General Papers
| ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ СИМУЛЯЦІЙНОГО ЦЕНТРУ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ КЛІНІЧНИХ НАВИЧОК МЕДИЧНИХ СТУДЕНТІВ | |
| В. Ю. Галак, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. С. Годованець, В. Р. Поточняк |
| РОЛЬ СИМУЛЯЦІЙНОЇ МЕДИЦИНИ У ПІДГОТОВЦІ МЕДИЧНИХ СТУДЕНТІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ЕПІДЕМІЇ | |
| О. В. Кулик, В. С. Смандич, О. Є. Мандрик, О. С. Хухліна, В. О. Боднар |
| РОЛЬ СИМУЛЯЦІЙНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ В ПІДГОТОВЦІ ВІЙСЬКОВИХ МЕДИКІВ | |
| В. Г. Павлюк, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, В. М. Ходоровський, І. В. Геруш |
| РОЛЬ ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ У ТРЕНУВАННІ ХІРУРГІВ | |
| О. М. Стрельчук, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, В. М. Ходоровський, В. О. Бондар |
| СИМУЛЯЦІЙНА ОСВІТА ТА АНАЛІЗ ПОКАЗНИКІВ ЯКІСНОЇ УСПІШНОСТІ СТУДЕНТІВ | |
| О. О. Ханюков, В. Ю. Кротова, О. В. Смольянова |
| ПРОБЛЕМНО-ОРІЄНТОВАНА КЛІНІЧНА ОНЛАЙН СИМУЛЯЦІЯ «ХВОРИЙ З ЗАПАЛЬНИМ АРТРИТОМ»: ВЛАСНИЙ ДОСВІД | |
| О. О. Ханюков, О. В. Смольянова, Л. В. Сапожниченко |
| ПЕРЕВАГИ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ | |
| Н. В. Харук, В. С. Смандич, В. С. Смандич, О. Є. Мандрик, В. О. Сокорська |
| ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАЛЬНИЙПРОЦЕС ПРИ ПІДГОТОВЦІ ЛІКАРІВ – ІНТЕРНІВ | |
| О. Т. Хомишин, Т. І. Муринюк |
| ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДИКИ СТАНДАРТИЗОВАНОГО ПАЦІЄНТА В ХОДІ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ЛЕБЕДИНСЬКОМУ ФАХОВОМУ МЕДИЧНОМУ КОЛЕДЖІ ІМЕНІ ПРОФЕСОРА М.І. СИТЕНКА | |
| Л. В. Хрін |
| РОЛЬ МЕДИЧНИХ СИМУЛЯТОРІВ ТА МАНЕКЕНІВ В УДОСКОНАЛЕННІ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ | |
| О. С. Хухліна, Т. В. Дудка, І. В. Дудка |
| ВИЗНАЧЕННЯ ФАКТОРІВ, ЯКІ СПРИЯЮТЬ АБО ОБМЕЖУЮТЬ МОТИВАЦІЮ УЧАСНИКІВ | |
| В. М. Цола, В. С. Смандич, С. С. Малайко, О. С. Хухліна, В. Р. Поточняк |
| ВИКОРИСТАННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ УДОСКОНАЛЕННЯ НАВИЧОК ТАКТИЧНОЇ МЕДИЦИНИ | |
| І. В Шкварковський, В. М. Ходоровський, І. М. Козловська |
| ДОСЛІДЖЕННЯ МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ВИКОРИСТАННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ МЕТОДІВ У НАВЧАННІ | |
| Ю. М. Яринич, Л. П. Сидорчук, В. С. Смандич, В. М. Ходоровський, В. О. Бондар |