General Papers
РОЛЬ СИМУЛЯЦІЙНОЇ МЕДИЦИНИ В НАВЧАННІ АКУШЕРАГІНЕКОЛОГА | |
А. В. Андрієць, Т. Скапчук, О. А. Андрієць |
ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ СИМУЛЯЦІЙНОГО ЦЕНТРУ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ КЛІНІЧНИХ НАВИЧОК МЕДИЧНИХ СТУДЕНТІВ | |
В. Ю. Галак, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. С. Годованець, В. Р. Поточняк |
ОЦІНКА СТУДЕНТАМИ-МЕДИКАМИ ПРОЦЕСУ ОВОЛОДІННЯ КОМУНІКАТИВНОЮ КОМПЕТЕНТНІСТЮ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ В УНІВЕРСИТЕТІ | |
Н. Б. Галіяш, Н. А. Бількевич, С. Р. Гусак, О. Л. Сидоренко, І. О. Боровик, А. Г. Шульгай |
ПЕРСПЕКТИВИ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ | |
А. А. Гарасим, В. С. Смандич, В. О. Сокорська, О. Є. Мандрик |
ВИКОРИСТАННЯ КЛІНІЧНИХ СЦЕНАРІЇВ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ МЕДИЧНИХ ФАХІВЦІВ | |
С. В. Декальчук, В. С. Смандич, О. В. Андрусяк, О. П. Коротун, В. О. Бондар |
МЕДИЧНА ОСВІТА З ВИКОРИСТАННЯМ СТАНДАРТИЗОВАНИХ ПАЦІЄНТІВ | |
Т. В. Дудка, В. С. Смандич, І. В. Дудка, В. О. Павлюк |
ВИВЧЕННЯ МОЖЛИВОСТЕЙ ТА ВИКЛИКІВ ІНТЕГРАЦІЇ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У МЕДИЧНУ ОСВІТУ | |
О. О. Жиго, В. С. Смандич, І. В. Дудка, Т. В. Дудка, В. О. Бондар |
ДОСВІД ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ ПЛАТФОРМИ ВІРТУАЛЬНИХ КЛІНІЧНИХ ВИПАДКІВ ПІД ЧАС ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ НА КАФЕДРІ ВНУТРІШНЬОЇ МЕДИЦИНИ | |
Л. В. Журавльова, М. О. Олійник, В. О. Федоров, Ю. К. Сікало |
СИМУЛЯЦІЙНЕ НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ ХІРУРГІЧНОГО ПРОФІЛЮ | |
А. Г. Іфтодій, І. В. Геруш, І. М. Козловська, В. С. Смандич, С. С. Малайко |
ВАЖЛИВІСТЬ ДЕБРИФІНГУ В СУЧАСНОМУ СИМУЛЯЦІЙНОМУ НАВЧАННІ | |
І. М. Козловська, І. В. Геруш, В. С. Смандич, О. П. Коротун, О. С. Годованець, Р. П. Кнут |
ВИКОРИСТАННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ В ПРАКТИЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ У ХАРКІВСЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ | |
Я. В. Колесник, О. М. Ольховська, М. Ю. Слєпченко |
ДЕБРИФІНГ – СКЛАДОВА НАБУТТЯ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ | |
Л. Р. Коробко, О. М. Пишко, Б. З. Чижишин, Н. В. Савчук, Н. Ф. Гуз, О. Й. Єгер |
ПЕРЕСПЕКТИВИ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ | |
Л. І. Кочурка, В. С. Смандич, Р. П. Кнут, О. С. Годованець, В. Р. Поточняк |
СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ СИМУЛЯЦІЙНОГО ЦЕНТРУ НА НАСТУПНІ 5-10 РОКІВ. ВИЗНАЧЕННЯ ОСНОВНИХ НАПРЯМКІВ РОЗВИТКУ ТА ВИЗНАЧЕННЯ КЛЮЧОВИХ ЦІЛЕЙ | |
Г. В. Кривцун, В. С. Смандич, Ю. М. Яринич, В. О. Сокорська |
РОЛЬ СИМУЛЯЦІЙНОЇ МЕДИЦИНИ У ПІДГОТОВЦІ МЕДИЧНИХ СТУДЕНТІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ЕПІДЕМІЇ | |
О. В. Кулик, В. С. Смандич, О. Є. Мандрик, О. С. Хухліна, В. О. Боднар |
СИМУЛЯЦІЙНЕ НАВЧАННЯ – ОСНОВА УСПІШНОГО ЗАСТОСУВАННЯ ТЕОРЕТИЧНИХ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ – МЕДИКІВ ПЕРШОГО-ТРЕТЬОГО КУРСІВ | |
Т. Б. Лещишин, В. С. Смандич, Ю. М. Яринич, С. С. Малайко, В. Р. Поточняк |
ДОСВІД ПРОВЕДЕННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ ТРЕНІНГІВ З ЛІКАРЯМИ ІНТЕРНАМИ ЗА ФАХОМ «МЕДИЦИНА НЕВІДКЛАДНИХ СТАНІВ» | |
О. А. Льовкін, Л. В. Лукашенко, К. Б. Романова, І. А. Скоба |
ВИКОРИСТАННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ НА ЕТАПІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ | |
О. Р. Макар, Т. М. Соломенчук, В. В. Флуд, М. П. Галькевич, О. Є. Лабінська |
СИМУЛЯЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ЯК НОВІТНЯ ТЕХНОЛОГІЯ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ | |
С. С. Малайко, І. В. Батіг, В. М. Батіг, В. С. Смандич, В. О. Сокорська |
ПЕРЕВАГИ ВИКОРИСТАННЯ МЕДИЧНИХ СИМУЛЯТОРІВ В КАРДІОХІРУРГІЇ | |
Х. І. Муравель, В. С. Смандич, Ю. М. Яринич, В. О. Бондар |
ЗНАЧЕННЯ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ НА КАФЕДРІ АКУШЕРСТВА ТА ГІНЕКОЛОГІЇ | |
І. Р. Ніцович, А. В. Семеняк |
РОЗВИТОК КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК СТУДЕНТІВ ПРИ СИМУЛЯЦІЙНОМУ НАВЧАННІ В МЕДИЧНИХ ВУЗАХ | |
О. М. Ольховська, Я. В. Колесник, М. Ю. Слєпченко |
РОЛЬ СИМУЛЯЦІЙНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ В ПІДГОТОВЦІ ВІЙСЬКОВИХ МЕДИКІВ | |
В. Г. Павлюк, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, В. М. Ходоровський, І. В. Геруш |
НОВИЙ ПІДХІД ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ В МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ | |
Є. В. Плиска, В. С. Смандич, І. М. Козловська, О. П. Коротун, В. О. Сокорська |
ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТЬ ЗА ДОПОМОГОЮ СИМУЛЯЦІЙНИХ СЦЕНАРІЇВ, ШЛЯХОМ БІЛЬШОГО ЗАЛУЧЕННЯ НАВЧАЛЬНО-ТРЕНІНГОВОГО ЦЕНТРУ СИМУЛЯЦІЙНОЇ МЕДИЦИНИ БУКОВИНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ | |
В. Р. Поточняк, В. С. Смандич, І. В. Дудка, Т. В. Дудка |
РОЛЬ СИМУЛЯЦІЙНИХ МЕДИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В СУЧАСНІЙ МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ | |
А. І. Решко, В. С. Смандич, І. М. Козловська, О. С. Мандрик, С. І. Сажин |
СИМУЛЯЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ НЕВІДКЛАДНИХ СТАНІВ В АКУШЕРСТВІ ТА ГІНЕКОЛОГІЇ | |
А. В. Семеняк, І. Р. Ніцович |
МОДЕЛЮВАННЯ ПЕРЕДАЧІ ТУБЕРКУЛЬОЗНОЇ ІНФЕКЦІЇ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ГЕОПРОСТОРОВОЇ МУЛЬТИАГЕНТНОЇ СИСТЕМИ | |
І. О. Сем'янів |
СИМУЛЯЦІЙНИЙ ПІДХІД У ЗАСВОЄННІ НЕВІДКЛАДНОЇ ДОПОМОГИ ПАЦІЄНТАМ УРГЕНТНОЇ КАРДІОЛОГІЇ | |
Н. М. Середюк, Я. Л. Ванджура, Р. В. Деніна, І. О. Якубовська, І. Ю. Ванджура |
СИМУЛЯЦІЙНЕ НАЧАННЯ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК ІЗ СЕРЕЦЕВО-ЛЕГЕВОЇ РЕАНІМАЦІЇ ДЛЯ СТУДЕНТІВ 5 і 6 КУРСІВ МЕДИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ ТА ФАКУЛЬТЕТУ ПІДГОТОВКИ ІНОЗЕМНИХ ГРОМАДЯН | |
В. Н. Середюк, І. П. Вакалюк, Н. М. Середюк, Р. В. Деніна, Я. Л. Ванджура, І. Ю. Ванджура, Д. А. Волинський, І. О. Якубовська, О. М. Дідушко |
ПЕРСПЕКТИВИ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ | |
Ю. В. Сливка |
ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ТРЕНІНГУ «ДОМЕДИЧНА ДОПОМОГА В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ» ДЛЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ | |
О. Ю. Сорокіна, О. О. Штепа |
КОМУНІКАТИВНІ НАВИЧКИ В ПЕДІАТРИЧНІЙ ПРАКТИЦІ | |
Т. В. Сорокман |
ПЕРСПЕКТИВИ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ | |
К. о. Спиридонова, Б. В. Євграфов |
РОЛЬ ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ У ТРЕНУВАННІ ХІРУРГІВ | |
О. М. Стрельчук, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, В. М. Ходоровський, В. О. Бондар |
ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ В СИМУЛЯЦІЙНІЙ МЕДИЦИНІ. ВПЛИВ ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ НА РОЗВИТОК КЛІНІЧНИХ НАВИЧОК | |
З. Ф. Стріла, В. С. Смандич, О. Є. Мандрик, І. В. Геруш, В. О. Сокорська |
ВИЗНАЧЕННЯ КЛЮЧОВИХ ЧИННИКІВ, ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА ЗАДОВОЛЕННЯ УЧАСНИКІВ | |
І. І. Унгурян, В. С. Смандич, Ю. М. Яринич, Т. В. Дудка, Р. П. Кнут, В. Р. Поточняк |
СИМУЛЯЦІЙНА ОСВІТА ТА АНАЛІЗ ПОКАЗНИКІВ ЯКІСНОЇ УСПІШНОСТІ СТУДЕНТІВ | |
О. О. Ханюков, В. Ю. Кротова, О. В. Смольянова |
ПРОБЛЕМНО-ОРІЄНТОВАНА КЛІНІЧНА ОНЛАЙН СИМУЛЯЦІЯ «ХВОРИЙ З ЗАПАЛЬНИМ АРТРИТОМ»: ВЛАСНИЙ ДОСВІД | |
О. О. Ханюков, О. В. Смольянова, Л. В. Сапожниченко |
ПЕРЕВАГИ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ | |
Н. В. Харук, В. С. Смандич, В. С. Смандич, О. Є. Мандрик, В. О. Сокорська |
ВИЗНАЧЕННЯ ФАКТОРІВ, ЯКІ СПРИЯЮТЬ АБО ОБМЕЖУЮТЬ МОТИВАЦІЮ УЧАСНИКІВ | |
В. М. Цола, В. С. Смандич, С. С. Малайко, О. С. Хухліна, В. Р. Поточняк |
ПСИXOЛOГIЧНI АСПЕКТИ СИМУЛЯЦIЙНOГO НАВЧАННЯ | |
В. С. Смандич, Р. В. Яковець, К. І. Яковець, К. І. Яковець, С. В. Глуговська |
ДОСЛІДЖЕННЯ МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ВИКОРИСТАННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ МЕТОДІВ У НАВЧАННІ | |
Ю. М. Яринич, Л. П. Сидорчук, В. С. Смандич, В. М. Ходоровський, В. О. Бондар |