General Papers
| БЕЗПЕКА ПАЦІЄНТА: СИМУЛЯЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ВСТАНОВЛЕННЯ ВЕНОЗНОГО ДОСТУПУ У НОВОНАРОДЖЕНИХ ДІТЕЙ | |
| А. Г. Бабінцева, Ю. Д. Годованець |
| ІНФОРМАЛЬНА ОСВІТА, ЯК ЕЛЕМЕНТ БЕЗПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ЛІКАРІВ В НАВЧАЛЬНО-ТРЕНІНГОВОМУ ЦЕНТРІ СИМУЛЯЦІЙНОЇ МЕДИЦИНИ БУКОВИНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ | |
| Т. М. Бойчук, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський, В. С. Смандич |
| РОЛЬ «ВІДДІЛЕННЯ СТАНДАРТИЗОВАНОГО ПАЦІЄНТА» В НАВЧАННІ СТУДЕНТІВ-ЛІКАРІВ | |
| Т. М. Бойчук, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський, В. С. Смандич, Є. Р. Лучик, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
| ОБЪЕКТИВНЫЙ СТРУКТУРИРОВАННЫЙ КЛИНИЧЕСКИЙ ЭКЗАМЕН КАК ФОРМА АТТЕСТАЦИИ ПРАКТИЧЕСКИХ НАВЫКОВ | PDF (Русский) |
| В. В. Бутько, Я. И. Гончарук |
| РОЛЬ СИМУЛЯЦИОННОГО ОБУЧЕНИЯ В УРОЛОГИИ НА ЭТАПЕ ПОСЛЕДИПЛОМНОГО ОБРАЗОВАНИЯ | PDF (Русский) |
| Р. Р. Гафаров, С. А. Аллазов, З. Р. Шодомонова, Ш. А. Гафарова |
| ВИКОРИСТАННЯ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІНИ «АКУШЕРСТВО» | |
| Г. С. Гвоздецька, О. М. Жукуляк |
| ДОСВІД НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ-СТОМАТОЛОГІВ У ФОРМАТІ ВІДЕОКОНФЕРЕНЦІЇ | |
| О. І. Годованець, В. І. Рожко |
| ДОСВІД ПРОВЕДЕННЯ ОБ’ЄКТИВНОГО СТРУКТУРОВАНОГО КЛІНІЧНОГО ІСПИТУ ДЛЯ СТУДЕНТІВ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ | |
| О. І. Годованець, Т. С. Кіцак |
| ЕФЕКТИВНІ КОМУНІКАЦІЇ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТОЦЕНТРОВАНОГО ПІДХОДУ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ | |
| О. І. Годованець, Л. Г. Гринкевич |
| ИСПОЛЬЗОВАНИЕ СИМУЛЯЦИОННОГО ОБУЧЕНИЯ В РАМКАХ ПРЕПОДАВАНИЯ ДИСЦИПЛИНЫ «МЕДИЦИНСКИЙ УХОД И МАНИПУЛЯЦИОННАЯ ТЕХНИКА» | PDF (Русский) |
| Я. И. Гончарук, В. В. Бутько |
| РОЛЬ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТА-МЕДИКА | |
| М. Д. Гресько |
| СИМУЛЯЦІЙНЕ НАВЧАННЯ В УМОВАХ ЕКСТРЕНОГО ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ | |
| М. Д. Гресько |
| НАШ ДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ СТУДЕНТІВ ВИПУСКНИХ КУРСІВ МЕДИЧНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ В УМОВАХ COVID 19 | |
| М. М. Гресько |
| ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНИХ ДОДАТКІВ ЯК ЗАСОБУ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ХІРУРГІЯ» СТУДЕНТАМИ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ COVID-19 | |
| А. Ф. Гринчук |
| ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ЕТАПІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ЛІКАРІВ-ХІРУРГІВ | |
| Ф. В. Гринчук |
| НАПРАВЛЕНИЕ РАЗВИТИЯ СИМУЛЯЦИОННОГО ОБУЧЕНИЯ В ДЕТСКОЙ КАРДИОЛОГИИ В КИШИНЕВСКОМ ГОСУДАРСТВЕННОМ МЕДИЦИНСКОМ УНИВЕРСИТЕТЕ | PDF (Русский) |
| В. В. Гросу |
| ОГЛЯД СИМУЛЯЦІЙНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ, ЯКІ ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ В КЛІНІЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ | |
| А. Г. Гусарчук, Т. О. Ілащук, В. С. Смандич, В. Л. Васюк |
| РОЛЬ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ | |
| Л. A. Іванова, І. Б. Горбатюк |
| МОТИВАЦІЙНИЙ АСПЕКТ ЗАЛУЧЕННЯ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ ДО ЗАНЯТЬ У СИМУЛЯЦІЙНОМУ ЦЕНТРІ | |
| С. І. Іващук, Ю. М. Мишковський, В. І. Гребенюк |
| ДОСВІД РОЗРОБКИ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ВИБІРКОВОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «СИМУЛЯЦІЙНИЙ ТРЕНІНГОВИЙ КУРС В ПЕДІАТРІЇ» ДЛЯ ВИПУСКНИКІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ПЕДІАТРІЯ» | |
| О. К. Колоскова, Н. К. Богуцька, І. Б. Горбатюк, С. І. Тарнавська, О. О. Шахова |
| ФОРМУВАННЯ М’ЯЗОВОЇ ПАМ’ЯТІ ЯК РЕЗУЛЬТАТ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ | |
| І. Я. Лозюк, Л. Ю. Хлуновська, О. С. Годованець, І. В. Щербата |
| ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ НА ПІСЛЯДИПЛОМНОМУ ЕТАПІ | |
| О. Р. Макар, М. О. Гарбар, Г. П. Сябренко |
| СИМУЛЯЦІЙНЕ НАВЧАННЯ НА ЕТАПІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ З ДИСЦИПЛІНИ «ОРТОПЕДИЧНА СТОМАТОЛОГІЯ» | |
| А. Ю. Ніконов, Н. М. Бреславець, С. А. Гордієнко |
| ЗАПРОВАДЖЕННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГИЙ НА ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ | |
| О. С. Полянська, В. К. Тащук, О. І. Гулага |
| ВИКОРИСТАННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ У МЕДСЕСТРИНСЬКИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ: ІНТЕРАКТИВНА ПРОГРАМА BODY INTERACT | |
| І. М. Совтус, М. І. Головчак |
| ПЕРЕДОВИЙ ДОСВІД ПРАКТИЧНОГО ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ «ЧОТИРЬОХ КРОКІВ» PEYTON У ВІРТУАЛЬНИХ УМОВАХ НАВЧАННЯ | |
| В. С. Сулима, Р. Р. Бігун, Р. В. Гоцанюк |