General Papers
Роль симуляційного центру у сучасній освітній системі | |
Ю. О. Антипенко, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Маковський, Н. П. Сирбу |
Симуляційне навчання студентів медичних вищих навчальних закладів | |
В. П. Воробець, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
Симуляційне навчання на кафедрі акушерства та гінекології | |
М. І. Головецька, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, Є. Р. Лучик, Н. П. Сирбу, В. О. Маковський |
Симуляційні сценарії в клінічній підготовці майбутніх лікарів | |
А. Г. Гусарчук, Т. О. Ілащук, В. С. Смандич |
Досвід проведення циклу занять інтенсивної терапії та реаніматології в межах дисципліни «Виробнича лікарська практика» студентів Буковинського державного медичного університету | |
В. М. Даник, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, Н. П. Сирбу, В. О. Маковський |
Дебрифінг під час клінічних симуляційних сценаріїв | |
Є. В. Джуряк, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
Роль симуляційного навчання в медичній освіті | |
І. С. Димчук, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, Є. Р. Лучик, Н. П. Сирбу, В. О. Маковський |
Роль стандартизованого пацієнта в практиці сучасного симуляційного навчання | |
О. М. Діжицький, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Сокорська, Є. Р. Лучик |
Ефективність симуляційного навчання у засвоєнні практичних навичок у студентів-медиків | |
Т. В. Дудка, В. С. Смандич, І. В. Дудка |
Використання «Відділення стандартизованого пацієнта» в підготовці фахівців спеціальності «Сімейна медицина» | |
Д. М. Дучак, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
Особливості використання симуляційних технологій для розвитку хірургічних навичок в урології | |
В. І. Зайцев, О. С. Федорук, І. І. Ілюк, К. А. Владиченко, В. Т. Степан, В. В. Візнюк, В. С. Широкий |
Приклад роботи гуртка тьюторів при навчально-тренінговому центрі симуляційної медицини. Ексклюзивне інтерв’ю з тьюторами | |
А. В. Кіфа, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
Симуляційні методи у компетентнісному підході до викладання дисциплін хірургічного профілю | |
Р. П. Кнут, Р. І. Сидорчук, О. Й. Хомко |
Eфективність застосування симуляційних занять із розвитком комунікативних навичок | |
А. A. Ковунець, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Маковський, Н. П. Сирбу |
Переваги сучасного симуляційного навчання для відпрацювання практичних навичок та маніпуляцій | |
І. М. Козловська, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський, У. І. Марусик, В. С. Смандич |
Навчальні заняття у симуляційному центрі підвищують самооцінку студентів щодо виконання практичних навичок | |
Д. І. Колєснік, Т. В. Сорокман |
Роль симуляційного навчання у підготовці лікаря | |
О. Ю. Курнишев, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
Сучасність та перспективи симуляційного навчання | |
Л. П. Лаврів, Д. Б. Столяр |
Досвід впровадження ОСКІ для студентів медичних навчальних закладів | |
М. Ю. Лаговська, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, Н. П. Сирбу, В. О. Маковський |
Внесок центру симуляційної медицини в підготовку безперервного професійного розвитку медичних працівників Буковини | |
І. В. Лисак, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
Досвід використання віртуальних та симуляційних технологій серед студентів старших курсів у Запорізькому державному медичному університеті | |
О. A. Льовкін, К. Б. Романова, І. А. Скоба |
Використання «Відділення стандартизованого пацієнта в підготовці медичних спеціалістів | |
Л. В. Лашкіба, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
Роль симуляційних центрів в підготовці сучасних медичних кадрів | |
О. М. Менько, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, Є. Р. Лучик, Н. П. Сирбу, В. О. Маковський |
ОСКІ як структурна складова єдиного кваліфікаційного державного іспиту для випускників медичних ВНЗ | |
О. O. Небила, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, Є. Р. Лучик, В. О. Маковський |
Застосування симуляційного навчання при викладанні акушерства та гінекології | |
I. Р. Ніцович, А. В. Семеняк |
Симуляція: навчальний ресурс для якісного лікування та підвищення безпеки пацієнтів | |
Т. С. Овчіннікова, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, Є. Р. Лучик, Н. П. Сирбу, В. О. Маковський |
Досвід проведення занять акушерсько-гінекологічного циклу в межах дисципліни «Виробнича практика» студентів Буковинського державного медичного університету | |
М. Д. Онопрієнко, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Сокорська |
Застосування симуляційного сценарію у підготовці медиків | |
А. В. Охота, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Сокорська |
Центр симуляційної медицини, як складова підготовки медичних працівників Буковини | |
І. В. Паляниця, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
Місія лабораторії клінічних навичок сімейної медицини Центру симуляційної медицини та інноваційних технологій БДМУ | |
О. A. Петринич, Л. П. Сидорчук, М. М. Сем'янів, Ю. В. Репчук, С. В. Білецький, Т. В. Казанцева, А. А. Соколенко |
Калгарі-Кембриджська модель консультування як важлива складова симуляційного сценарію | |
Ю. В. Репчук, Л. П. Сидорчук, О. А. Петринич, М. М. Сем'янів, С. В. Білецький, Т. В. Казанцева, А. А. Соколенко, К. О. Воронюк |
Симуляційне навчання в медицині - крок в майбутнє | |
С. В. Решетовська, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Маковський, Н. П. Сирбу |
Вплив симуляційних занять на розвиток комунікативних навичок | |
Б. С. Романюк, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Маковський |
Симуляційне навчання акушерської допомоги при пологах | |
А. І. Рошканюк, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
Оцінка досягнення компетентностей як елемент підготовки студентів-іноземців до єдиного державного кваліфікаційного іспиту | |
І. Г. Савка, В. С. Смандич, М. Н. Гарас, І. Б. Горбатюк, О. В. Підвербецька, І. Б. Горбатюк |
Озвучення «поганих» і «хороших» новин під час проведення симуляційних сценаріїв | |
К. К. Садовий, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, Є. Р. Лучик, В. О. Маковський, Н. П. Сирбу |
Шлях формування професійних компетентностей під час вивчення дисципліни «Загальна практика (Сімейна медицина)» | |
М. М. Сем'янів, Л. П. Сидорчук, О. А. Петринич, Ю. В. Репчук, С. В. Білецький, Т. В. Казанцева, А. А. Соколенко |
Симуляційне навчання на додипломному етапі при вивченні дисципліни «Акушерство та гінекологія» | |
А. В. Семеняк, І. Р. Ніцович |
Формування фахових компетентностей студента медичного університету шляхом симуляційного навчання | |
Н. М. Середюк, І. П. Вакалюк, Я. І. Ванджура, Р. В. Деніна, І. Ю. Ванджура, Г. Г. Барила, Д. А. Волинський, П. П. Звонар |
Перспективи симуляційної медицини у післядипломній освіті лікарів-психіатрів | |
Ю. O. Сидоряк, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Маковський, Н. П. Сирбу |
Розвиток тьюторства при симуляційному центрі Буковинського державного медичного університету | |
Н. П. Сирбу, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, Є. Р. Лучик, В. О. Маковський |
Інноваційна складова медичної освіти студентів Буковинського державного медичного університету | |
Н. П. Сирбу, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Маковський |
Базові навички в підготовці студента-медика | |
В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Маковський, Н. П. Сирбу |
Застосування симуляційного сценарію в проведенні стимуляційних занять | |
В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Сокорська |
Модель відділення стандартизованого пацієнта: від ідеї до результату | |
В. O. Сокорська, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, Є. Р. Лучик |
Психологічний менеджмент симуляційного центру | |
І. С. Сокольник, Т. В. Сорокман |
Використання віртуальних пацієнтів під час підготовки майбутніх лікарів до фахової комунікації | |
Т. В. Сорокман |
Моделі мульти- та трансдисциплінарних команд у медичному навчанні на базі симуляційного центру | |
Т. В. Сорокман |
Робота центру симуляційної медицини в підготовці безперервного професійного розвитку медичних працівників Буковини | |
Т. A. Станішевська, В. С. Смандич, В. О. Сокорська, В. В. Райда, Є. Р. Лучик, Н. П. Сирбу |
Симуляційний центр: медичні перспективи розвитку | |
О. М. Станська, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Сокорська |
Гейміфікація у вивченні медичних предметів | |
Д. Б. Столяр |
Візуалізація органів за допомогою штучної реальності | |
Д. Б. Столяр, Л. П. Лаврів |
Аналіз показників cоціально-психологічної адаптаційні у студентів випускних курсів в умовах дистанційного навчання | |
І. В. Трефаненко, О. В. Соловйова, Г. І. Шумко, В. О. Шупер, Т. Б. Рева |
Симуляційне навчання з урології | |
О. С. Федорук, В. І. Зайцев, І. І. Ілюк, К. А. Владиченко, В. Т. Степан, В. В. Візнюк, В. С. Широкий, Т. С. Катеринюк |
Симуляційний пацієнт як засіб закріплення фахових компетентностей у студентів медиків | |
О. O. Ханюков, О. В. Смольянова |
Об’єктивний структурований клінічний іспит для студентів-випускників: складні питання та успішне складання | |
Т. М. Чорней, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
Перспективи симуляційного навчання | |
М. Д. Юрик, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
Симуляційне навчання і командна робота | |
Д. М. Ясінський, В. С. Смандич, О. Г. Буряк, Є. Р. Лучик, Н. П. Сирбу, В. О. Маковський |