General Papers
РОЛЬ СИМУЛЯЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ СТУДЕНТІВСТОМАТОЛОГІВ: ПІДГОТОВКА ДО КЛІНІЧНОЇ ПРАКТИКИ ТА РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНИХ НАВИЧОК | |
Я. С. Алай, О. О. Максимів |
НЕЙРОМОНІТОРИНГ У ПРАКТИЦІ НЕОНАТАЛЬНИХ ІНТЕНСИВІСТІВ: КОГО, ЯК ТА ДЕ НАВЧАТИ? | |
А. Г. Бабінцева, Д. М. Костюкова, Ю. Д. Годованець, А. В. Фрунза, П. С. Марандюк |
ПЕРСПЕКТИВИ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ | |
А. А. Гарасим, В. С. Смандич, В. О. Сокорська, О. Є. Мандрик |
ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ ОБ’ЄКТИВНОГОСТРУКТУРОВАНОГО КЛІНІЧНОГО (ПРАКТИЧНОГО) ІСПИТУ НА КАФЕДРІ СТОМАТОЛОГІЇ ДИТЯЧОГО ВІКУ | |
О. І. Годованець, М. П. Митченок |
КЛЮЧОВІ АСПЕКТИ СТВОРЕННЯ БЕЗПЕЧНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПРИ ВИКОРИСТАННІ ЦИФРОВИХ СИМУЛЯЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ | |
І. В. Завгородній, Т. В. Меркулова |
СИМУЛЯЦІЙНЕ НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ ХІРУРГІЧНОГО ПРОФІЛЮ | |
А. Г. Іфтодій, І. В. Геруш, І. М. Козловська, В. С. Смандич, С. С. Малайко |
РОЛЬ СИМУЛЯЦІЙНОЇ МЕДИЦИНИ У ПІДГОТОВЦІ МЕДИЧНИХ СТУДЕНТІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ЕПІДЕМІЇ | |
О. В. Кулик, В. С. Смандич, О. Є. Мандрик, О. С. Хухліна, В. О. Боднар |
СИМУЛЯЦІЙНЕ НАВЧАННЯ – ОСНОВА УСПІШНОГО ЗАСТОСУВАННЯ ТЕОРЕТИЧНИХ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ – МЕДИКІВ ПЕРШОГО-ТРЕТЬОГО КУРСІВ | |
Т. Б. Лещишин, В. С. Смандич, Ю. М. Яринич, С. С. Малайко, В. Р. Поточняк |
ВИКОРИСТАННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ НА ЕТАПІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ | |
О. Р. Макар, Т. М. Соломенчук, В. В. Флуд, М. П. Галькевич, О. Є. Лабінська |
СИМУЛЯЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ЯК НОВІТНЯ ТЕХНОЛОГІЯ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ | |
С. С. Малайко, І. В. Батіг, В. М. Батіг, В. С. Смандич, В. О. Сокорська |
ВПРОВАДЖЕННЯ ГІБРИДНИХ МЕТОДІВ В СИМУЛЯЦІЙНОМУ НАВЧАННІ ТАКТИЧНОЇ МЕДИЦИНИ | |
С. О. Мартиненко, С. І. Калашченко, О. О. Луцак, Ю. М. Бойко |
ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ЧЕКЛІСТІВ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК | |
О. С. Мельник |
ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ ТРЕНАЖЕРІВ ДЛЯ ДОВЕННОГО ТА ВНУТРІШНЬОМ’ЯЗОВОГО ДОСТУПУ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ІНТЕРНІВ ТА ЛІКАРІВ-СЛУХАЧІВ НА КАФЕДРІ СІМЕЙНОЇ МЕДИЦИНИ | |
Л. В. Мельничук, О. М. Мельничук |
РОЛЬ ГРИ «МЕМО» У ПІДВИЩЕННІ МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ ДО ВИВЧЕННЯ ХІРУРГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН | |
О. П. Москалюк |
ПЕРЕВАГИ ВИКОРИСТАННЯ МЕДИЧНИХ СИМУЛЯТОРІВ В КАРДІОХІРУРГІЇ | |
Х. І. Муравель, В. С. Смандич, Ю. М. Яринич, В. О. Бондар |
ВПРОВАДЖЕННЯ ВІРТУАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВЦІ ЛІКАРІВ НА ЦИКЛІ СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ «ФІЗИЧНА ТА РЕАБІЛІТАЦІЙНА МЕДИЦИНА» | |
О. С. Полянська, І. Ю. Полянський, О. І. Гулага, І. І. Москалюк |
РОЛЬ СИМУЛЯЦІЙНИХ МЕДИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В СУЧАСНІЙ МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ | |
А. І. Решко, В. С. Смандич, І. М. Козловська, О. С. Мандрик, С. І. Сажин |
ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ В СИМУЛЯЦІЙНІЙ МЕДИЦИНІ. ВПЛИВ ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ НА РОЗВИТОК КЛІНІЧНИХ НАВИЧОК | |
З. Ф. Стріла, В. С. Смандич, О. Є. Мандрик, І. В. Геруш, В. О. Сокорська |
ПСИХОЛОГІЧНІ ВПЛИВИ СИМУЛЯЦІЇ НА НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС | |
В. В. Флуд, О. Р. Макар, І. С. Пилипчук, Н. В. Дробінська |
ПЕРЕВАГИ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ | |
Н. В. Харук, В. С. Смандич, В. С. Смандич, О. Є. Мандрик, В. О. Сокорська |
ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАЛЬНИЙПРОЦЕС ПРИ ПІДГОТОВЦІ ЛІКАРІВ – ІНТЕРНІВ | |
О. Т. Хомишин, Т. І. Муринюк |
ВИЗНАЧЕННЯ ФАКТОРІВ, ЯКІ СПРИЯЮТЬ АБО ОБМЕЖУЮТЬ МОТИВАЦІЮ УЧАСНИКІВ | |
В. М. Цола, В. С. Смандич, С. С. Малайко, О. С. Хухліна, В. Р. Поточняк |