General Papers
| РОЛЬ СИМУЛЯЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ СТУДЕНТІВСТОМАТОЛОГІВ: ПІДГОТОВКА ДО КЛІНІЧНОЇ ПРАКТИКИ ТА РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНИХ НАВИЧОК | |
| Я. С. Алай, О. О. Максимів |
| РОЛЬ СИМУЛЯЦІЙНОЇ МЕДИЦИНИ В НАВЧАННІ АКУШЕРАГІНЕКОЛОГА | |
| А. В. Андрієць, Т. Скапчук, О. А. Андрієць |
| НЕЙРОМОНІТОРИНГ У ПРАКТИЦІ НЕОНАТАЛЬНИХ ІНТЕНСИВІСТІВ: КОГО, ЯК ТА ДЕ НАВЧАТИ? | |
| А. Г. Бабінцева, Д. М. Костюкова, Ю. Д. Годованець, А. В. Фрунза, П. С. Марандюк |
| ЗНАЧУЩІСТЬ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРЯ СТОМАТОЛОГА | |
| І. В. Батіг |
| РОЛЬ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ БЕЗПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ДЛЯ МЕДИЧНИХ СЕСТЕР | |
| М. І. Бачу |
| ВПРОВАДЖЕННЯ КЕЙС-МЕТОДУ ПРИ ВИВЧЕННІ ВНУТРІШНЬОЇ МЕДИЦИНИ СТУДЕНТАМИ-СТОМАТОЛОГАМИ | |
| Н. В. Бачук-Понич |
| СИМУЛЯЦІЙНЕ НАВЧАННЯ У РЕЖИМІ ONLINE ПЕРСПЕКТИВИ ТА НЕДОЛІКИ | |
| О. В. Білоокий |
| ПРОВЕДЕННЯ ХІРУРГІЧНИХ ТРЕНІНГІВ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ТРЕНАЖЕРІВ ДЛЯ ОПАНУВАННЯ ПРАКТИЧНИМИ НАВИЧКАМИ У ХІРУРГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЯХ | |
| О. Б. Боднар, Т. М. Бойчук, А. В. Іваніцкий, Р. Ю. Рандюк |
| РОЛЬ ВИКЛАДАЧА В СИМУЛЯЦІЙНОМУ НАВЧАННІ МАЙБУТНІХ МЕДИЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ В КЗ СОР “ЛЕБЕДИНСЬКИЙ ФАХОВИЙ МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ ІМЕНІ ПРОФЕСОРА М.І.СИТЕНКА” | |
| А. О. Бойченко |
| СИМУЛЯЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ЯК НЕВІД’ЄМНА СКЛАДОВА ЕФЕКТИВНОГО ЗАСВОЄННЯПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК ІНТЕРНІВ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ | |
| Є. В. Бондарєв, Я. О. Бутко |
| СИМУЛЯЦІЙНЕ НАВЧАННЯ КОМАНДНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ЛІКАРІВ ТА СЕСТЕР МЕДИЧНИХ У ФМК ІФНМУ | |
| О. І. Бульбук, В. Г. Глов'як, Г. С. Гвоздецька, О. В. Бугерчук, О. В. Бульбук, І. В. Біцька |
| ВИКОРИСТАННЯ СТАНДАРТИЗОВАНИХ ПАЦІЄНТІВ У СИСТЕМІ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ | |
| О. Г. Буряк |
| ДИФЕРЕНЦІЙНИЙ ПІДХІД У ВЕДЕННІ ПАЦІЄНТІВ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ РИТМУ СЕРЦЯ З ПОЗИЦІЇ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ | |
| Я. Л. Ванджура, Д. А. Волинський, П. П. Звонар, І. Ю. Ванджура, Т. В. Налужна, Н. П. Гайналь |
| 3D-РЕКОНСТРУКЦІЇ ЕМБРІОГЕНЕЗУ СЕЧОВИДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ ЛЮДИНИ У ВИВЧЕННІ МОРФОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН | |
| К. А. Владиченко |
| СИМУЛЯЦІЯ ГРУДНОГО ВИГОДОВУВАННЯ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДІВ | |
| К. В. Власова, О. В. Власова, С. І. Романова |
| ДОСВІД ПРОВЕДЕННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ ТРЕНІНГІВ В РАМКАХ ПРОГРАМИ «ПОСИЛЕННЯ НЕОНАТАЛЬНОЇ ТА АКУШЕРСЬКОЇ ДОПОМОГИ У ПОСТРАЖДАЛИХ ВІД ВІЙНИ РЕГІОНАХ УКРАЇНИ» | |
| О. В. Власова, К. В. Власова, С. І. Романова |
| ВИКОРИСТАННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ПРОВЕДЕННІ ЗАНЯТЬ ПІД ЧАС ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ НА КАФЕДРІ ПЕДІАТРІЇ ТА ДИТЯЧИХ ІНФЕКЦІЙНИХ | |
| О. В. Власова, Н. М. Крецу, С. І. Романова |
| ГЕЙМІФІКАЦІЯ ЯК МЕТОД НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ СТОМАТОЛОГІВ: ЗАСТОСУВАННЯ МОДЕЛІ ПОВЕДІНКИ ДЖЕЯ ФОГГА, КОМП'ЮТЕРНИХ ІГОР І ВНУТРІШНЬОЇ МОТИВАЦІЇ | |
| І. І. Вовк, С. І. Чепишко |
| ОСВІТНІ СИМУЛЯЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ЇХНЯ РОЛЬ В НАВЧАННІ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ | |
| К. П. Волянюк, О. В. Гарвасюк |
| ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ СИМУЛЯЦІЙНОГО ЦЕНТРУ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ КЛІНІЧНИХ НАВИЧОК МЕДИЧНИХ СТУДЕНТІВ | |
| В. Ю. Галак, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. С. Годованець, В. Р. Поточняк |
| ОЦІНКА СТУДЕНТАМИ-МЕДИКАМИ ПРОЦЕСУ ОВОЛОДІННЯ КОМУНІКАТИВНОЮ КОМПЕТЕНТНІСТЮ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ В УНІВЕРСИТЕТІ | |
| Н. Б. Галіяш, Н. А. Бількевич, С. Р. Гусак, О. Л. Сидоренко, І. О. Боровик, А. Г. Шульгай |
| АКТУАЛІЗАЦІЯ ПРОБЛЕМИ ІМУНОПРОФІЛАКТИКИ ІНФЕКЦІЙНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ З ВИКОРИСТАННЯМ СИМУЛЯЦІЙНОГО СЦЕНАРІЮ НА ПІСЛЯДИПЛОМНОМУ ЕТАПІ ПІДГОТОВКИ ІНТЕРНІВ-ПЕДІАТРІВ | |
| М. Н. Гарас, Л. А. Іванова, І. Б. Горбатюк, Л. І. Романчук |
| ПЕРСПЕКТИВИ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ | |
| А. А. Гарасим, В. С. Смандич, В. О. Сокорська, О. Є. Мандрик |
| КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК ФУНДАМЕНТ ПРОФЕСІЙНОГО УСПІХУ | |
| О. В. Гарвасюк |
| ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ ОБ’ЄКТИВНОГОСТРУКТУРОВАНОГО КЛІНІЧНОГО (ПРАКТИЧНОГО) ІСПИТУ НА КАФЕДРІ СТОМАТОЛОГІЇ ДИТЯЧОГО ВІКУ | |
| О. І. Годованець, М. П. Митченок |
| СУЧАСНІ МЕТОДИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ ПРИ ПРОХОДЖЕННІ ОЧНОЇ ЧАСТИНИ ІНТЕРНАТУРИ | |
| В. А. Гончаренко |
| ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ САМОСВІДОМОСТІ У ВИЩІЙ МЕДИЧНІЙ ШКОЛІ | |
| А. В. Гошовська |
| СИМУЛЯЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ХІРУРГІЇ СТУДЕНТІВ 6 КУРСУ БДМУ | |
| М. М. Гресько |
| СИМУЛЯЦІЙНЕ НАВЧАННЯ, ФОРМУВАННЯ І ВДОСКОНАЛЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ПРОФЕСІЙНИХ НАВИЧОК У СТУДЕНТІВ | |
| М. Д. Гресько |
| ВИКОРИСТАННЯ КЛІНІЧНИХ СЦЕНАРІЇВ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ МЕДИЧНИХ ФАХІВЦІВ | |
| С. В. Декальчук, В. С. Смандич, О. В. Андрусяк, О. П. Коротун, В. О. Бондар |
| ВИКОРИСТАННЯ СИМУЛЯЦІЙНОЇ ОСВІТИ В ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ | |
| Т. В. Дудка, Н. Г. Руснак, О. С. Каглюк |
| МЕДИЧНА ОСВІТА З ВИКОРИСТАННЯМ СТАНДАРТИЗОВАНИХ ПАЦІЄНТІВ | |
| Т. В. Дудка, В. С. Смандич, І. В. Дудка, В. О. Павлюк |
| КЛЮЧОВІ АСПЕКТИ ОБ’ЄКТИВНОГО ОЦІНЮВАННЯ ТА ПЕРЕВІРКИ КЛІНІЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ | |
| І. В. Єременчук, О. Г. Буряк |
| ВИВЧЕННЯ МОЖЛИВОСТЕЙ ТА ВИКЛИКІВ ІНТЕГРАЦІЇ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У МЕДИЧНУ ОСВІТУ | |
| О. О. Жиго, В. С. Смандич, І. В. Дудка, Т. В. Дудка, В. О. Бондар |
| ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНИХ ЗАСТОСУНКІВ ЯК ЗАСОБУ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ВНУТРІШНЯ МЕДИЦИНА» ЗДОБУВАЧАМИ ОСВІТИ ТА ЛІКАРЯМИ-ІНТЕРНАМИ ВИЩИХ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ | |
| Л. В. Журавльова, С. М. Кучеренко |
| ДОСВІД ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ ПЛАТФОРМИ ВІРТУАЛЬНИХ КЛІНІЧНИХ ВИПАДКІВ ПІД ЧАС ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ НА КАФЕДРІ ВНУТРІШНЬОЇ МЕДИЦИНИ | |
| Л. В. Журавльова, М. О. Олійник, В. О. Федоров, Ю. К. Сікало |
| ДОСВІД ПОЄДНАННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ З КЕЙСМЕТОДАМИ НАВЧАННЯ ДЛЯ ВИКЛАДАННЯ ВНУТРІШНЬОЇ МЕДИЦИНИ ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ | |
| Л. В. Журавльова, В. О. Федоров, Т. А. Рогачова, О. О. Янкевич |
| КЛЮЧОВІ АСПЕКТИ СТВОРЕННЯ БЕЗПЕЧНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПРИ ВИКОРИСТАННІ ЦИФРОВИХ СИМУЛЯЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ | |
| І. В. Завгородній, Т. В. Меркулова |
| ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПРИ ЛІКУВАННІ ХВОРИХ ІЗ СЕЧОКАМЯНОЮ ХВОРОБОЮ | |
| В. І. Зайцев |
| АКТУАЛЬНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ КОНЦЕПЦІЇ МЕДИЧНОГО КІБОРГА В УМОВАХ ВІЙНИ | |
| В. І. Зайцев, О. С. Федорук, І. І. Ілюк, К. А. Владиченко |
| СИМУЛЯЦІЙНЕ НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ ХІРУРГІЧНОГО ПРОФІЛЮ | |
| А. Г. Іфтодій, І. В. Геруш, І. М. Козловська, В. С. Смандич, С. С. Малайко |
| ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ЦИКЛУ ТЕМАТИЧНОГО УДОСКОНАЛЕННЯ ЛІКАРІВ "ПАЛІАТИВНА ДОПОМОГА В ПРАКТИЦІ ВНУТРІШНЬОЇ МЕДИЦИНИ" | |
| Л. В. Каньовська |
| ВИКОРИСТАННЯ ВІДЕО-МАТЕРІАЛІВ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ЯК СПОСІБ БЕЗПЕРЕРВНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗНАНЬ | |
| Р. І. Капіцький, О. В. Гарвасюк |
| ВПРОВАДЖЕННЯ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ НА ДОДИПЛОМНОМУ ЕТАПІ | |
| А. К. Касперович, Т. В. Дудка |
| ПЕРСПЕКТИВИ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ | |
| С. В. Кобеля |
| КЕЙС ТЕХНОЛОГІЇ В ПРОВЕДЕННІ ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ ДЛЯ СТУДЕНТІВ VI КУРСУ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ ВНУТРІШНІ ХВОРОБИ | |
| О. А. Коваль |
| ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ СИМУЛЯЦІЙНОЇ МЕДИЦИНИ ПРИ ВІДПРАЦЮВАННЯ НАВИЧОК НЕВІДКЛАДНОЇ ДОПОМОГИ ПРИ ПОШКОДЖЕННІ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТА | |
| П. Є. Ковальчук, М. В. Гасько, С. В. Тулюлюк |
| НОВІ ПІДХОДИ ДО ПРОЦЕСУ ЗАСВОЄННЯ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК СТУДЕНТАМИ НА КАФЕДРІ ТРАВМАТОЛОГІЇ ТА ОРТОПЕДІЇ | |
| П. Є. Ковальчук, С. В. Тулюлюк |
| ВАЖЛИВІСТЬ ДЕБРИФІНГУ В СУЧАСНОМУ СИМУЛЯЦІЙНОМУ НАВЧАННІ | |
| І. М. Козловська, І. В. Геруш, В. С. Смандич, О. П. Коротун, О. С. Годованець, Р. П. Кнут |
| ВИКОРИСТАННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ В ПРАКТИЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ У ХАРКІВСЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ | |
| Я. В. Колесник, О. М. Ольховська, М. Ю. Слєпченко |
| ДЕБРИФІНГ – СКЛАДОВА НАБУТТЯ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ | |
| Л. Р. Коробко, О. М. Пишко, Б. З. Чижишин, Н. В. Савчук, Н. Ф. Гуз, О. Й. Єгер |
| ПЕРЕСПЕКТИВИ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ | |
| Л. І. Кочурка, В. С. Смандич, Р. П. Кнут, О. С. Годованець, В. Р. Поточняк |
| СТАНДАРТИЗОВАНИЙ ПАЦІЄНТ – НЕВІД'ЄМНА СКЛАДОВА ОСКІ | |
| О. В. Кравченко |
| СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ СИМУЛЯЦІЙНОГО ЦЕНТРУ НА НАСТУПНІ 5-10 РОКІВ. ВИЗНАЧЕННЯ ОСНОВНИХ НАПРЯМКІВ РОЗВИТКУ ТА ВИЗНАЧЕННЯ КЛЮЧОВИХ ЦІЛЕЙ | |
| Г. В. Кривцун, В. С. Смандич, Ю. М. Яринич, В. О. Сокорська |
| РОЛЬ СИМУЛЯЦІЙНОЇ МЕДИЦИНИ У ПІДГОТОВЦІ МЕДИЧНИХ СТУДЕНТІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ЕПІДЕМІЇ | |
| О. В. Кулик, В. С. Смандич, О. Є. Мандрик, О. С. Хухліна, В. О. Боднар |
| СИМУЛЯЦІЙНЕ НАВЧАННЯ – ОСНОВА УСПІШНОГО ЗАСТОСУВАННЯ ТЕОРЕТИЧНИХ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ – МЕДИКІВ ПЕРШОГО-ТРЕТЬОГО КУРСІВ | |
| Т. Б. Лещишин, В. С. Смандич, Ю. М. Яринич, С. С. Малайко, В. Р. Поточняк |
| РОЛЬ КОМУНІКАТИВНИХНАВИЧОК У СИМУЛЯЦІЙНОМУ ТРЕНІНГУ | |
| О. О. Луцак, С. І. Калашченко, А. М. Гринзовський, О. В. Дема |
| ДОСВІД ПРОВЕДЕННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ ТРЕНІНГІВ З ЛІКАРЯМИ ІНТЕРНАМИ ЗА ФАХОМ «МЕДИЦИНА НЕВІДКЛАДНИХ СТАНІВ» | |
| О. А. Льовкін, Л. В. Лукашенко, К. Б. Романова, І. А. Скоба |
| ВИКОРИСТАННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ НА ЕТАПІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ | |
| О. Р. Макар, Т. М. Соломенчук, В. В. Флуд, М. П. Галькевич, О. Є. Лабінська |
| СИМУЛЯЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ЯК НОВІТНЯ ТЕХНОЛОГІЯ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ | |
| С. С. Малайко, І. В. Батіг, В. М. Батіг, В. С. Смандич, В. О. Сокорська |
| ВПРОВАДЖЕННЯ ГІБРИДНИХ МЕТОДІВ В СИМУЛЯЦІЙНОМУ НАВЧАННІ ТАКТИЧНОЇ МЕДИЦИНИ | |
| С. О. Мартиненко, С. І. Калашченко, О. О. Луцак, Ю. М. Бойко |
| ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ЧЕКЛІСТІВ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК | |
| О. С. Мельник |
| ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ ТРЕНАЖЕРІВ ДЛЯ ДОВЕННОГО ТА ВНУТРІШНЬОМ’ЯЗОВОГО ДОСТУПУ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ІНТЕРНІВ ТА ЛІКАРІВ-СЛУХАЧІВ НА КАФЕДРІ СІМЕЙНОЇ МЕДИЦИНИ | |
| Л. В. Мельничук, О. М. Мельничук |
| РОЛЬ ГРИ «МЕМО» У ПІДВИЩЕННІ МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ ДО ВИВЧЕННЯ ХІРУРГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН | |
| О. П. Москалюк |
| ПЕРЕВАГИ ВИКОРИСТАННЯ МЕДИЧНИХ СИМУЛЯТОРІВ В КАРДІОХІРУРГІЇ | |
| Х. І. Муравель, В. С. Смандич, Ю. М. Яринич, В. О. Бондар |
| ЗНАЧЕННЯ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ НА КАФЕДРІ АКУШЕРСТВА ТА ГІНЕКОЛОГІЇ | |
| І. Р. Ніцович, А. В. Семеняк |
| РОЗВИТОК КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК СТУДЕНТІВ ПРИ СИМУЛЯЦІЙНОМУ НАВЧАННІ В МЕДИЧНИХ ВУЗАХ | |
| О. М. Ольховська, Я. В. Колесник, М. Ю. Слєпченко |
| РОЛЬ СИМУЛЯЦІЙНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ В ПІДГОТОВЦІ ВІЙСЬКОВИХ МЕДИКІВ | |
| В. Г. Павлюк, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, В. М. Ходоровський, І. В. Геруш |
| ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ В СИМУЛЯЦІЙНОМУ НАВЧАННІ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ | |
| М. О. Парфенюк, В. В. Похмурський |
| СИМУЛЯЦІЙНЕ НАВЧАННЯ НА КАФЕДРІ АКУШЕРСТВА І ГІНЕКОЛОГІЇ ДДМУ, ЯК НЕВІД'ЄМНА ЧАСТИНА ДОДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ | |
| А. П. Петулько, Т. О. Лоскутова, Ю. В. Донська |
| НОВИЙ ПІДХІД ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ В МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ | |
| Є. В. Плиска, В. С. Смандич, І. М. Козловська, О. П. Коротун, В. О. Сокорська |
| ДОСВІД ЗАСТОСУВАННЯ ФІЗИЧНИМИ ТЕРАПЕВТАМИ АЛГОРИТМУ EVE В РАМКАХ ВОРКШОПУ | |
| Н. А. Повар, О. С. Гашинська, О. В. Горська |
| ВПРОВАДЖЕННЯ ВІРТУАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВЦІ ЛІКАРІВ НА ЦИКЛІ СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ «ФІЗИЧНА ТА РЕАБІЛІТАЦІЙНА МЕДИЦИНА» | |
| О. С. Полянська, І. Ю. Полянський, О. І. Гулага, І. І. Москалюк |
| СИМУЛЯЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ У ПІДВИЩЕННІ ЯКОСТІ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ІЗ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯМ БЕЗПЕКИ ХІРУРГІЧНИХ ПАЦІЄНТІВ | |
| І. Ю. Полянський |
| ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТЬ ЗА ДОПОМОГОЮ СИМУЛЯЦІЙНИХ СЦЕНАРІЇВ, ШЛЯХОМ БІЛЬШОГО ЗАЛУЧЕННЯ НАВЧАЛЬНО-ТРЕНІНГОВОГО ЦЕНТРУ СИМУЛЯЦІЙНОЇ МЕДИЦИНИ БУКОВИНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ | |
| В. Р. Поточняк, В. С. Смандич, І. В. Дудка, Т. В. Дудка |
| РОЛЬ СИМУЛЯЦІЙНИХ МЕДИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В СУЧАСНІЙ МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ | |
| А. І. Решко, В. С. Смандич, І. М. Козловська, О. С. Мандрик, С. І. Сажин |
| ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ | |
| М. О. Ризничук |
| ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ | |
| О. П. Рогачевський, Ю. Є. Белозерцева-Баранова, О. С. Єгоренко |
| СИМУЛЯЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У КОМАНДНОМУ НАВЧАННІ МЕДИЧНОГО ПЕРСОНАЛУ ЗАДЛЯ ВПРОВАДЖЕННЯ КЛІНІЧНИХ МАРШРУТІВ ПАЦІЄНТІВ | |
| К. В. Рудан |
| ПЕРСПЕКТИВИ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ | |
| А. Р. Рузудженк |
| СИМУЛЯЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ НЕВІДКЛАДНИХ СТАНІВ В АКУШЕРСТВІ ТА ГІНЕКОЛОГІЇ | |
| А. В. Семеняк, І. Р. Ніцович |
| МОДЕЛЮВАННЯ ПЕРЕДАЧІ ТУБЕРКУЛЬОЗНОЇ ІНФЕКЦІЇ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ГЕОПРОСТОРОВОЇ МУЛЬТИАГЕНТНОЇ СИСТЕМИ | |
| І. О. Сем'янів |
| СИМУЛЯЦІЙНИЙ ПІДХІД У ЗАСВОЄННІ НЕВІДКЛАДНОЇ ДОПОМОГИ ПАЦІЄНТАМ УРГЕНТНОЇ КАРДІОЛОГІЇ | |
| Н. М. Середюк, Я. Л. Ванджура, Р. В. Деніна, І. О. Якубовська, І. Ю. Ванджура |
| СИМУЛЯЦІЙНЕ НАЧАННЯ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК ІЗ СЕРЕЦЕВО-ЛЕГЕВОЇ РЕАНІМАЦІЇ ДЛЯ СТУДЕНТІВ 5 і 6 КУРСІВ МЕДИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ ТА ФАКУЛЬТЕТУ ПІДГОТОВКИ ІНОЗЕМНИХ ГРОМАДЯН | |
| В. Н. Середюк, І. П. Вакалюк, Н. М. Середюк, Р. В. Деніна, Я. Л. Ванджура, І. Ю. Ванджура, Д. А. Волинський, І. О. Якубовська, О. М. Дідушко |
| ПЕРСПЕКТИВИ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ | |
| Ю. В. Сливка |
| ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ТРЕНІНГУ «ДОМЕДИЧНА ДОПОМОГА В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ» ДЛЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ | |
| О. Ю. Сорокіна, О. О. Штепа |
| КОМУНІКАТИВНІ НАВИЧКИ В ПЕДІАТРИЧНІЙ ПРАКТИЦІ | |
| Т. В. Сорокман |
| ПЕРСПЕКТИВИ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ | |
| К. о. Спиридонова, Б. В. Євграфов |
| РОЛЬ ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ У ТРЕНУВАННІ ХІРУРГІВ | |
| О. М. Стрельчук, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, В. М. Ходоровський, В. О. Бондар |
| ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ В СИМУЛЯЦІЙНІЙ МЕДИЦИНІ. ВПЛИВ ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ НА РОЗВИТОК КЛІНІЧНИХ НАВИЧОК | |
| З. Ф. Стріла, В. С. Смандич, О. Є. Мандрик, І. В. Геруш, В. О. Сокорська |
| РОЛЬ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ЕПОХУ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ | |
| Я. М. Телекі |
| ВПЛИВ СИМУЛЯЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ПСИХОЕМОЦІЙНИЙ СТАН ВСІХ УЧАСНИКІВ УЧБОВОГО ПРОЦЕСУ В МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ | |
| Н. Б. Тимочко, В. Т. Рудник |
| ВИЗНАЧЕННЯ КЛЮЧОВИХ ЧИННИКІВ, ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА ЗАДОВОЛЕННЯ УЧАСНИКІВ | |
| І. І. Унгурян, В. С. Смандич, Ю. М. Яринич, Т. В. Дудка, Р. П. Кнут, В. Р. Поточняк |
| ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ НАВИЧКАМ НАДАННЯ ДОМЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ В НАЦІОНАЛЬНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ КОРАБЛЕБУДУВАННЯ | |
| С. Ю. Ушкац |
| ПСИХОЛОГІЧНІ ВПЛИВИ СИМУЛЯЦІЇ НА НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС | |
| В. В. Флуд, О. Р. Макар, І. С. Пилипчук, Н. В. Дробінська |
| РОЛЬ ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ В СИМУЛЯЦІЙНОМУ НАВЧАННІ | |
| Л. В. Фоміна, А. О. Шейко, Н. І. Завгородня |
| ДОСВІД ГІБРИДНОГО ФОРМАТУ ВИКЛАДАННЯ ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ «ДОГЛЯД ЗА ХВОРИМИ, ПРАКТИКА» В СУЧАСНИХ УМОВАХ | |
| Т. В. Фролова, І. І. Терещенкова, Н. М. Дробова |
| СИМУЛЯЦІЙНА ОСВІТА ТА АНАЛІЗ ПОКАЗНИКІВ ЯКІСНОЇ УСПІШНОСТІ СТУДЕНТІВ | |
| О. О. Ханюков, В. Ю. Кротова, О. В. Смольянова |
| ПРОБЛЕМНО-ОРІЄНТОВАНА КЛІНІЧНА ОНЛАЙН СИМУЛЯЦІЯ «ХВОРИЙ З ЗАПАЛЬНИМ АРТРИТОМ»: ВЛАСНИЙ ДОСВІД | |
| О. О. Ханюков, О. В. Смольянова, Л. В. Сапожниченко |
| ПЕРЕВАГИ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ | |
| Н. В. Харук, В. С. Смандич, В. С. Смандич, О. Є. Мандрик, В. О. Сокорська |
| ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАЛЬНИЙПРОЦЕС ПРИ ПІДГОТОВЦІ ЛІКАРІВ – ІНТЕРНІВ | |
| О. Т. Хомишин, Т. І. Муринюк |
| ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДИКИ СТАНДАРТИЗОВАНОГО ПАЦІЄНТА В ХОДІ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ЛЕБЕДИНСЬКОМУ ФАХОВОМУ МЕДИЧНОМУ КОЛЕДЖІ ІМЕНІ ПРОФЕСОРА М.І. СИТЕНКА | |
| Л. В. Хрін |
| РОЛЬ МЕДИЧНИХ СИМУЛЯТОРІВ ТА МАНЕКЕНІВ В УДОСКОНАЛЕННІ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ | |
| О. С. Хухліна, Т. В. Дудка, І. В. Дудка |
| ВИЗНАЧЕННЯ ФАКТОРІВ, ЯКІ СПРИЯЮТЬ АБО ОБМЕЖУЮТЬ МОТИВАЦІЮ УЧАСНИКІВ | |
| В. М. Цола, В. С. Смандич, С. С. Малайко, О. С. Хухліна, В. Р. Поточняк |
| РОЛЬ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ПОКРАЩЕННІ БЕЗПЕКИ ПАЦІЄНТІВ | |
| Н. Я. Черней |
| ВИКОРИСТАННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ УДОСКОНАЛЕННЯ НАВИЧОК ТАКТИЧНОЇ МЕДИЦИНИ | |
| І. В Шкварковський, В. М. Ходоровський, І. М. Козловська |
| ПСИXOЛOГIЧНI АСПЕКТИ СИМУЛЯЦIЙНOГO НАВЧАННЯ | |
| В. С. Смандич, Р. В. Яковець, К. І. Яковець, К. І. Яковець, С. В. Глуговська |
| ДОСЛІДЖЕННЯ МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ВИКОРИСТАННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ МЕТОДІВ У НАВЧАННІ | |
| Ю. М. Яринич, Л. П. Сидорчук, В. С. Смандич, В. М. Ходоровський, В. О. Бондар |
| ASSESSMENT OF GAPS IN BASIC AND ADVANCED LIFE SUPPORT SKILLS FOR CURRICULUM DEVELOPMENT IN UNDERGRADUATE AND POSTGRADUATE EDUCATION | PDF (English) |
| N. K. Bogutska |
| PROSPECTS OF SIMULATION-BASED LEARNING FOR FUTURE DENTISTS | PDF (English) |
| M. V. Dikal, M. V. Dikal, T. I. Domanchuk |
| THE ROLE OF SIMULATION TECHNOLOGIES IN CONSOLIDATING PRACTICAL SKILLS BY STUDENTS OF THE 4TH COURSE WITH THE SPECIALTY "MEDICAL PSYCHOLOGY" IN THE TEACHING OF SURGERY | PDF (English) |
| Ya. V. Hyrla |
| ORGANIZATION OF THE PEDIATRIC STATION AND PERFORMANCE OF SKILLS BY STUDENTS-GRADUATES OF BSMU DURING OSCE | PDF (English) |
| L. Yu. Khlunovska |
| EDUCATIONAL WORK OF MEDICAL STUDENTS WITH THE STANDARDIZED PATIENT IN PEDIATRIC | PDF (English) |
| I. Ya. Lozyuk |
| THE USE OF NEW INFORMATION TECHNOLOGIES AND VIRTUAL PATIENTS IN THE TRAINING OF FUTURE PHYSICIANS | PDF (English) |
| I. V. Lukashevych |
| SEMINAR CLASSES AS A STRUCTURE COMPONENT WHILE INTERNSHIP | PDF (English) |
| T. Muryniuk, O. Khomyshyn |
| CLINICAL COMPETENCE IN SIMULATION MEDICINE | PDF (English) |
| A. I. Perizhniak |
| DIGITAL TOOLS FOR HISTOLOGY CLASSES | PDF (English) |
| I. S. Popova |
| EXPERIENCE IN DEVELOPING AND IMPLEMENTING MODULES ON INNOVATION AND ENTREPRENEURSHIP IN HEALTHCARE | PDF (English) |
| I. Popova, T. Antofiichuk, T. Shchudrova, M. Antofiichuk |
| SCENARIO-BASED LEARNINGEFFICIENCY FOR MILITARY TRAININGS | PDF (English) |
| O. P. Rogachevsky, M. P. Pervak |
| MODERN PECULIARITIES OF SIMULATION TECHNOLOGIES IN THE MEDICAL EDUCATION | PDF (English) |
| V. O. Shuper, S. V. Shuper |
| CHALLENGES OF ONLINE MODALITY IN HIGHER EDUCATION | PDF (English) |
| O. V. Solovyova, I. V. Trefanenko |
| FEATURES OF ADAPTATION OF FOREIGN STUDENTS - FUTURE MEDICINES OF HIGHER MEDICAL EDUCATIONAL INSTITUTIONS | PDF (English) |
| O. O. Vitkovsky |
| FEATURES OF TRAINING STUDENTS IN THE SIMULATION CENTER FOR PEDIATRIC SURGERY | PDF (English) |
| Sh. A. Yusupov, S. P. Telang |