюторства при симуляційному центрі Буковинського державного медичного університету | |
| Н. П. Сирбу, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, Є. Р. Лучик, В. О. Маковський |
| Інноваційна складова медичної освіти студентів Буковинського державного медичного університету | |
| Н. П. Сирбу, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Маковський |
| Базові навички в підготовці студента-медика | |
| В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Маковський, Н. П. Сирбу |
| Застосування симуляційного сценарію в проведенні стимуляційних занять | |
| В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Сокорська |
| Модель відділення стандартизованого пацієнта: від ідеї до результату | |
| В. O. Сокорська, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, Є. Р. Лучик |
| Психологічний менеджмент симуляційного центру | |
| І. С. Сокольник, Т. В. Сорокман |
| Використання віртуальних пацієнтів під час підготовки майбутніх лікарів до фахової комунікації | |
| Т. В. Сорокман |
| Моделі мульти- та трансдисциплінарних команд у медичному навчанні на базі симуляційного центру | |
| Т. В. Сорокман |
| Робота центру симуляційної медицини в підготовці безперервного професійного розвитку медичних працівників Буковини | |
| Т. A. Станішевська, В. С. Смандич, В. О. Сокорська, В. В. Райда, Є. Р. Лучик, Н. П. Сирбу |
| Симуляційний центр: медичні перспективи розвитку | |
| О. М. Станська, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Сокорська |
| Гейміфікація у вивченні медичних предметів | |
| Д. Б. Столяр |
| Візуалізація органів за допомогою штучної реальності | |
| Д. Б. Столяр, Л. П. Лаврів |
| Аналіз показників cоціально-психологічної адаптаційні у студентів випускних курсів в умовах дистанційного навчання | |
| І. В. Трефаненко, О. В. Соловйова, Г. І. Шумко, В. О. Шупер, Т. Б. Рева |
| Симуляційне навчання з урології | |
| О. С. Федорук, В. І. Зайцев, І. І. Ілюк, К. А. Владиченко, В. Т. Степан, В. В. Візнюк, В. С. Широкий, Т. С. Катеринюк |
| Симуляційний пацієнт як засіб закріплення фахових компетентностей у студентів медиків | |
| О. O. Ханюков, О. В. Смольянова |
| Об’єктивний структурований клінічний іспит для студентів-випускників: складні питання та успішне складання | |
| Т. М. Чорней, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
| Перспективи симуляційного навчання | |
| М. Д. Юрик, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
| Симуляційне навчання і командна робота | |
| Д. М. Ясінський, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, Є. Р. Лучик, Н. П. Сирбу, В. О. Маковський |