General Papers
| ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК СТРЕСОСТІЙКОСТІ У СТУДЕНТІВСТОМАТОЛОГІВ 5-ГО РОКУ НАВЧАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ | |
| Я. С. Алай, О. О. Максимів |
| ЗАСТОСУВАННЯ ЕНДОСКОПІЧНИХ ТРЕНАЖЕРІВ ПРИ ВИКЛАДАННІ КЛІНІЧНОЇ АНАТОМІЇ | |
| О. Л. Аппельханс, О. Ю. Урсу, П. М. Матюшенко |
| ОСОБЕННОСТИ ОБУЧЕНИЯ КЛИНИЧЕСКИХ НАВЫКОВ В ТБИЛИССКОМ ГОСУДАРСТВЕННОМ МЕДИЦИНСКОМ УНИВЕРСИТЕТЕ ВО ВРЕМЯ ПАНДЕМИИ COVID 19 | PDF (Русский) |
| З. O. Вадачкориа, И. Т. Манджавидзе, П. А. Нозадзе, Д. Т. Читаишвили |
| ВПЛИВ СИМУЛЯЦІЙНОГО ВІДТВОРЕННЯ УМОВ РОБОЧОГО СЕРЕДОВИЩА ЛІКАРЯ-СТОМАТОЛОГА НА ПРОФЕСІЙНЕ ВИГОРАННЯ | |
| І. І. Вовк, О. О. Максимів, С. І. Чепішко |
| МОТИВАЦІЙНИЙ АСПЕКТ ЗАЛУЧЕННЯ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ ДО ЗАНЯТЬ У СИМУЛЯЦІЙНОМУ ЦЕНТРІ | |
| С. І. Іващук, Ю. М. Мишковський, В. І. Гребенюк |
| СИМУЛЯЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В РЕАЛІЯХ ПАНДЕМІЇ ЯК ОСНОВНИЙ МЕТОД ПІДГОТОВКИ СПЕЦІАЛІСТІВ | |
| І. С. Кашперук-Карпюк, Л. П. Лаврів, О. І. Мулик |
| ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ АУСКУЛЬТАТИВНОГО ТРЕНІНГУ З ПРОПЕДЕВТИКИ ПЕДІАТРІЇ | |
| О. С. Коренюк, К. В. Скрябіна, О. А. Маковійчук |
| ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ НА ПІСЛЯДИПЛОМНОМУ ЕТАПІ | |
| О. Р. Макар, М. О. Гарбар, Г. П. Сябренко |
| ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТАМИ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ | |
| О. O. Максимів, С. І. Чепішко, І. І. Вовк |
| СИМУЛЯЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ В ПЕДИАТРИИ | PDF (Русский) |
| Д. Х. Маматкулова, М. Д. Салимов |
| МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ ДО САМОСТІЙНОЇ ПОЗААУДИТОРНОЇ РОБОТИ | |
| Н. С. Мельник |
| АКТУАЛЬНІСТЬ ВІДПРАЦЮВАННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ СЦЕНАРІЇВ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ЛІКАРІВ ЗАГАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ | |
| Л. В. Мельничук |
| МОДЕЛЬ КОЛІННОГО СУГЛОБА ДЛЯ ТРЕНУВАННЯ НАВИКІВ ДІАГНОСТИКИ СИНОВІЇТУ І ПУНКЦІЇ СУГЛОБА, ВИГОТОВЛЕНА З ВИКОРИСТАННЯМ МЕТОДИК ЗD МОДЕЛЮВАННЯ ТА FDM-ДРУКУ | |
| В. П. Омельчук, В. В. Менюк, В. С. Сулима, С. В. Федоркевич |
| МОДУЛЬНИЙ МУЛЯЖ-ТРЕНАЖЕР ПЛЕЧЕВОГО ПОЯСУ І СУГЛОБА ДЛЯ ОВОЛОДІННЯ КОМПЛЕКСОМ ДІАГНОСТИЧНО– ЛІКУВАЛЬНИХ НАВИКІВ ПРИ ТРАВМАХ ТА БОЛЬОВИХ СИНДРОМАХ ЗАЗНАЧЕНОЇ ДІЛЯНКИ | |
| В. П. Омельчук, В. В. Менюк, В. С. Сулима, С. В. Федоркевич |
| ОСОБЕННОСТИ ВОСПРИЯТИЯ ДИСТАНЦИОННЫХ ФОРМ ОБУЧЕНИЯ ПЕРВОЙ ПОМОЩИ СТУДЕНТАМИ ПЕРВОГО КУРСА (ДАННЫЕ АНОНИМНОГО АНКЕТИРОВАНИЯ) | PDF (Русский) |
| А. В. Сапотницкий, Е. Н. Жуйко, И. В. Позняк, Н. В. Мирончик |
| ВПЛИВ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ НА ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ-ВИПУСКНИКІВ | |
| Є. П. Ткач, У. І. Марусик |
| ОРГАНИЗАЦИЯ УЧЕБНОГО ПРОЦЕССА С ПОМОЩЬЮ ИНТЕРНЕТ КОНСТРУКТОРОВ, ПОЗВОЛЯЮЩИХ ПРОВОДИТЬ ВИРТУАЛЬНЫЕ ЛАБОРАТОРНЫЕ РАБОТЫ | PDF (Русский) |
| К. М. Халиков, О. В. Ким, З. А. Саидмурадова, Н. К. Муртазаева, Х. Г. Саттарова, И. А. Юлаева |
| СИМУЛЯЦІЙНА МЕДИЦИНА ДЛЯ МАЙБУТНЬОГО ЛІКАРЯ-СТОМАТОЛОГА | |
| С. І. Чепишко, О. О. Максимів, І. І. Вовк |
| ЕФЕКТИВНІСТЬ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ НА ЗАНЯТТЯХ З АНЕСТЕЗІОЛОГІЇ ТА РЕАНІМАТОЛОГІЇ ПРИ ПІДГОТОВЦІ МЕДИЧНИХ СЕСТЕР-БАКАЛАВРІВ | |
| Б. З. Чижишин, Л. Р. Коробко, О. В. Маркович, Н. Б. Чижишин, Л. В. Апончук |