General Papers
| ДИСТАНЦИОННОE ОБУЧЕНИЕ: ОСОБЕННОСТИ КУРСА «СИМУЛЯЦИОННОЕ ОБРАЗОВАНИЕ» | PDF (Русский) |
| Л. A. Абдурахимова, Б. Т. Халматова |
| ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК СТРЕСОСТІЙКОСТІ У СТУДЕНТІВСТОМАТОЛОГІВ 5-ГО РОКУ НАВЧАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ | |
| Я. С. Алай, О. О. Максимів |
| СИМУЛЯЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІНИ «АКУШЕРСТВО ТА ГІНЕКОЛОГІЯ» | |
| О. A. Андрієць, А. В. Семеняк |
| ДОВГОСТРОКОВЕ ВИЖИВАННЯ ЗНАНЬ ПРИ СИМУЛЯЦІЙНОМУ НАВЧАННІ АКУШЕРІВ-ГІНЕКОЛОГІВ ГІСТЕРОСКОПІЇ | |
| О. Л. Аппельханс, В. М. Носенко, О. М. Носенко |
| ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ КОМАНДНОЇ РОБОТИ АКУШЕРІВГІНЕКОЛОГІВ ПРИ СИМУЛЯЦІЙНОМУ ГІСТЕРОСКОПІЧНОМУ НАВЧАННІ | |
| О. Л. Аппельханс, В. М. Носенко, О. М. Носенко |
| ЗАСТОСУВАННЯ ЕНДОСКОПІЧНИХ ТРЕНАЖЕРІВ ПРИ ВИКЛАДАННІ КЛІНІЧНОЇ АНАТОМІЇ | |
| О. Л. Аппельханс, О. Ю. Урсу, П. М. Матюшенко |
| БЕЗПЕКА ПАЦІЄНТА: СИМУЛЯЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ВСТАНОВЛЕННЯ ВЕНОЗНОГО ДОСТУПУ У НОВОНАРОДЖЕНИХ ДІТЕЙ | |
| А. Г. Бабінцева, Ю. Д. Годованець |
| РОЛЬ СИМУЛЯЦІЙНИХ ЦЕНТРІВ В ПІДГОТОВЦІ СУЧАСНИХ МЕДИЧНИХ КАДРІВ | |
| М. І. Бачу |
| ВІРТУАЛЬНИЙ ПАЦІЄНТ ЯК ОДИН ІЗ МЕТОДІВ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ ОЧНОЇ ТА ДИСТАНЦІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ | |
| Г. A. Білик, Т. М. Білоус |
| ПЕРСПЕКТИВИ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ | |
| О. В. Білоокий |
| ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ У ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ ЗА ДОПОМОГОЮ СИМУЛЯЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ | |
| М. Д. Бітчук, І. В. Завгородній, Д. П. Перцев, Н. О. Нікуліна |
| ПЕРСПЕКТИВЫ СИМУЛЯЦИОННОГО ОБУЧЕНИЯ В НЕОНАТОЛОГИИ | PDF (Русский) |
| Н. Т. Бобоева |
| ПЕРСПЕКТИВЫ СИМУЛЯЦИОННОГО ОБУЧЕНИЯ В ПОДГОТОВКЕ СТУДЕНТОВ НА КАФЕДРЕ ПРОПЕДЕВТИКИ ДЕТСКИХ БОЛЕЗНЕЙ ТАШКЕНТСКОЙ МЕДИЦИНСКОЙ АКАДЕМИИ | PDF (Русский) |
| Т. A. Бобомуратов, Н. С. Султанова |
| ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ СИМУЛЯЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ СІМЕЙНОГО ЛІКАРЯ НА ДОДИПЛОМНОМУ ЕТАПІ | |
| Л. М. Бобро |
| ЗНАЧИМОСТЬ СИМУЛЯЦИОННОГО ОБУЧЕНИЯ В УСВОЕНИИ ПРАКТИЧЕСКИХ НАВЫКОВ СТУДЕНТОВ СТАРШИХ КУРСОВ | PDF (Русский) |
| Н. С. Боймурадов, А. М. Шамсиев, Д. О. Атакулов, Н. И. Бойжигитов |
| СИМУЛЯЦІЙНЕ НАВЧАННЯ НАДАННЯ АКУШЕРСЬКОЇ ДОПОМОГИ ПРИ ПОЛОГАХ ЛІКАРЯМИ- ІНТЕРНАМИ АКУШЕР-ГІНЕКОЛОГАМИ | |
| А. В. Бойчук, В. С. Шадріна |
| ІНФОРМАЛЬНА ОСВІТА, ЯК ЕЛЕМЕНТ БЕЗПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ЛІКАРІВ В НАВЧАЛЬНО-ТРЕНІНГОВОМУ ЦЕНТРІ СИМУЛЯЦІЙНОЇ МЕДИЦИНИ БУКОВИНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ | |
| Т. М. Бойчук, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський, В. С. Смандич |
| РОЛЬ «ВІДДІЛЕННЯ СТАНДАРТИЗОВАНОГО ПАЦІЄНТА» В НАВЧАННІ СТУДЕНТІВ-ЛІКАРІВ | |
| Т. М. Бойчук, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський, В. С. Смандич, Є. Р. Лучик, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
| РОЛЬ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МЕДИЧНИХ СЕСТЕР | |
| Л. Д. Борейко, І. А. Плеш |
| ОБЪЕКТИВНЫЙ СТРУКТУРИРОВАННЫЙ КЛИНИЧЕСКИЙ ЭКЗАМЕН КАК ФОРМА АТТЕСТАЦИИ ПРАКТИЧЕСКИХ НАВЫКОВ | PDF (Русский) |
| В. В. Бутько, Я. И. Гончарук |
| ОСОБЛИВОСТІ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ БАЗОВОЇ СЕРЦЕВО-СУДИННОЇ РЕАНІМАЦІЇ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗДМУ | |
| В. С. Бушман, А. Г. Нечепоренко, К. Б. Романова |
| ОСОБЕННОСТИ ОБУЧЕНИЯ КЛИНИЧЕСКИХ НАВЫКОВ В ТБИЛИССКОМ ГОСУДАРСТВЕННОМ МЕДИЦИНСКОМ УНИВЕРСИТЕТЕ ВО ВРЕМЯ ПАНДЕМИИ COVID 19 | PDF (Русский) |
| З. O. Вадачкориа, И. Т. Манджавидзе, П. А. Нозадзе, Д. Т. Читаишвили |
| ВПЛИВ СИМУЛЯЦІЙНОГО ВІДТВОРЕННЯ УМОВ РОБОЧОГО СЕРЕДОВИЩА ЛІКАРЯ-СТОМАТОЛОГА НА ПРОФЕСІЙНЕ ВИГОРАННЯ | |
| І. І. Вовк, О. О. Максимів, С. І. Чепішко |
| РОЛЬ ДЕБРИФІНГУ У СИМУЛЯЦІЙНОМУ МЕДИЧНОМУ НАВЧАННІ | |
| Н. С. Волошинович |
| РОЛЬ СИМУЛЯЦИОННОГО ОБУЧЕНИЯ В УРОЛОГИИ НА ЭТАПЕ ПОСЛЕДИПЛОМНОГО ОБРАЗОВАНИЯ | PDF (Русский) |
| Р. Р. Гафаров, С. А. Аллазов, З. Р. Шодомонова, Ш. А. Гафарова |
| ВИКОРИСТАННЯ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІНИ «АКУШЕРСТВО» | |
| Г. С. Гвоздецька, О. М. Жукуляк |
| ДОСВІД НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ-СТОМАТОЛОГІВ У ФОРМАТІ ВІДЕОКОНФЕРЕНЦІЇ | |
| О. І. Годованець, В. І. Рожко |
| ДОСВІД ПРОВЕДЕННЯ ОБ’ЄКТИВНОГО СТРУКТУРОВАНОГО КЛІНІЧНОГО ІСПИТУ ДЛЯ СТУДЕНТІВ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ | |
| О. І. Годованець, Т. С. Кіцак |
| ЕФЕКТИВНІ КОМУНІКАЦІЇ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТОЦЕНТРОВАНОГО ПІДХОДУ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ | |
| О. І. Годованець, Л. Г. Гринкевич |
| ИСПОЛЬЗОВАНИЕ СИМУЛЯЦИОННОГО ОБУЧЕНИЯ В РАМКАХ ПРЕПОДАВАНИЯ ДИСЦИПЛИНЫ «МЕДИЦИНСКИЙ УХОД И МАНИПУЛЯЦИОННАЯ ТЕХНИКА» | PDF (Русский) |
| Я. И. Гончарук, В. В. Бутько |
| РОЛЬ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТА-МЕДИКА | |
| М. Д. Гресько |
| СИМУЛЯЦІЙНЕ НАВЧАННЯ В УМОВАХ ЕКСТРЕНОГО ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ | |
| М. Д. Гресько |
| НАШ ДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ СТУДЕНТІВ ВИПУСКНИХ КУРСІВ МЕДИЧНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ В УМОВАХ COVID 19 | |
| М. М. Гресько |
| ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНИХ ДОДАТКІВ ЯК ЗАСОБУ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ХІРУРГІЯ» СТУДЕНТАМИ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ COVID-19 | |
| А. Ф. Гринчук |
| ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ЕТАПІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ЛІКАРІВ-ХІРУРГІВ | |
| Ф. В. Гринчук |
| НАПРАВЛЕНИЕ РАЗВИТИЯ СИМУЛЯЦИОННОГО ОБУЧЕНИЯ В ДЕТСКОЙ КАРДИОЛОГИИ В КИШИНЕВСКОМ ГОСУДАРСТВЕННОМ МЕДИЦИНСКОМ УНИВЕРСИТЕТЕ | PDF (Русский) |
| В. В. Гросу |
| ОГЛЯД СИМУЛЯЦІЙНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ, ЯКІ ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ В КЛІНІЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ | |
| А. Г. Гусарчук, Т. О. Ілащук, В. С. Смандич, В. Л. Васюк |
| ВИРТУАЛЬНЫЕ ТРЕНАЖЕРЫ-СИМУЛЯТОРЫ В ОБУЧЕНИИ ЭНДОСКОПИЧЕСКИХ ХИРУРГОВ | PDF (Русский) |
| А. Т. Джумабеков, А. Ж. Артыкбаев, С. М. Абуов, С. М. Жарменов, Р. Б. Калымбетов, С. Р. Ибраева |
| ІСТОРИЧНІ АСПЕКТИ CИМУЛЯЦІЙНОЇ ОСВІТИ В МЕДИЦИНІ | |
| А. A. Дмитрієва, Н. П. Бобровська |
| ДОСВІД ВПРОВАЖДЕННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ HIGH-FIDELITY ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННЯ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ВНУТРІШНІ ХВОРОБИ» | |
| О. С. Єгоренко, М. П. Первак, В. І. Онищенко, Д. Ф. Караконстантин |
| ЕФЕКТИВНІСТЬ СИМУЛЯЦІЙНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ТА ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ COVID-19 | |
| О. С. Єгоренко, М. П. Первак, В. І. Онищенко, Д. Ф. Караконстантин |
| СИМУЛЯЦІЯ: НАВЧАЛЬНИЙ РЕСУРС ДЛЯ ЯКІСНОГО ЛІКУВАННЯ ТА ПІДВИЩЕННЯ БЕЗПЕКИ ПАЦІЄНТІВ | |
| I. В. Єременчук |
| МІСЦЕ СИМУЛЯЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ СІМЕЙНИХ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ З АКУШЕРСТВА ТА ГІНЕКОЛОГІЇ | |
| А. A. Заздравнов, Н. М. Пасієшвілі |
| СУЧАСНІ ВАРІАНТИ ФОРМУВАННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ СЦЕНАРІЇВ В МЕДИЦИНІ | |
| В. І. Зайцев, В. П. Стусь |
| ОСОБЛИВОСТІ ЗАПРОВАДЖЕННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ МЕТОДИК ПРИ ВИКЛАДАННІ УРОЛОГІЇ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ | |
| В. І. Зайцев, О. С. Федорук, І. І. Ілюк, К. А. Владиченко, В. Т. Степан, В. В. Візнюк, В. С. Широкий |
| РОЗВИТОК ХІРУРГІЧНИХ НАВИЧОК В УРОЛОГІЇ ЗА ДОПОМОГОЮ СИМУЛЯЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ – МИНУЛЕ, СУЧАСНЕ, МАЙБУТНЄ | |
| В. І. Зайцев, О. С. Федорук, І. І. Ілюк, К. А. Владиченко, В. Т. Степан, В. В. Візнюк, В. С. Широкий |
| ПЛОЩИННЕ ПЕРЕДОПЕРАЦІЙНЕ ПЛАНУВАННЯ ЕНДОПРОТЕЗУВАННЯ КУЛЬШОВОГО СУГЛОБА З ПОЗИЦІЇ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ | |
| Т. O. Зуб, О. Є. Олійник, С. П. Панченко |
| ОПЫТ ПРЕПОДОВАНИЯ И СИМУЛИРОВАНИЯ В ХИРУРГИИ | PDF (Русский) |
| А. К. Илиади, А. В. Хотиняну, В. С. Казаков, А. Г. Фердохлеб, А. В. Казак |
| РОЛЬ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ | |
| Л. A. Іванова, І. Б. Горбатюк |
| МОТИВАЦІЙНИЙ АСПЕКТ ЗАЛУЧЕННЯ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ ДО ЗАНЯТЬ У СИМУЛЯЦІЙНОМУ ЦЕНТРІ | |
| С. І. Іващук, Ю. М. Мишковський, В. І. Гребенюк |
| СИМУЛЯЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В РЕАЛІЯХ ПАНДЕМІЇ ЯК ОСНОВНИЙ МЕТОД ПІДГОТОВКИ СПЕЦІАЛІСТІВ | |
| І. С. Кашперук-Карпюк, Л. П. Лаврів, О. І. Мулик |
| МІСЦЕ МІЖКАФЕДРАЛЬНОГО ТРЕНІНГОВОГО ЦЕНТРУ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ У МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ | |
| С. М. Кисельов, О. В. Назаренко, К. Б. Романова |
| ЗАСТОСУВАННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ МЕТОДІВ У КОМПЕТЕНТІСНОМУ ПІДХОДІ ДО ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІН ХІРУРГІЧНОГО ПРОФІЛЮ | |
| Р. П. Кнут, Р. І. Сидорчук, О. Й. Хомко |
| НОВІТНІ ДИДАКТИЧНІ ЗАСОБИ ОВОЛОДІННЯ КЛІНІЧНИМИ ДИСЦІПЛІНАМИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ | |
| О. М. Ковальова, С. В. Іванченко |
| РОЛЬ СИМУЛЯЦІЙНОГО ЦЕНТРУ В СУЧАСНІЙ ОСВІТНІЙ СИСТЕМІ | |
| І. М. Козловська |
| ДОСВІД РОЗРОБКИ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ВИБІРКОВОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «СИМУЛЯЦІЙНИЙ ТРЕНІНГОВИЙ КУРС В ПЕДІАТРІЇ» ДЛЯ ВИПУСКНИКІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ПЕДІАТРІЯ» | |
| О. К. Колоскова, Н. К. Богуцька, І. Б. Горбатюк, С. І. Тарнавська, О. О. Шахова |
| ДОСВІД СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ «ПЕДІАТРІЯ» З ПИТАНЬ ПЕРВИННОЇ РЕАНІМАЦІЇ НОВОНАРОДЖЕНИХ | |
| Л. В. Колюбакіна, В. С. Хільчевська |
| ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ АУСКУЛЬТАТИВНОГО ТРЕНІНГУ З ПРОПЕДЕВТИКИ ПЕДІАТРІЇ | |
| О. С. Коренюк, К. В. Скрябіна, О. А. Маковійчук |
| ДИТЯЧА ТОКСИКОЛОГІЯ В КЕЙСАХ: ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ СЦЕНАРІЇВ У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПІДГОТОВКИ ПЕДІАТРІВ | |
| О. П. Коротун, В. С. Хільчевська |
| НЕОБХІДНІСТЬ ТА МОЖЛИВОСТІ СИМУЛЯЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ НА ПІСЛЯДИПЛОМНОМУ ЕТАПІ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРЯ | |
| І. І. Кричун |
| СИМУЛЯЦІЙНЕ НАВЧАННЯ В ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК У СТУДЕНТІВ ІV КУРСУ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ ПРИ ВИКЛАДАННІ ДИТЯЧОЇ ТЕРАПЕВТИЧНОЇ СТОМАТОЛОГІЇ | |
| І. С. Лісецька |
| ФОРМУВАННЯ М’ЯЗОВОЇ ПАМ’ЯТІ ЯК РЕЗУЛЬТАТ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ | |
| І. Я. Лозюк, Л. Ю. Хлуновська, О. С. Годованець, І. В. Щербата |
| ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ НА ПІСЛЯДИПЛОМНОМУ ЕТАПІ | |
| О. Р. Макар, М. О. Гарбар, Г. П. Сябренко |
| ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТАМИ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ | |
| О. O. Максимів, С. І. Чепішко, І. І. Вовк |
| СИМУЛЯЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ В ПЕДИАТРИИ | PDF (Русский) |
| Д. Х. Маматкулова, М. Д. Салимов |
| МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ ДО САМОСТІЙНОЇ ПОЗААУДИТОРНОЇ РОБОТИ | |
| Н. С. Мельник |
| АКТУАЛЬНІСТЬ ВІДПРАЦЮВАННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ СЦЕНАРІЇВ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ЛІКАРІВ ЗАГАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ | |
| Л. В. Мельничук |
| СИМУЛЯЦІЙНЕ НАВЧАННЯ-КРОК У МАЙБУТНЄ | |
| А. Г. Нечепоренко, В. С. Бушман, К. Б. Романова, А. Г. Шматок |
| ДОСВІД ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТЬ З «АНЕСТЕЗІОЛОГІЇ ТА ІНТЕНСИВНОЇ ТЕРАПІЇ» НА БАЗІ СИМУЛЯЦІЙНОГОЦЕНТРУ COSMIT БДМУ | |
| О. Ю. Нечитайло |
| РОЛЬ СИМУЛЯЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ДИСЦИПЛІНАХ ХІРУРГІЧНОГО ПРОФІЛЮ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА БЕЗПЕКИ ПАЦІЄНТІВ | |
| О. Ю. Нечитайло, В. В. Апакіца |
| ЭФФЕКТИВНОСТЬ СИМУЛЯЦИОННОГО ОБУЧЕНИЯ ДЛЯ ОСВОЕНИЯ ПРАКТИЧЕСКИХ НАВЫКОВ СТУДЕНТАМИ МЕДИЦИНСКИХ УНИВЕРСИТЕТОВ | PDF (Русский) |
| О. Д. Николина |
| СИМУЛЯЦІЙНЕ НАВЧАННЯ НА ЕТАПІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ З ДИСЦИПЛІНИ «ОРТОПЕДИЧНА СТОМАТОЛОГІЯ» | |
| А. Ю. Ніконов, Н. М. Бреславець, С. А. Гордієнко |
| СИМУЛЯЦІЙНЕ НАВЧАННЯ НА КАФЕДРІ АКУШЕРСТВА ТА ГІНЕКОЛОГІЇ | |
| І. Р. Ніцович, А. В. Семеняк |
| ВИВЧЕННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ, ЩО РОЗПОЧИНАЮТЬ НАВЧАННЯ В ІНТЕРНАТУРІ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ «НЕОНАТОЛОГІЯ » ТА «ПЕДІАТРІЯ», ДО ВИКОНАННЯ ОСНОВНИХ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК ПРИ ЕКСТРЕННИХ СТАНАХ | |
| О. С. Няньковська, А. Є. Лісний, Г. М. Троцький, Ю. В. Пакулова-Троцька |
| ПЕРСПЕКТИВИ СИМУЛЯЦІЙНОЇ ОСВІТИ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ ЛІКАРІВ-ПСИХІАТРІВ | |
| В. В. Огоренко, А. В. Шорніков |
| МОДЕЛЬ КОЛІННОГО СУГЛОБА ДЛЯ ТРЕНУВАННЯ НАВИКІВ ДІАГНОСТИКИ СИНОВІЇТУ І ПУНКЦІЇ СУГЛОБА, ВИГОТОВЛЕНА З ВИКОРИСТАННЯМ МЕТОДИК ЗD МОДЕЛЮВАННЯ ТА FDM-ДРУКУ | |
| В. П. Омельчук, В. В. Менюк, В. С. Сулима, С. В. Федоркевич |
| МОДУЛЬНИЙ МУЛЯЖ-ТРЕНАЖЕР ПЛЕЧЕВОГО ПОЯСУ І СУГЛОБА ДЛЯ ОВОЛОДІННЯ КОМПЛЕКСОМ ДІАГНОСТИЧНО– ЛІКУВАЛЬНИХ НАВИКІВ ПРИ ТРАВМАХ ТА БОЛЬОВИХ СИНДРОМАХ ЗАЗНАЧЕНОЇ ДІЛЯНКИ | |
| В. П. Омельчук, В. В. Менюк, В. С. Сулима, С. В. Федоркевич |
| ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ЦЕНТРІВ СИМУЛЯЦІЙНОЇ МЕДИЦИНИ ПРИ ПІДГОТОВЦІ СУЧАСНИХ ФАХІВЦІВ | |
| А. І. Перижняк |
| ВПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ КЛІНІЧНИХ ПРОТОКОЛІВ «DUODECIM»УСИМУЛЯЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ ЗА ФАХОМ «ЗАГАЛЬНА ПРАКТИКА-СІМЕЙНА МЕДИЦИНА» | |
| О. A. Петринич, Л. П. Сидорчук, С. В. Білецький, Т. В. Казанцева |
| ЗАПРОВАДЖЕННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГИЙ НА ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ | |
| О. С. Полянська, В. К. Тащук, О. І. Гулага |
| СИМУЛЯЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ДИСТАНЦІЙОНОМУ НАВЧАННІ НА КЛІНІЧНИХ КАФЕДРАХ | |
| І. Ю. Полянський |
| СИМУЛЯЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ ОБУЧЕНИЯ В ПОВЫШЕНИИ КАЧЕСТВА МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ И БЕЗОПАСНОСТИ ПАЦИЕНТОВ | PDF (Русский) |
| К. Ф. Райимжанова, З. Х. Зубайдиллоева, Д. С. Рустамова |
| ЗНАЧЕНИЕ СИМУЛЯЦИОННОГО ОБУЧЕНИЕ ПРИ УСВОЕНИИ РАЗДЕЛА ДЕТСКОЙ УРОЛОГИИ | PDF (Русский) |
| Ф. Э. Рахимов, Д. О. Атакулов, А. К. Рахимов, Б. Н. Рахматов |
| ПЕРЕВАГИ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ | |
| Т. В. Рева, В. Б. Рева, І. В. Трефаненко, В. О. Шупер, Г. І. Шумко |
| ВИКОРИСТАННЯ СИМУЛЯЦІЙНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ «РОЛЬОВА ГРА» У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ | |
| М. O. Ризничук |
| ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ НА ДОДИПЛОМНОМУ ТА ПІСЛЯДИПЛОМНОМУ ЕТАПІ У ЗДМУ | |
| К. Б. Романова, Ю. Ю. Рябоконь, О. В. Рябоконь, Д. А. Задирака, О. О. Фурик |
| ГЕНДЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ СПРИЙНЯТТЯ ПРОБЛЕМНООРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ «ВІРТУАЛЬНИХ ПАЦІЄНТІВ» ЗДОБУВАЧАМИ ОСВІТИ | |
| С. І. Сажин |
| ОСОБЕННОСТИ ВОСПРИЯТИЯ ДИСТАНЦИОННЫХ ФОРМ ОБУЧЕНИЯ ПЕРВОЙ ПОМОЩИ СТУДЕНТАМИ ПЕРВОГО КУРСА (ДАННЫЕ АНОНИМНОГО АНКЕТИРОВАНИЯ) | PDF (Русский) |
| А. В. Сапотницкий, Е. Н. Жуйко, И. В. Позняк, Н. В. Мирончик |
| РОЛЬ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ ЛІКАРЯ | |
| А. В. Семеняк, І. Р. Ніцович |
| ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ НА КАФЕДРІ ПРОПЕДЕВТИКИ ВНУТРІШНІХ ХВОРОБ | |
| Б. П. Сенюк, С. В. Юрнюк |
| РОЛЬ ДІЯЛЬНОСТІ НАВЧАЛЬНО-ТРЕНІНГОВОГО ГУРТКА, ЯК МОТИВАЦІЙНІСТЬ СТУДЕНТА ТА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ МЕДИКІВ БУКОВИНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ | |
| В. С. Смандич, В. М. Ходоровський, С. Р. Лучик, В. О. Сокорська, В. В. Райда, Р. М. Огороднік |
| ВИКОРИСТАННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ У МЕДСЕСТРИНСЬКИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ: ІНТЕРАКТИВНА ПРОГРАМА BODY INTERACT | |
| І. М. Совтус, М. І. Головчак |
| СИМУЛЯЦІЙНЕ НАВЧАННЯ В МЕДИЦИНІ – КРОК В МАЙБУТНЄ | |
| О. Ю. Сорокіна, Т. О. Буряк, У. С. Звоненко, А. В. Болонська |
| КОГНІТИВНІ ТА АФЕКТИВНІ АСПЕКТИ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ | |
| Т. В. Сорокман |
| ПЕРЕДОВИЙ ДОСВІД ПРАКТИЧНОГО ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ «ЧОТИРЬОХ КРОКІВ» PEYTON У ВІРТУАЛЬНИХ УМОВАХ НАВЧАННЯ | |
| В. С. Сулима, Р. Р. Бігун, Р. В. Гоцанюк |
| ТЕХНОЛОГІЯ ЗОВНІШНЬОЇ ФІКСАЦІЇ ШИЙНОГО ВІДДІЛУ ХРЕБТА ЗА ДОПОМОГОЮ «HALO СИСТЕМИ» | |
| В. С. Сулима, Р. Р. Бігун, В. П. Омельчук |
| СИМУЛЯЦІЙНЕ НАВЧАННЯ НА КАФЕДРІ АКУШЕРСТВА ТА ГІНЕКОЛОГІЇ В УМОВАХ КАРАНТИНУ | |
| А. Б. Сухарєв, Т. В. Капіца |
| ЗАСТОСУВАННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ НА БАЗІ ВІРТУАЛЬНИХ ПАЦІЄНТІВ У СТУДЕНТІВ ВИПУСКНИХ КУРСІВ | |
| С. І. Тарнавська |
| РОЛЬ ДЕБРИФІНГУ ЯК СКЛАДОВОЇ МЕДИЧНОЇ СИМУЛЯЦІЇ НА ДОДИПЛОМНОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ | |
| Я. М. Телекі |
| ВПЛИВ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ НА ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ-ВИПУСКНИКІВ | |
| Є. П. Ткач, У. І. Марусик |
| СИМУЛЯЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ БАЗОВИМ ПРАКТИЧНИМ НАВИЧКАМ | |
| А. В. Ткаченко, В. В. Орел |
| ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ НАВЧАННЯ В ЕНДОУРОЛОГІЇ | |
| О. С. Федорук, В. І. Зайцев, І. І. Ілюк, К. А. Владиченко, В. Т. Степан, В. В. Візнюк |
| РЕСУРСИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ З УРОЛОГІЇ | |
| О. С. Федорук, В. І. Зайцев, І. І. Ілюк, К. А. Владиченко, В. Т. Степан, В. В. Візнюк |
| СИМУЛЯЦІЙНЕ НАВЧАННЯ І КОМАНДНА РОБОТА | |
| В. В. Флуд, І. С. Пилипчук, Х. Ю. Козловська |
| ОРГАНИЗАЦИЯ УЧЕБНОГО ПРОЦЕССА С ПОМОЩЬЮ ИНТЕРНЕТ КОНСТРУКТОРОВ, ПОЗВОЛЯЮЩИХ ПРОВОДИТЬ ВИРТУАЛЬНЫЕ ЛАБОРАТОРНЫЕ РАБОТЫ | PDF (Русский) |
| К. М. Халиков, О. В. Ким, З. А. Саидмурадова, Н. К. Муртазаева, Х. Г. Саттарова, И. А. Юлаева |
| СИМУЛЯЦИОННОЕ ОБРАЗОВАНИЕ: ПРОБЛЕМЫ И ПУТИ ИХ РЕШЕНИЯ | PDF (Русский) |
| Б. Т. Халматова, Л. А. Абдурахимова |
| ДОСВІД ПРОВЕДЕННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ ЗАНЯТЬ ПРИ ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ 5 КУРСУ | |
| О. С. Хухліна, Т. В. Дудка, В. С. Смандич, І. В. Дудка |
| ВАЖЛИВІСТЬ ОСКІ ДЛЯ СТУДЕНТІВ, ЯК ОДНОГО ІЗ ІНСТРУМЕНТІВ ДЛЯ ЗАСВОЄННЯ КЛІНІЧНИХ НАВИЧОК ТА НАБУТТЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ | |
| О. С. Хухліна, Т. В. Дудка, І. В. Дудка, О. С. Каглюк |
| РОЛЬ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ | |
| Ю. В. Цисар, А. В. Семеняк |
| СИМУЛЯЦІЙНА МЕДИЦИНА ДЛЯ МАЙБУТНЬОГО ЛІКАРЯ-СТОМАТОЛОГА | |
| С. І. Чепишко, О. О. Максимів, І. І. Вовк |
| ЕФЕКТИВНІСТЬ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ НА ЗАНЯТТЯХ З АНЕСТЕЗІОЛОГІЇ ТА РЕАНІМАТОЛОГІЇ ПРИ ПІДГОТОВЦІ МЕДИЧНИХ СЕСТЕР-БАКАЛАВРІВ | |
| Б. З. Чижишин, Л. Р. Коробко, О. В. Маркович, Н. Б. Чижишин, Л. В. Апончук |
| СИМУЛЯЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ У ФОРМУВАННІ КЛІНІЧНОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ВНЗ | |
| О. O. Шахова |
| ЗАСТОСУВАННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ УПІСЛЯДИПЛОМНОМУ НАВЧАННІ ХІРУРГІВ | |
| М. І. Шеремет |
| ВИКОРИСТАННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ВІДПРАЦЮВАНЬ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК У СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «МЕДИЦИНА» ПРИ ВИВЧЕННІ МЕДСЕСТРИНСЬКОГО ДОГЛЯДУ ЗА ДІТЬМИ | |
| O. І. Юрків |
| СИМУЛЯЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ НА КАФЕДРЕ ДЕТСКОЙ ХИРУРГИИ | PDF (Русский) |
| Ш. А. Юсупов, Д. О. Атакулов, А. М. Шамсиев, А. К. Шахриев, П. А. Пулотов |
| ADVANTAGES OF MODERN SIMULATION CENTERS IN MEDICAL UNIVERSITY | PDF (English) |
| A. В. Andrusha |
| PSYCHOLOGICAL ASPECTS OF SIMULATION IN BREAST GLAND CANCER | PDF (English) |
| L. Bacalim, N. Ghidirim, L. Sofroni |
| SIMULATION PEDIATRIC RESPIRATORY SCENARIOS TRAINING FOR POSTGRADUATE CONTINUING MEDICAL EDUCATION | PDF (English) |
| N. K. Bogutska |
| EXPERIENCE OF DISTANCE LEARNING IN QUARANTINE WITH FOREIGN STUDENTS | PDF (English) |
| O. S. Godovanets, L. Yu. Khlunovska, І. Ya. Loziuk |
| MEDICAL SIMULATION HELPS STUDENTS TO IMPROVE THEIR PRACTICAL SKILLS ON GENERAL SURGERY | PDF (English) |
| E. Gutu, D. Casian, V. Iacub, M. Sochirca, V. Culiuc |
| HEALTHCARE DEVELOPMENT CONCEPT | PDF (English) |
| N. І. Hodjayev, В. J. Hodjayev |
| LEARNING THROUGH SIMULATION IN OBSTETRIC EMERGENCIES | PDF (English) |
| С. Iliadi-Tulbure, V. Cospormac, S. Gladun, V. Petrov |
| SIMULATION MEDICINE AND OTHER INNOVATIVE TECHNIQUES IN THE STUDY OF INTERNAL MEDICINE FOR THE 5TH YEAR STUDENTS | PDF (English) |
| L. V. Kaniovska, О. D. Liakhovych, Ya. V. Drabyniasta |
| EDUCATIONAL SIMULATION TECHNOLOGY AS A PREREQUISITE OF IMPROVED DENTAL CARE AND PATIENTS`SAFETY | PDF (English) |
| I. S. Kashperuk-Karpiuk, D. V. Pronyaev, Ya. Verbova |
| SIMULATION TRAINING AS A MODERN METHOD OF EDUCATION IN HIGHER MEDICAL EDUCATIONAL ESTABLISHMENTS | PDF (English) |
| L. Yu. Khlunovska, R. М. Ohorodnik, L. R. Molyn |
| BRIEF OVERVIEW OF THE SIMULATION-BASED MEDICAL EDUCATION | PDF (English) |
| O. Y. Khomko, L. P. Sydorchuk, R. І. Sydorchuk, R. P. Knut, Р. V. Kyfyak |
| THE SIMULATION TRAINING AS A MOTIVATIONAL COMPONENT OF THE FORMATION OF DOCTOR'S COMPETENCIES (BSMU EXPERIENCE) | PDF (English) |
| U. І. Marusyk, E. P. Tkach |
| ORGANIZATION OF SIMULATION TRAINING STATIONS FOR THE DEVELOPMENT OF PRACTICAL SKILLS IN PERFORMING SUBCUTANEOUS, INTRAMUSCULAR AND INTRAVENOUS INJECTIONS | PDF (English) |
| A. Romancenco |
| THE MEANING AND CONTENT OF THE SIMULATION-BASED MEDICAL EDUCATION | PDF (English) |
| V. O. Shuper, S. V. Shuper, І. V. Trefanenko, H. І. Shumko, T. V. Reva |
| SIMULATION TRAINING IN MEDICINE | PDF (English) |
| N. V. Shvets |
| SIMULATION BASED LEARNING | PDF (English) |
| D. В. Stoliar, L. P. Lavriv |
| ASSESSING AND EVALUATING THE SIMULATION EFFICACY IN EDUCATION? | PDF (English) |
| L. P. Sydorchuk, О. Y. Khomko, R. І. Sydorchuk, P. V. Kyfyak, R. P. Knut |
| OVERVIEWING DEBRIEFING IN THE SIMULATION-BASED MEDICAL EDUCATION | PDF (English) |
| R. І. Sydorchuk, О. Y. Khomko, L. P. Sydorchuk, R. P. Knut, P. V. Kyfyak |