General Papers
СИМУЛЯЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІНИ «АКУШЕРСТВО ТА ГІНЕКОЛОГІЯ» | |
О. A. Андрієць, А. В. Семеняк |
ПЕРСПЕКТИВЫ СИМУЛЯЦИОННОГО ОБУЧЕНИЯ В ПОДГОТОВКЕ СТУДЕНТОВ НА КАФЕДРЕ ПРОПЕДЕВТИКИ ДЕТСКИХ БОЛЕЗНЕЙ ТАШКЕНТСКОЙ МЕДИЦИНСКОЙ АКАДЕМИИ | PDF (Русский) |
Т. A. Бобомуратов, Н. С. Султанова |
ІНФОРМАЛЬНА ОСВІТА, ЯК ЕЛЕМЕНТ БЕЗПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ЛІКАРІВ В НАВЧАЛЬНО-ТРЕНІНГОВОМУ ЦЕНТРІ СИМУЛЯЦІЙНОЇ МЕДИЦИНИ БУКОВИНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ | |
Т. М. Бойчук, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський, В. С. Смандич |
РОЛЬ «ВІДДІЛЕННЯ СТАНДАРТИЗОВАНОГО ПАЦІЄНТА» В НАВЧАННІ СТУДЕНТІВ-ЛІКАРІВ | |
Т. М. Бойчук, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський, В. С. Смандич, Є. Р. Лучик, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
ОГЛЯД СИМУЛЯЦІЙНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ, ЯКІ ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ В КЛІНІЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ | |
А. Г. Гусарчук, Т. О. Ілащук, В. С. Смандич, В. Л. Васюк |
СУЧАСНІ ВАРІАНТИ ФОРМУВАННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ СЦЕНАРІЇВ В МЕДИЦИНІ | |
В. І. Зайцев, В. П. Стусь |
ОСОБЛИВОСТІ ЗАПРОВАДЖЕННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ МЕТОДИК ПРИ ВИКЛАДАННІ УРОЛОГІЇ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ | |
В. І. Зайцев, О. С. Федорук, І. І. Ілюк, К. А. Владиченко, В. Т. Степан, В. В. Візнюк, В. С. Широкий |
РОЗВИТОК ХІРУРГІЧНИХ НАВИЧОК В УРОЛОГІЇ ЗА ДОПОМОГОЮ СИМУЛЯЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ – МИНУЛЕ, СУЧАСНЕ, МАЙБУТНЄ | |
В. І. Зайцев, О. С. Федорук, І. І. Ілюк, К. А. Владиченко, В. Т. Степан, В. В. Візнюк, В. С. Широкий |
ЗАСТОСУВАННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ МЕТОДІВ У КОМПЕТЕНТІСНОМУ ПІДХОДІ ДО ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІН ХІРУРГІЧНОГО ПРОФІЛЮ | |
Р. П. Кнут, Р. І. Сидорчук, О. Й. Хомко |
ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ АУСКУЛЬТАТИВНОГО ТРЕНІНГУ З ПРОПЕДЕВТИКИ ПЕДІАТРІЇ | |
О. С. Коренюк, К. В. Скрябіна, О. А. Маковійчук |
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ НА ПІСЛЯДИПЛОМНОМУ ЕТАПІ | |
О. Р. Макар, М. О. Гарбар, Г. П. Сябренко |
СИМУЛЯЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ В ПЕДИАТРИИ | PDF (Русский) |
Д. Х. Маматкулова, М. Д. Салимов |
СИМУЛЯЦІЙНЕ НАВЧАННЯ НА КАФЕДРІ АКУШЕРСТВА ТА ГІНЕКОЛОГІЇ | |
І. Р. Ніцович, А. В. Семеняк |
МОДЕЛЬ КОЛІННОГО СУГЛОБА ДЛЯ ТРЕНУВАННЯ НАВИКІВ ДІАГНОСТИКИ СИНОВІЇТУ І ПУНКЦІЇ СУГЛОБА, ВИГОТОВЛЕНА З ВИКОРИСТАННЯМ МЕТОДИК ЗD МОДЕЛЮВАННЯ ТА FDM-ДРУКУ | |
В. П. Омельчук, В. В. Менюк, В. С. Сулима, С. В. Федоркевич |
МОДУЛЬНИЙ МУЛЯЖ-ТРЕНАЖЕР ПЛЕЧЕВОГО ПОЯСУ І СУГЛОБА ДЛЯ ОВОЛОДІННЯ КОМПЛЕКСОМ ДІАГНОСТИЧНО– ЛІКУВАЛЬНИХ НАВИКІВ ПРИ ТРАВМАХ ТА БОЛЬОВИХ СИНДРОМАХ ЗАЗНАЧЕНОЇ ДІЛЯНКИ | |
В. П. Омельчук, В. В. Менюк, В. С. Сулима, С. В. Федоркевич |
ВПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ КЛІНІЧНИХ ПРОТОКОЛІВ «DUODECIM»УСИМУЛЯЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ ЗА ФАХОМ «ЗАГАЛЬНА ПРАКТИКА-СІМЕЙНА МЕДИЦИНА» | |
О. A. Петринич, Л. П. Сидорчук, С. В. Білецький, Т. В. Казанцева |
ГЕНДЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ СПРИЙНЯТТЯ ПРОБЛЕМНООРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ «ВІРТУАЛЬНИХ ПАЦІЄНТІВ» ЗДОБУВАЧАМИ ОСВІТИ | |
С. І. Сажин |
ОСОБЕННОСТИ ВОСПРИЯТИЯ ДИСТАНЦИОННЫХ ФОРМ ОБУЧЕНИЯ ПЕРВОЙ ПОМОЩИ СТУДЕНТАМИ ПЕРВОГО КУРСА (ДАННЫЕ АНОНИМНОГО АНКЕТИРОВАНИЯ) | PDF (Русский) |
А. В. Сапотницкий, Е. Н. Жуйко, И. В. Позняк, Н. В. Мирончик |
РОЛЬ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ ЛІКАРЯ | |
А. В. Семеняк, І. Р. Ніцович |
ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ НА КАФЕДРІ ПРОПЕДЕВТИКИ ВНУТРІШНІХ ХВОРОБ | |
Б. П. Сенюк, С. В. Юрнюк |
РОЛЬ ДІЯЛЬНОСТІ НАВЧАЛЬНО-ТРЕНІНГОВОГО ГУРТКА, ЯК МОТИВАЦІЙНІСТЬ СТУДЕНТА ТА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ МЕДИКІВ БУКОВИНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ | |
В. С. Смандич, В. М. Ходоровський, С. Р. Лучик, В. О. Сокорська, В. В. Райда, Р. М. Огороднік |
ВИКОРИСТАННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ У МЕДСЕСТРИНСЬКИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ: ІНТЕРАКТИВНА ПРОГРАМА BODY INTERACT | |
І. М. Совтус, М. І. Головчак |
СИМУЛЯЦІЙНЕ НАВЧАННЯ В МЕДИЦИНІ – КРОК В МАЙБУТНЄ | |
О. Ю. Сорокіна, Т. О. Буряк, У. С. Звоненко, А. В. Болонська |
КОГНІТИВНІ ТА АФЕКТИВНІ АСПЕКТИ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ | |
Т. В. Сорокман |
ПЕРЕДОВИЙ ДОСВІД ПРАКТИЧНОГО ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ «ЧОТИРЬОХ КРОКІВ» PEYTON У ВІРТУАЛЬНИХ УМОВАХ НАВЧАННЯ | |
В. С. Сулима, Р. Р. Бігун, Р. В. Гоцанюк |
ТЕХНОЛОГІЯ ЗОВНІШНЬОЇ ФІКСАЦІЇ ШИЙНОГО ВІДДІЛУ ХРЕБТА ЗА ДОПОМОГОЮ «HALO СИСТЕМИ» | |
В. С. Сулима, Р. Р. Бігун, В. П. Омельчук |
СИМУЛЯЦІЙНЕ НАВЧАННЯ НА КАФЕДРІ АКУШЕРСТВА ТА ГІНЕКОЛОГІЇ В УМОВАХ КАРАНТИНУ | |
А. Б. Сухарєв, Т. В. Капіца |
ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ НАВЧАННЯ В ЕНДОУРОЛОГІЇ | |
О. С. Федорук, В. І. Зайцев, І. І. Ілюк, К. А. Владиченко, В. Т. Степан, В. В. Візнюк |
РЕСУРСИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ З УРОЛОГІЇ | |
О. С. Федорук, В. І. Зайцев, І. І. Ілюк, К. А. Владиченко, В. Т. Степан, В. В. Візнюк |
ОРГАНИЗАЦИЯ УЧЕБНОГО ПРОЦЕССА С ПОМОЩЬЮ ИНТЕРНЕТ КОНСТРУКТОРОВ, ПОЗВОЛЯЮЩИХ ПРОВОДИТЬ ВИРТУАЛЬНЫЕ ЛАБОРАТОРНЫЕ РАБОТЫ | PDF (Русский) |
К. М. Халиков, О. В. Ким, З. А. Саидмурадова, Н. К. Муртазаева, Х. Г. Саттарова, И. А. Юлаева |
ДОСВІД ПРОВЕДЕННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ ЗАНЯТЬ ПРИ ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ 5 КУРСУ | |
О. С. Хухліна, Т. В. Дудка, В. С. Смандич, І. В. Дудка |
РОЛЬ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ | |
Ю. В. Цисар, А. В. Семеняк |