General Papers
ДОСВІД ПРОВЕДЕННЯ ОБ’ЄКТИВНОГО СТРУКТУРОВАНОГО КЛІНІЧНОГО ІСПИТУ ДЛЯ СТУДЕНТІВ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ | |
О. І. Годованець, Т. С. Кіцак |
ВИРТУАЛЬНЫЕ ТРЕНАЖЕРЫ-СИМУЛЯТОРЫ В ОБУЧЕНИИ ЭНДОСКОПИЧЕСКИХ ХИРУРГОВ | PDF (Русский) |
А. Т. Джумабеков, А. Ж. Артыкбаев, С. М. Абуов, С. М. Жарменов, Р. Б. Калымбетов, С. Р. Ибраева |
ДОСВІД ВПРОВАЖДЕННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ HIGH-FIDELITY ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННЯ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ВНУТРІШНІ ХВОРОБИ» | |
О. С. Єгоренко, М. П. Первак, В. І. Онищенко, Д. Ф. Караконстантин |
ЕФЕКТИВНІСТЬ СИМУЛЯЦІЙНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ТА ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ COVID-19 | |
О. С. Єгоренко, М. П. Первак, В. І. Онищенко, Д. Ф. Караконстантин |
ОПЫТ ПРЕПОДОВАНИЯ И СИМУЛИРОВАНИЯ В ХИРУРГИИ | PDF (Русский) |
А. К. Илиади, А. В. Хотиняну, В. С. Казаков, А. Г. Фердохлеб, А. В. Казак |
СИМУЛЯЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В РЕАЛІЯХ ПАНДЕМІЇ ЯК ОСНОВНИЙ МЕТОД ПІДГОТОВКИ СПЕЦІАЛІСТІВ | |
І. С. Кашперук-Карпюк, Л. П. Лаврів, О. І. Мулик |
МІСЦЕ МІЖКАФЕДРАЛЬНОГО ТРЕНІНГОВОГО ЦЕНТРУ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ У МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ | |
С. М. Кисельов, О. В. Назаренко, К. Б. Романова |
ЗАСТОСУВАННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ МЕТОДІВ У КОМПЕТЕНТІСНОМУ ПІДХОДІ ДО ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІН ХІРУРГІЧНОГО ПРОФІЛЮ | |
Р. П. Кнут, Р. І. Сидорчук, О. Й. Хомко |
НОВІТНІ ДИДАКТИЧНІ ЗАСОБИ ОВОЛОДІННЯ КЛІНІЧНИМИ ДИСЦІПЛІНАМИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ | |
О. М. Ковальова, С. В. Іванченко |
РОЛЬ СИМУЛЯЦІЙНОГО ЦЕНТРУ В СУЧАСНІЙ ОСВІТНІЙ СИСТЕМІ | |
І. М. Козловська |
ДОСВІД РОЗРОБКИ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ВИБІРКОВОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «СИМУЛЯЦІЙНИЙ ТРЕНІНГОВИЙ КУРС В ПЕДІАТРІЇ» ДЛЯ ВИПУСКНИКІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ПЕДІАТРІЯ» | |
О. К. Колоскова, Н. К. Богуцька, І. Б. Горбатюк, С. І. Тарнавська, О. О. Шахова |
ДОСВІД СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ «ПЕДІАТРІЯ» З ПИТАНЬ ПЕРВИННОЇ РЕАНІМАЦІЇ НОВОНАРОДЖЕНИХ | |
Л. В. Колюбакіна, В. С. Хільчевська |
ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ АУСКУЛЬТАТИВНОГО ТРЕНІНГУ З ПРОПЕДЕВТИКИ ПЕДІАТРІЇ | |
О. С. Коренюк, К. В. Скрябіна, О. А. Маковійчук |
ДИТЯЧА ТОКСИКОЛОГІЯ В КЕЙСАХ: ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ СЦЕНАРІЇВ У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПІДГОТОВКИ ПЕДІАТРІВ | |
О. П. Коротун, В. С. Хільчевська |
НЕОБХІДНІСТЬ ТА МОЖЛИВОСТІ СИМУЛЯЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ НА ПІСЛЯДИПЛОМНОМУ ЕТАПІ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРЯ | |
І. І. Кричун |
ВПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ КЛІНІЧНИХ ПРОТОКОЛІВ «DUODECIM»УСИМУЛЯЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ ЗА ФАХОМ «ЗАГАЛЬНА ПРАКТИКА-СІМЕЙНА МЕДИЦИНА» | |
О. A. Петринич, Л. П. Сидорчук, С. В. Білецький, Т. В. Казанцева |
СИМУЛЯЦІЙНЕ НАВЧАННЯ НА КАФЕДРІ АКУШЕРСТВА ТА ГІНЕКОЛОГІЇ В УМОВАХ КАРАНТИНУ | |
А. Б. Сухарєв, Т. В. Капіца |
СИМУЛЯЦІЙНЕ НАВЧАННЯ І КОМАНДНА РОБОТА | |
В. В. Флуд, І. С. Пилипчук, Х. Ю. Козловська |
ОРГАНИЗАЦИЯ УЧЕБНОГО ПРОЦЕССА С ПОМОЩЬЮ ИНТЕРНЕТ КОНСТРУКТОРОВ, ПОЗВОЛЯЮЩИХ ПРОВОДИТЬ ВИРТУАЛЬНЫЕ ЛАБОРАТОРНЫЕ РАБОТЫ | PDF (Русский) |
К. М. Халиков, О. В. Ким, З. А. Саидмурадова, Н. К. Муртазаева, Х. Г. Саттарова, И. А. Юлаева |
ВАЖЛИВІСТЬ ОСКІ ДЛЯ СТУДЕНТІВ, ЯК ОДНОГО ІЗ ІНСТРУМЕНТІВ ДЛЯ ЗАСВОЄННЯ КЛІНІЧНИХ НАВИЧОК ТА НАБУТТЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ | |
О. С. Хухліна, Т. В. Дудка, І. В. Дудка, О. С. Каглюк |
ЕФЕКТИВНІСТЬ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ НА ЗАНЯТТЯХ З АНЕСТЕЗІОЛОГІЇ ТА РЕАНІМАТОЛОГІЇ ПРИ ПІДГОТОВЦІ МЕДИЧНИХ СЕСТЕР-БАКАЛАВРІВ | |
Б. З. Чижишин, Л. Р. Коробко, О. В. Маркович, Н. Б. Чижишин, Л. В. Апончук |