General Papers
| НЕЙРОМОНІТОРИНГ У ПРАКТИЦІ НЕОНАТАЛЬНИХ ІНТЕНСИВІСТІВ: КОГО, ЯК ТА ДЕ НАВЧАТИ? | |
| А. Г. Бабінцева, Д. М. Костюкова, Ю. Д. Годованець, А. В. Фрунза, П. С. Марандюк |
| СИМУЛЯЦІЙНЕ НАВЧАННЯ КОМАНДНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ЛІКАРІВ ТА СЕСТЕР МЕДИЧНИХ У ФМК ІФНМУ | |
| О. І. Бульбук, В. Г. Глов'як, Г. С. Гвоздецька, О. В. Бугерчук, О. В. Бульбук, І. В. Біцька |
| ДИФЕРЕНЦІЙНИЙ ПІДХІД У ВЕДЕННІ ПАЦІЄНТІВ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ РИТМУ СЕРЦЯ З ПОЗИЦІЇ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ | |
| Я. Л. Ванджура, Д. А. Волинський, П. П. Звонар, І. Ю. Ванджура, Т. В. Налужна, Н. П. Гайналь |
| ОСВІТНІ СИМУЛЯЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ЇХНЯ РОЛЬ В НАВЧАННІ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ | |
| К. П. Волянюк, О. В. Гарвасюк |
| ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ СИМУЛЯЦІЙНОГО ЦЕНТРУ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ КЛІНІЧНИХ НАВИЧОК МЕДИЧНИХ СТУДЕНТІВ | |
| В. Ю. Галак, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. С. Годованець, В. Р. Поточняк |
| ОЦІНКА СТУДЕНТАМИ-МЕДИКАМИ ПРОЦЕСУ ОВОЛОДІННЯ КОМУНІКАТИВНОЮ КОМПЕТЕНТНІСТЮ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ В УНІВЕРСИТЕТІ | |
| Н. Б. Галіяш, Н. А. Бількевич, С. Р. Гусак, О. Л. Сидоренко, І. О. Боровик, А. Г. Шульгай |
| АКТУАЛІЗАЦІЯ ПРОБЛЕМИ ІМУНОПРОФІЛАКТИКИ ІНФЕКЦІЙНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ З ВИКОРИСТАННЯМ СИМУЛЯЦІЙНОГО СЦЕНАРІЮ НА ПІСЛЯДИПЛОМНОМУ ЕТАПІ ПІДГОТОВКИ ІНТЕРНІВ-ПЕДІАТРІВ | |
| М. Н. Гарас, Л. А. Іванова, І. Б. Горбатюк, Л. І. Романчук |
| ПЕРСПЕКТИВИ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ | |
| А. А. Гарасим, В. С. Смандич, В. О. Сокорська, О. Є. Мандрик |
| КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК ФУНДАМЕНТ ПРОФЕСІЙНОГО УСПІХУ | |
| О. В. Гарвасюк |
| ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ ОБ’ЄКТИВНОГОСТРУКТУРОВАНОГО КЛІНІЧНОГО (ПРАКТИЧНОГО) ІСПИТУ НА КАФЕДРІ СТОМАТОЛОГІЇ ДИТЯЧОГО ВІКУ | |
| О. І. Годованець, М. П. Митченок |
| СУЧАСНІ МЕТОДИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ ПРИ ПРОХОДЖЕННІ ОЧНОЇ ЧАСТИНИ ІНТЕРНАТУРИ | |
| В. А. Гончаренко |
| ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ САМОСВІДОМОСТІ У ВИЩІЙ МЕДИЧНІЙ ШКОЛІ | |
| А. В. Гошовська |
| СИМУЛЯЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ХІРУРГІЇ СТУДЕНТІВ 6 КУРСУ БДМУ | |
| М. М. Гресько |
| СИМУЛЯЦІЙНЕ НАВЧАННЯ, ФОРМУВАННЯ І ВДОСКОНАЛЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ПРОФЕСІЙНИХ НАВИЧОК У СТУДЕНТІВ | |
| М. Д. Гресько |
| СИМУЛЯЦІЙНЕ НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ ХІРУРГІЧНОГО ПРОФІЛЮ | |
| А. Г. Іфтодій, І. В. Геруш, І. М. Козловська, В. С. Смандич, С. С. Малайко |
| ВИКОРИСТАННЯ ВІДЕО-МАТЕРІАЛІВ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ЯК СПОСІБ БЕЗПЕРЕРВНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗНАНЬ | |
| Р. І. Капіцький, О. В. Гарвасюк |
| ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ СИМУЛЯЦІЙНОЇ МЕДИЦИНИ ПРИ ВІДПРАЦЮВАННЯ НАВИЧОК НЕВІДКЛАДНОЇ ДОПОМОГИ ПРИ ПОШКОДЖЕННІ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТА | |
| П. Є. Ковальчук, М. В. Гасько, С. В. Тулюлюк |
| ВАЖЛИВІСТЬ ДЕБРИФІНГУ В СУЧАСНОМУ СИМУЛЯЦІЙНОМУ НАВЧАННІ | |
| І. М. Козловська, І. В. Геруш, В. С. Смандич, О. П. Коротун, О. С. Годованець, Р. П. Кнут |
| ДЕБРИФІНГ – СКЛАДОВА НАБУТТЯ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ | |
| Л. Р. Коробко, О. М. Пишко, Б. З. Чижишин, Н. В. Савчук, Н. Ф. Гуз, О. Й. Єгер |
| ПЕРЕСПЕКТИВИ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ | |
| Л. І. Кочурка, В. С. Смандич, Р. П. Кнут, О. С. Годованець, В. Р. Поточняк |
| РОЛЬ КОМУНІКАТИВНИХНАВИЧОК У СИМУЛЯЦІЙНОМУ ТРЕНІНГУ | |
| О. О. Луцак, С. І. Калашченко, А. М. Гринзовський, О. В. Дема |
| ВИКОРИСТАННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ НА ЕТАПІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ | |
| О. Р. Макар, Т. М. Соломенчук, В. В. Флуд, М. П. Галькевич, О. Є. Лабінська |
| РОЛЬ СИМУЛЯЦІЙНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ В ПІДГОТОВЦІ ВІЙСЬКОВИХ МЕДИКІВ | |
| В. Г. Павлюк, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, В. М. Ходоровський, І. В. Геруш |
| ДОСВІД ЗАСТОСУВАННЯ ФІЗИЧНИМИ ТЕРАПЕВТАМИ АЛГОРИТМУ EVE В РАМКАХ ВОРКШОПУ | |
| Н. А. Повар, О. С. Гашинська, О. В. Горська |
| ВПРОВАДЖЕННЯ ВІРТУАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВЦІ ЛІКАРІВ НА ЦИКЛІ СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ «ФІЗИЧНА ТА РЕАБІЛІТАЦІЙНА МЕДИЦИНА» | |
| О. С. Полянська, І. Ю. Полянський, О. І. Гулага, І. І. Москалюк |
| ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ В СИМУЛЯЦІЙНІЙ МЕДИЦИНІ. ВПЛИВ ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ НА РОЗВИТОК КЛІНІЧНИХ НАВИЧОК | |
| З. Ф. Стріла, В. С. Смандич, О. Є. Мандрик, І. В. Геруш, В. О. Сокорська |
| ПСИXOЛOГIЧНI АСПЕКТИ СИМУЛЯЦIЙНOГO НАВЧАННЯ | |
| В. С. Смандич, Р. В. Яковець, К. І. Яковець, К. І. Яковець, С. В. Глуговська |