General Papers
| РОЛЬ СИМУЛЯЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ СТУДЕНТІВСТОМАТОЛОГІВ: ПІДГОТОВКА ДО КЛІНІЧНОЇ ПРАКТИКИ ТА РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНИХ НАВИЧОК | |
| Я. С. Алай, О. О. Максимів |
| НЕЙРОМОНІТОРИНГ У ПРАКТИЦІ НЕОНАТАЛЬНИХ ІНТЕНСИВІСТІВ: КОГО, ЯК ТА ДЕ НАВЧАТИ? | |
| А. Г. Бабінцева, Д. М. Костюкова, Ю. Д. Годованець, А. В. Фрунза, П. С. Марандюк |
| ПЕРСПЕКТИВИ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ | |
| А. А. Гарасим, В. С. Смандич, В. О. Сокорська, О. Є. Мандрик |
| ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ ОБ’ЄКТИВНОГОСТРУКТУРОВАНОГО КЛІНІЧНОГО (ПРАКТИЧНОГО) ІСПИТУ НА КАФЕДРІ СТОМАТОЛОГІЇ ДИТЯЧОГО ВІКУ | |
| О. І. Годованець, М. П. Митченок |
| КЛЮЧОВІ АСПЕКТИ СТВОРЕННЯ БЕЗПЕЧНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПРИ ВИКОРИСТАННІ ЦИФРОВИХ СИМУЛЯЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ | |
| І. В. Завгородній, Т. В. Меркулова |
| СИМУЛЯЦІЙНЕ НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ ХІРУРГІЧНОГО ПРОФІЛЮ | |
| А. Г. Іфтодій, І. В. Геруш, І. М. Козловська, В. С. Смандич, С. С. Малайко |
| РОЛЬ СИМУЛЯЦІЙНОЇ МЕДИЦИНИ У ПІДГОТОВЦІ МЕДИЧНИХ СТУДЕНТІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ЕПІДЕМІЇ | |
| О. В. Кулик, В. С. Смандич, О. Є. Мандрик, О. С. Хухліна, В. О. Боднар |
| СИМУЛЯЦІЙНЕ НАВЧАННЯ – ОСНОВА УСПІШНОГО ЗАСТОСУВАННЯ ТЕОРЕТИЧНИХ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ – МЕДИКІВ ПЕРШОГО-ТРЕТЬОГО КУРСІВ | |
| Т. Б. Лещишин, В. С. Смандич, Ю. М. Яринич, С. С. Малайко, В. Р. Поточняк |
| ВИКОРИСТАННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ НА ЕТАПІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ | |
| О. Р. Макар, Т. М. Соломенчук, В. В. Флуд, М. П. Галькевич, О. Є. Лабінська |
| СИМУЛЯЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ЯК НОВІТНЯ ТЕХНОЛОГІЯ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ | |
| С. С. Малайко, І. В. Батіг, В. М. Батіг, В. С. Смандич, В. О. Сокорська |
| ВПРОВАДЖЕННЯ ГІБРИДНИХ МЕТОДІВ В СИМУЛЯЦІЙНОМУ НАВЧАННІ ТАКТИЧНОЇ МЕДИЦИНИ | |
| С. О. Мартиненко, С. І. Калашченко, О. О. Луцак, Ю. М. Бойко |
| ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ЧЕКЛІСТІВ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК | |
| О. С. Мельник |
| ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ ТРЕНАЖЕРІВ ДЛЯ ДОВЕННОГО ТА ВНУТРІШНЬОМ’ЯЗОВОГО ДОСТУПУ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ІНТЕРНІВ ТА ЛІКАРІВ-СЛУХАЧІВ НА КАФЕДРІ СІМЕЙНОЇ МЕДИЦИНИ | |
| Л. В. Мельничук, О. М. Мельничук |
| РОЛЬ ГРИ «МЕМО» У ПІДВИЩЕННІ МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ ДО ВИВЧЕННЯ ХІРУРГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН | |
| О. П. Москалюк |
| ПЕРЕВАГИ ВИКОРИСТАННЯ МЕДИЧНИХ СИМУЛЯТОРІВ В КАРДІОХІРУРГІЇ | |
| Х. І. Муравель, В. С. Смандич, Ю. М. Яринич, В. О. Бондар |
| ВПРОВАДЖЕННЯ ВІРТУАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВЦІ ЛІКАРІВ НА ЦИКЛІ СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ «ФІЗИЧНА ТА РЕАБІЛІТАЦІЙНА МЕДИЦИНА» | |
| О. С. Полянська, І. Ю. Полянський, О. І. Гулага, І. І. Москалюк |
| РОЛЬ СИМУЛЯЦІЙНИХ МЕДИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В СУЧАСНІЙ МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ | |
| А. І. Решко, В. С. Смандич, І. М. Козловська, О. С. Мандрик, С. І. Сажин |
| ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ В СИМУЛЯЦІЙНІЙ МЕДИЦИНІ. ВПЛИВ ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ НА РОЗВИТОК КЛІНІЧНИХ НАВИЧОК | |
| З. Ф. Стріла, В. С. Смандич, О. Є. Мандрик, І. В. Геруш, В. О. Сокорська |
| ПСИХОЛОГІЧНІ ВПЛИВИ СИМУЛЯЦІЇ НА НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС | |
| В. В. Флуд, О. Р. Макар, І. С. Пилипчук, Н. В. Дробінська |
| ПЕРЕВАГИ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ | |
| Н. В. Харук, В. С. Смандич, В. С. Смандич, О. Є. Мандрик, В. О. Сокорська |
| ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАЛЬНИЙПРОЦЕС ПРИ ПІДГОТОВЦІ ЛІКАРІВ – ІНТЕРНІВ | |
| О. Т. Хомишин, Т. І. Муринюк |
| ВИЗНАЧЕННЯ ФАКТОРІВ, ЯКІ СПРИЯЮТЬ АБО ОБМЕЖУЮТЬ МОТИВАЦІЮ УЧАСНИКІВ | |
| В. М. Цола, В. С. Смандич, С. С. Малайко, О. С. Хухліна, В. Р. Поточняк |