General Papers
ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ СИМУЛЯЦІЙНОГО ЦЕНТРУ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ КЛІНІЧНИХ НАВИЧОК МЕДИЧНИХ СТУДЕНТІВ | |
В. Ю. Галак, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, О. С. Годованець, В. Р. Поточняк |
РОЛЬ СИМУЛЯЦІЙНОЇ МЕДИЦИНИ У ПІДГОТОВЦІ МЕДИЧНИХ СТУДЕНТІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ЕПІДЕМІЇ | |
О. В. Кулик, В. С. Смандич, О. Є. Мандрик, О. С. Хухліна, В. О. Боднар |
РОЛЬ СИМУЛЯЦІЙНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ В ПІДГОТОВЦІ ВІЙСЬКОВИХ МЕДИКІВ | |
В. Г. Павлюк, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, В. М. Ходоровський, І. В. Геруш |
РОЛЬ ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ У ТРЕНУВАННІ ХІРУРГІВ | |
О. М. Стрельчук, В. С. Смандич, О. С. Хухліна, В. М. Ходоровський, В. О. Бондар |
СИМУЛЯЦІЙНА ОСВІТА ТА АНАЛІЗ ПОКАЗНИКІВ ЯКІСНОЇ УСПІШНОСТІ СТУДЕНТІВ | |
О. О. Ханюков, В. Ю. Кротова, О. В. Смольянова |
ПРОБЛЕМНО-ОРІЄНТОВАНА КЛІНІЧНА ОНЛАЙН СИМУЛЯЦІЯ «ХВОРИЙ З ЗАПАЛЬНИМ АРТРИТОМ»: ВЛАСНИЙ ДОСВІД | |
О. О. Ханюков, О. В. Смольянова, Л. В. Сапожниченко |
ПЕРЕВАГИ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ | |
Н. В. Харук, В. С. Смандич, В. С. Смандич, О. Є. Мандрик, В. О. Сокорська |
ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАЛЬНИЙПРОЦЕС ПРИ ПІДГОТОВЦІ ЛІКАРІВ – ІНТЕРНІВ | |
О. Т. Хомишин, Т. І. Муринюк |
ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДИКИ СТАНДАРТИЗОВАНОГО ПАЦІЄНТА В ХОДІ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ЛЕБЕДИНСЬКОМУ ФАХОВОМУ МЕДИЧНОМУ КОЛЕДЖІ ІМЕНІ ПРОФЕСОРА М.І. СИТЕНКА | |
Л. В. Хрін |
РОЛЬ МЕДИЧНИХ СИМУЛЯТОРІВ ТА МАНЕКЕНІВ В УДОСКОНАЛЕННІ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ | |
О. С. Хухліна, Т. В. Дудка, І. В. Дудка |
ВИЗНАЧЕННЯ ФАКТОРІВ, ЯКІ СПРИЯЮТЬ АБО ОБМЕЖУЮТЬ МОТИВАЦІЮ УЧАСНИКІВ | |
В. М. Цола, В. С. Смандич, С. С. Малайко, О. С. Хухліна, В. Р. Поточняк |
ВИКОРИСТАННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ УДОСКОНАЛЕННЯ НАВИЧОК ТАКТИЧНОЇ МЕДИЦИНИ | |
І. В Шкварковський, В. М. Ходоровський, І. М. Козловська |
ДОСЛІДЖЕННЯ МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ВИКОРИСТАННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ МЕТОДІВ У НАВЧАННІ | |
Ю. М. Яринич, Л. П. Сидорчук, В. С. Смандич, В. М. Ходоровський, В. О. Бондар |