General Papers
| ДИФЕРЕНЦІЙНИЙ ПІДХІД У ВЕДЕННІ ПАЦІЄНТІВ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ РИТМУ СЕРЦЯ З ПОЗИЦІЇ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ | |
| Я. Л. Ванджура, Д. А. Волинський, П. П. Звонар, І. Ю. Ванджура, Т. В. Налужна, Н. П. Гайналь |
| 3D-РЕКОНСТРУКЦІЇ ЕМБРІОГЕНЕЗУ СЕЧОВИДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ ЛЮДИНИ У ВИВЧЕННІ МОРФОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН | |
| К. А. Владиченко |
| СИМУЛЯЦІЯ ГРУДНОГО ВИГОДОВУВАННЯ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДІВ | |
| К. В. Власова, О. В. Власова, С. І. Романова |
| ДОСВІД ПРОВЕДЕННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ ТРЕНІНГІВ В РАМКАХ ПРОГРАМИ «ПОСИЛЕННЯ НЕОНАТАЛЬНОЇ ТА АКУШЕРСЬКОЇ ДОПОМОГИ У ПОСТРАЖДАЛИХ ВІД ВІЙНИ РЕГІОНАХ УКРАЇНИ» | |
| О. В. Власова, К. В. Власова, С. І. Романова |
| ВИКОРИСТАННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ПРОВЕДЕННІ ЗАНЯТЬ ПІД ЧАС ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ НА КАФЕДРІ ПЕДІАТРІЇ ТА ДИТЯЧИХ ІНФЕКЦІЙНИХ | |
| О. В. Власова, Н. М. Крецу, С. І. Романова |
| ГЕЙМІФІКАЦІЯ ЯК МЕТОД НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ СТОМАТОЛОГІВ: ЗАСТОСУВАННЯ МОДЕЛІ ПОВЕДІНКИ ДЖЕЯ ФОГГА, КОМП'ЮТЕРНИХ ІГОР І ВНУТРІШНЬОЇ МОТИВАЦІЇ | |
| І. І. Вовк, С. І. Чепишко |
| ОСВІТНІ СИМУЛЯЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ЇХНЯ РОЛЬ В НАВЧАННІ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ | |
| К. П. Волянюк, О. В. Гарвасюк |
| АКТУАЛЬНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ КОНЦЕПЦІЇ МЕДИЧНОГО КІБОРГА В УМОВАХ ВІЙНИ | |
| В. І. Зайцев, О. С. Федорук, І. І. Ілюк, К. А. Владиченко |
| СИМУЛЯЦІЙНИЙ ПІДХІД У ЗАСВОЄННІ НЕВІДКЛАДНОЇ ДОПОМОГИ ПАЦІЄНТАМ УРГЕНТНОЇ КАРДІОЛОГІЇ | |
| Н. М. Середюк, Я. Л. Ванджура, Р. В. Деніна, І. О. Якубовська, І. Ю. Ванджура |
| СИМУЛЯЦІЙНЕ НАЧАННЯ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК ІЗ СЕРЕЦЕВО-ЛЕГЕВОЇ РЕАНІМАЦІЇ ДЛЯ СТУДЕНТІВ 5 і 6 КУРСІВ МЕДИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ ТА ФАКУЛЬТЕТУ ПІДГОТОВКИ ІНОЗЕМНИХ ГРОМАДЯН | |
| В. Н. Середюк, І. П. Вакалюк, Н. М. Середюк, Р. В. Деніна, Я. Л. Ванджура, І. Ю. Ванджура, Д. А. Волинський, І. О. Якубовська, О. М. Дідушко |