General Papers
| НЕЙРОМОНІТОРИНГ У ПРАКТИЦІ НЕОНАТАЛЬНИХ ІНТЕНСИВІСТІВ: КОГО, ЯК ТА ДЕ НАВЧАТИ? | |
| А. Г. Бабінцева, Д. М. Костюкова, Ю. Д. Годованець, А. В. Фрунза, П. С. Марандюк |
| ВИКОРИСТАННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ПРОВЕДЕННІ ЗАНЯТЬ ПІД ЧАС ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ НА КАФЕДРІ ПЕДІАТРІЇ ТА ДИТЯЧИХ ІНФЕКЦІЙНИХ | |
| О. В. Власова, Н. М. Крецу, С. І. Романова |
| ВИКОРИСТАННЯ КЛІНІЧНИХ СЦЕНАРІЇВ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ МЕДИЧНИХ ФАХІВЦІВ | |
| С. В. Декальчук, В. С. Смандич, О. В. Андрусяк, О. П. Коротун, В. О. Бондар |
| ВИКОРИСТАННЯ СИМУЛЯЦІЙНОЇ ОСВІТИ В ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ | |
| Т. В. Дудка, Н. Г. Руснак, О. С. Каглюк |
| ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНИХ ЗАСТОСУНКІВ ЯК ЗАСОБУ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ВНУТРІШНЯ МЕДИЦИНА» ЗДОБУВАЧАМИ ОСВІТИ ТА ЛІКАРЯМИ-ІНТЕРНАМИ ВИЩИХ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ | |
| Л. В. Журавльова, С. М. Кучеренко |
| СИМУЛЯЦІЙНЕ НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ ХІРУРГІЧНОГО ПРОФІЛЮ | |
| А. Г. Іфтодій, І. В. Геруш, І. М. Козловська, В. С. Смандич, С. С. Малайко |
| ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ЦИКЛУ ТЕМАТИЧНОГО УДОСКОНАЛЕННЯ ЛІКАРІВ "ПАЛІАТИВНА ДОПОМОГА В ПРАКТИЦІ ВНУТРІШНЬОЇ МЕДИЦИНИ" | |
| Л. В. Каньовська |
| ВИКОРИСТАННЯ ВІДЕО-МАТЕРІАЛІВ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ЯК СПОСІБ БЕЗПЕРЕРВНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗНАНЬ | |
| Р. І. Капіцький, О. В. Гарвасюк |
| ВПРОВАДЖЕННЯ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ НА ДОДИПЛОМНОМУ ЕТАПІ | |
| А. К. Касперович, Т. В. Дудка |
| ПЕРСПЕКТИВИ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ | |
| С. В. Кобеля |
| КЕЙС ТЕХНОЛОГІЇ В ПРОВЕДЕННІ ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ ДЛЯ СТУДЕНТІВ VI КУРСУ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ ВНУТРІШНІ ХВОРОБИ | |
| О. А. Коваль |
| ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ СИМУЛЯЦІЙНОЇ МЕДИЦИНИ ПРИ ВІДПРАЦЮВАННЯ НАВИЧОК НЕВІДКЛАДНОЇ ДОПОМОГИ ПРИ ПОШКОДЖЕННІ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТА | |
| П. Є. Ковальчук, М. В. Гасько, С. В. Тулюлюк |
| НОВІ ПІДХОДИ ДО ПРОЦЕСУ ЗАСВОЄННЯ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК СТУДЕНТАМИ НА КАФЕДРІ ТРАВМАТОЛОГІЇ ТА ОРТОПЕДІЇ | |
| П. Є. Ковальчук, С. В. Тулюлюк |
| ВАЖЛИВІСТЬ ДЕБРИФІНГУ В СУЧАСНОМУ СИМУЛЯЦІЙНОМУ НАВЧАННІ | |
| І. М. Козловська, І. В. Геруш, В. С. Смандич, О. П. Коротун, О. С. Годованець, Р. П. Кнут |
| ВИКОРИСТАННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ В ПРАКТИЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ У ХАРКІВСЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ | |
| Я. В. Колесник, О. М. Ольховська, М. Ю. Слєпченко |
| ДЕБРИФІНГ – СКЛАДОВА НАБУТТЯ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ | |
| Л. Р. Коробко, О. М. Пишко, Б. З. Чижишин, Н. В. Савчук, Н. Ф. Гуз, О. Й. Єгер |
| ПЕРЕСПЕКТИВИ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ | |
| Л. І. Кочурка, В. С. Смандич, Р. П. Кнут, О. С. Годованець, В. Р. Поточняк |
| СТАНДАРТИЗОВАНИЙ ПАЦІЄНТ – НЕВІД'ЄМНА СКЛАДОВА ОСКІ | |
| О. В. Кравченко |
| СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ СИМУЛЯЦІЙНОГО ЦЕНТРУ НА НАСТУПНІ 5-10 РОКІВ. ВИЗНАЧЕННЯ ОСНОВНИХ НАПРЯМКІВ РОЗВИТКУ ТА ВИЗНАЧЕННЯ КЛЮЧОВИХ ЦІЛЕЙ | |
| Г. В. Кривцун, В. С. Смандич, Ю. М. Яринич, В. О. Сокорська |
| РОЛЬ СИМУЛЯЦІЙНОЇ МЕДИЦИНИ У ПІДГОТОВЦІ МЕДИЧНИХ СТУДЕНТІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ЕПІДЕМІЇ | |
| О. В. Кулик, В. С. Смандич, О. Є. Мандрик, О. С. Хухліна, В. О. Боднар |
| РОЛЬ КОМУНІКАТИВНИХНАВИЧОК У СИМУЛЯЦІЙНОМУ ТРЕНІНГУ | |
| О. О. Луцак, С. І. Калашченко, А. М. Гринзовський, О. В. Дема |
| ВПРОВАДЖЕННЯ ГІБРИДНИХ МЕТОДІВ В СИМУЛЯЦІЙНОМУ НАВЧАННІ ТАКТИЧНОЇ МЕДИЦИНИ | |
| С. О. Мартиненко, С. І. Калашченко, О. О. Луцак, Ю. М. Бойко |
| РОЗВИТОК КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК СТУДЕНТІВ ПРИ СИМУЛЯЦІЙНОМУ НАВЧАННІ В МЕДИЧНИХ ВУЗАХ | |
| О. М. Ольховська, Я. В. Колесник, М. Ю. Слєпченко |
| НОВИЙ ПІДХІД ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ В МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ | |
| Є. В. Плиска, В. С. Смандич, І. М. Козловська, О. П. Коротун, В. О. Сокорська |
| РОЛЬ СИМУЛЯЦІЙНИХ МЕДИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В СУЧАСНІЙ МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ | |
| А. І. Решко, В. С. Смандич, І. М. Козловська, О. С. Мандрик, С. І. Сажин |
| ВИЗНАЧЕННЯ КЛЮЧОВИХ ЧИННИКІВ, ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА ЗАДОВОЛЕННЯ УЧАСНИКІВ | |
| І. І. Унгурян, В. С. Смандич, Ю. М. Яринич, Т. В. Дудка, Р. П. Кнут, В. Р. Поточняк |
| СИМУЛЯЦІЙНА ОСВІТА ТА АНАЛІЗ ПОКАЗНИКІВ ЯКІСНОЇ УСПІШНОСТІ СТУДЕНТІВ | |
| О. О. Ханюков, В. Ю. Кротова, О. В. Смольянова |
| ВИКОРИСТАННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ УДОСКОНАЛЕННЯ НАВИЧОК ТАКТИЧНОЇ МЕДИЦИНИ | |
| І. В Шкварковський, В. М. Ходоровський, І. М. Козловська |