General Papers
| ДИСТАНЦИОННОE ОБУЧЕНИЕ: ОСОБЕННОСТИ КУРСА «СИМУЛЯЦИОННОЕ ОБРАЗОВАНИЕ» | PDF (Русский) |
| Л. A. Абдурахимова, Б. Т. Халматова |
| ІНФОРМАЛЬНА ОСВІТА, ЯК ЕЛЕМЕНТ БЕЗПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ЛІКАРІВ В НАВЧАЛЬНО-ТРЕНІНГОВОМУ ЦЕНТРІ СИМУЛЯЦІЙНОЇ МЕДИЦИНИ БУКОВИНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ | |
| Т. М. Бойчук, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський, В. С. Смандич |
| РОЛЬ «ВІДДІЛЕННЯ СТАНДАРТИЗОВАНОГО ПАЦІЄНТА» В НАВЧАННІ СТУДЕНТІВ-ЛІКАРІВ | |
| Т. М. Бойчук, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський, В. С. Смандич, Є. Р. Лучик, В. О. Сокорська, В. В. Райда |
| ОПЫТ ПРЕПОДОВАНИЯ И СИМУЛИРОВАНИЯ В ХИРУРГИИ | PDF (Русский) |
| А. К. Илиади, А. В. Хотиняну, В. С. Казаков, А. Г. Фердохлеб, А. В. Казак |
| ЗАСТОСУВАННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ МЕТОДІВ У КОМПЕТЕНТІСНОМУ ПІДХОДІ ДО ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІН ХІРУРГІЧНОГО ПРОФІЛЮ | |
| Р. П. Кнут, Р. І. Сидорчук, О. Й. Хомко |
| ДОСВІД СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ «ПЕДІАТРІЯ» З ПИТАНЬ ПЕРВИННОЇ РЕАНІМАЦІЇ НОВОНАРОДЖЕНИХ | |
| Л. В. Колюбакіна, В. С. Хільчевська |
| ДИТЯЧА ТОКСИКОЛОГІЯ В КЕЙСАХ: ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ СЦЕНАРІЇВ У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПІДГОТОВКИ ПЕДІАТРІВ | |
| О. П. Коротун, В. С. Хільчевська |
| ФОРМУВАННЯ М’ЯЗОВОЇ ПАМ’ЯТІ ЯК РЕЗУЛЬТАТ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ | |
| І. Я. Лозюк, Л. Ю. Хлуновська, О. С. Годованець, І. В. Щербата |
| РОЛЬ ДІЯЛЬНОСТІ НАВЧАЛЬНО-ТРЕНІНГОВОГО ГУРТКА, ЯК МОТИВАЦІЙНІСТЬ СТУДЕНТА ТА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ МЕДИКІВ БУКОВИНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ | |
| В. С. Смандич, В. М. Ходоровський, С. Р. Лучик, В. О. Сокорська, В. В. Райда, Р. М. Огороднік |
| ОРГАНИЗАЦИЯ УЧЕБНОГО ПРОЦЕССА С ПОМОЩЬЮ ИНТЕРНЕТ КОНСТРУКТОРОВ, ПОЗВОЛЯЮЩИХ ПРОВОДИТЬ ВИРТУАЛЬНЫЕ ЛАБОРАТОРНЫЕ РАБОТЫ | PDF (Русский) |
| К. М. Халиков, О. В. Ким, З. А. Саидмурадова, Н. К. Муртазаева, Х. Г. Саттарова, И. А. Юлаева |
| СИМУЛЯЦИОННОЕ ОБРАЗОВАНИЕ: ПРОБЛЕМЫ И ПУТИ ИХ РЕШЕНИЯ | PDF (Русский) |
| Б. Т. Халматова, Л. А. Абдурахимова |
| ДОСВІД ПРОВЕДЕННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ ЗАНЯТЬ ПРИ ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ 5 КУРСУ | |
| О. С. Хухліна, Т. В. Дудка, В. С. Смандич, І. В. Дудка |
| ВАЖЛИВІСТЬ ОСКІ ДЛЯ СТУДЕНТІВ, ЯК ОДНОГО ІЗ ІНСТРУМЕНТІВ ДЛЯ ЗАСВОЄННЯ КЛІНІЧНИХ НАВИЧОК ТА НАБУТТЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ | |
| О. С. Хухліна, Т. В. Дудка, І. В. Дудка, О. С. Каглюк |